Auteur Topic: Carlo Lanza  (243335 keer gelezen)

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #435 Gepost op: 18 mei 2018 - 23:22:09
Niet bij Falke, Carlo.

Blijft een topmerk!  :thumbsup:

tjoena

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Toni van den Munckhof
Carlo Lanza
Reactie #436 Gepost op: 18 mei 2018 - 23:34:57
Ze kopen vooraf in, maar misschien goed om een bepaling op te nemen dat ik zelf de eerste terugkoop garantie heb mocht het mislukken ;).

Niet doen. Krijg je alleen maar gezeik mee en dan moet je dat geld altijd op de plank hebben. Jij garandeert de kwaliteit en zij moeten maar zorgen dat ze verkopen.

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #437 Gepost op: 19 mei 2018 - 07:55:57
Niet doen. Krijg je alleen maar gezeik mee en dan moet je dat geld altijd op de plank hebben. Jij garandeert de kwaliteit en zij moeten maar zorgen dat ze verkopen.

Bedankt Tjoena :thumbsup:

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #438 Gepost op: 19 mei 2018 - 07:59:25
Retail is dood. Zou van een grossier geen wonderen of veel meer extra omzet verwachten. Vind dat je nu op de juiste weg zit. Sokken zijn geen blikjes Heineken. Als je begrijpt wat ik bedoel.

Kier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #439 Gepost op: 19 mei 2018 - 08:12:21
De retailer wil profiteren van jouw zorgvuldig opgebouwde merk. Het is voor hen een gemakkelijke instap met beperkte risico's

Ik zou, als ik met retail in zee zou gaan, een nieuw merk opzetten en inspanningen eisen van de retailer om gezamenlijk dat merk op te bouwen. Anders niet doen

Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
Laatst bewerkt op: 19 mei 2018 - 08:36:29 door Kier
Dat je iets aan krijgt, wil nog niet zeggen dat je het past.
Dat je iets past, wil nog niet zeggen dat het je staat.

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #440 Gepost op: 19 mei 2018 - 08:55:54
Wat swann zegt.

En je wilt toch niet eindigen tussen de blikjes hilfiger sokken en spuitbussen antirain
Be yourself no matter what they say

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #441 Gepost op: 19 mei 2018 - 08:58:20
Ik zag volgens mij je spullen liggen in Barneveld in een dorps-schoenenzaakje, naast de happy socks boom. Dat vond ik al een beetje triest

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #442 Gepost op: 19 mei 2018 - 09:34:12
Boeie. De schoorsteen moet roken.

Hamerhaai

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #443 Gepost op: 19 mei 2018 - 09:37:09
Ik zag volgens mij je spullen liggen in Barneveld in een dorps-schoenenzaakje, naast de happy socks boom. Dat vond ik al een beetje triest

Bij Romeyn prima.

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #444 Gepost op: 19 mei 2018 - 10:14:41
Was t maar zo n feest.

Zaakje verderop

Punt

• Gebruiker
  • Respect the beard
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #445 Gepost op: 19 mei 2018 - 11:51:39

Eens !!

Vaak zat fout zien gaan...

En Carlo L was toch retail merk? Of heb je alles samengevoegd? Vind ik overigens Carlo L een betere naam voor de hogere kwaliteit sokken en zou ik die andere naam voor retail gebruiken :)

Respect the beard

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #446 Gepost op: 19 mei 2018 - 20:33:50
Goedenavond,

Ik denk dat retail hier met groothandel door elkaar worden gehaald. Carlo Lanza is mijn enige merk en dat wordt in de winkels verkocht. Klopt Carpe D, ook bij een schoenenwinkel in Barneveld, 1 van mijn eerste klanten.
De eigenaar is een zeer gedreven ondernemer en ook nog eens een fantastische vent. Daarnaast voert hij merken als Magnanni, Harris, Van Bommel. Prima merken om tussen te liggen met sokken van 16.95. Uiteraard heb ik Romeyn geprobeerd maar niet iedereen zit op Carlo Lanza te wachten  ;D.

Sinds vorige week werk ik ook samen met Jacob in Amsterdam, maar zeg nu zelf: hoeveel van dat soort schitterende zaken zijn er in Nederland? Daar kan ik mijn merk niet op bouwen en ook de aantallen realiseren om er van te kunnen bestaan.

Dus triest ben ik zeker niet met je eens. Eerder gewoon zakelijk denken en dan ook nog werken met winkels waar je een goed gevoel bij hebt.

Fijne Pinksteren!

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #447 Gepost op: 20 mei 2018 - 14:35:47
Ik denk dat retail hier met groothandel door elkaar worden gehaald.

Nee hoor. Ik denk gewoon dat de omzet via, bij voorbeeld, Stijlforum hoger is dan de omzet van alle winkeliers opgeteld.

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #448 Gepost op: 21 mei 2018 - 08:54:09
Nee hoor. Ik denk gewoon dat de omzet via, bij voorbeeld, Stijlforum hoger is dan de omzet van alle winkeliers opgeteld.

Ik ben heel blij met SF, laat ik dat voorop stellen. Sterker nog, zonder SF was ik wellicht een aantal jaren terug gestopt. Dat durf ik echt wel te stellen. De waarde komt met name doordat ik regelmatig nieuwe producten tegen het licht kon houden of dat ik hulp kreeg met keuzes die ik moest maken. Ook kreeg ik door veel positieve reacties energie om toch door te gaan.

Echter, zonder de winkels kan ik er niet van bestaan, dus die heb ik keihard nodig.

Oris

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #449 Gepost op: 03 juni 2018 - 11:02:43
Grappig om dit tegen te komen.