Auteur Topic: Carlo Lanza  (243297 keer gelezen)

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Re: Carlo Lanza
Reactie #1125 Gepost op: 25 januari 2021 - 09:23:15
wol/zijde 0 resultaten bij mij

Bedoel je qua 'plakken' aan de broek wolf?

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Reactie #1126 Gepost op: 25 januari 2021 - 10:05:47
De cashmier/zijde kousen zijn helemaal super.  :thumbsup:
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

tjoena

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Toni van den Munckhof
Reactie #1127 Gepost op: 25 januari 2021 - 10:22:56
De cashmier/zijde kousen zijn helemaal super.  :thumbsup:

Oprechte vraag: slijt kasjmier niet als een malle op alle contactoppervlakken? Voor mijn gevoel ben je dan binnen een jaar door je kousen heen.

UC

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1128 Gepost op: 25 januari 2021 - 11:33:13
Oprechte vraag: slijt kasjmier niet als een malle op alle contactoppervlakken? Voor mijn gevoel ben je dan binnen een jaar door je kousen heen.
U draagt niet elke dag nieuw paar sokken?

tjoena

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Toni van den Munckhof
Reactie #1129 Gepost op: 25 januari 2021 - 12:25:46
Elke dag een ander paar. Maar stel je hebt 7 paar kousen, dan kan je echt een hele bak wol/zijde kopen.

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Reactie #1130 Gepost op: 26 januari 2021 - 12:25:48
Ze zijn best slijtvast, lekker warm en toch comfortabel dun genoeg voor prettig dragen. <3
Ik wissel natuurlijk iedere dag van kousen, dus e.e.a. gaat lang mee mede omdat ik best veel kousen heb in diverse materialen afhankelijk van seizoen en schoeisel.
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

tjoena

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Toni van den Munckhof
Reactie #1131 Gepost op: 26 januari 2021 - 12:34:58
Oke! Dank voor de uitleg. Een grotere collectie zal wel helpen ja.

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Reactie #1132 Gepost op: 29 januari 2021 - 07:22:46
Goedemorgen heren,
Mooi dat leden hierboven elkaar informeren over de sokken. Hoef ik me er niet in te mengen haha.

Graag wil ik mijn dank betuigen aan alle forum leden voor de steun van de afgelopen periode. Deze zijn niet makkelijk wanneer je beseft dat 95% van je klanten dicht zijn. Geen verkoop geen bijbestellingen, geen omzet. In plaats daarvan mag je 2 dagen per week lesgeven (doe ik met alle liefde trouwens aan mijn 3 kinderen). Maar je wilt echter 2x zo hard werken om het lek boven te krijgen. Feit is dat je maar de helft kunt doen.

Geen steun aan vele ondernemers, wat wel vaak wordt gedacht wanneer je het nieuws kijkt.

Maar goed, dit is de realiteit en geen klaagzang. Want ik doe nog steeds wat ik het mooiste vind om te doen.

Dus nogmaals hartelijk dank! Door de vele mooie reacties en bestellingen heb ik de moed hoog kunnen houden.

De actie met 35%`korting (code 'helpelkaar') geldt nog heel even, dus mocht je nog sokken, kousen of boxers nodig hebben, dan is dit wellicht nog een goed moment.

Fijn weekend alvast.
Groet,
Carlo

Laatst bewerkt op: 29 januari 2021 - 07:26:59 door Carlo Lanza

TJK

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1133 Gepost op: 29 januari 2021 - 18:39:39
Ook maar mijn steentje bijgedragen. Tevens mijn eerste bestelling, na alle foto's en ander bewijsmateriaal in dit topic ben ik erg benieuwd!

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Reactie #1134 Gepost op: 30 januari 2021 - 07:48:27
Ook maar mijn steentje bijgedragen. Tevens mijn eerste bestelling, na alle foto's en ander bewijsmateriaal in dit topic ben ik erg benieuwd!

Dank je! Ze komen er zsm aan  :thumbsup:

joostUSA

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1135 Gepost op: 30 januari 2021 - 08:33:08
Door de drukte ontschoten te bestellen. Gisteravond nog gedaan Carlo! Kijk er naar uit:)

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Reactie #1136 Gepost op: 30 januari 2021 - 12:51:13
Door de drukte ontschoten te bestellen. Gisteravond nog gedaan Carlo! Kijk er naar uit:)

Klasse Joost, hartelijk dank weer  :thumbsup:
Goed weekend.

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Reactie #1137 Gepost op: 05 februari 2021 - 08:20:22
Goedemorgen heren,

De afgelopen weken heb ik mede door jullie een enorme motivatie injectie gekregen middels de actie, dus daar ben ik zeer blij mee. De sluiting is nog een maand verlengd, dus we moeten wederom weer even doorzetten.

De kortingsactie van 35% laat ik dit weekend aflopen.  Mocht je dus nog iets willen aanschaffen dan kan dat met de code 'helpelkaar'.

Mocht je tijd hebben dan zou ik het enorm waarderen wanneer je je mening  over mijn sokken/boxers wilt delen via deze link: https://g.page/r/CSK2LFciGlRiEAI/review

Dit zorgt weer voor een betere vindbaarheid online.

Nogmaals hartstikke bedankt en alvast goed weekend,
Carlo

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Reactie #1138 Gepost op: 15 maart 2021 - 11:23:21
Heren,
Hoop dat alles goed met jullie is.

Het afgelopen jaar en vooral de afgelopen maanden zijn nogal heftig geweest. Dat lijkt me een understatement. Gelukkig ben ik erachter gekomen dat ik veel loyale klanten heb. Dat én een blik op de toekomst heeft me doen beseffen dat alles straks wel beter moet worden en daardoor ben ik hoopgevend.

Er staan weer een aantal nieuwe dingen te gebeuren. Ik ga investeren in mijn systeem en wederom een nieuwe website om in de toekomst efficiënter te kunnen gaan werken. Was een lastige keuze doordat de omzet met 70-80% in elkaar is gestort en de huidige website pas 1,5 jaar oud is,  maar wil ik echt klaar zijn voor de toekomst dan hoort hier een investering bij.

Heb de laatste tijd ook hard gewerkt aan een nieuwe voorjaarscollectie met als thema Italië. Misschien niet helemaal SF proof, maar ach, wat maakt het uit  :mrgreen:

Vespa

Fiat 500

Koffie

Giro

Italiaanse gebaren

Vlag

Ze zijn er in meerdere kleuren en hier evt. te bestellen:

https://carlolanza.nl/product-categorie/sokken/pagina/3/?filter_soort=patroon&v=796834e7a283

Voor ik het vergeet graag ook nog aandacht voor de review optie. Ik heb bijna de 100 gehaald, dus daar ben ik zeer blij mee. Hier kun je dat doen: https://g.page/r/CSK2LFciGlRiEAI/review

Bedankt weer en een hele fijne dag!
Carlo

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Reactie #1139 Gepost op: 31 maart 2021 - 21:31:08
Goedenavond heren,

Heb iets teveel voorraad  vanuit het najaar meegenomen. Daarom weer een ouderwetse SF actie waarbij we elkaar hopelijk kunnen helpen.

Bij aankoop van 2 paar krijg je een 3e paar gratis.
Bij aankoop van 4 paar krijg je een 5 en 6e paar gratis.

Ik zal zelf de gratis paren toevoegen, in dezelfde stijl als die je bestelt. Je hoeft hier dus niets extra's voor te doen. 
Alle sokken, kousen en boxershorts doen mee.

De actie loopt t/m volgende week vrijdag.

www.carlolanza.nl

(graag geen SF code gebruiken dit keer)

Groet,
Carlo