Goedemiddag heren,
Vanmorgen toch weer de hulp ingeschakeld van mijn ambassadeurs, mijn hoop in bange dagen. Dit via een nieuwsbrief. De tekst heb ik hieronder geplakt en geldt uiteraard ook voor al mijn SF klanten. Velen zullen de tekst al gelezen hebben denk ik.
---
Goedemorgen,
Allereerst het beste voor 2022 toegewenst. Ik hoop dat het een jaar wordt met iets meer positiviteit. In alle opzichten.
Mijn jaar begint minder goed. Om eerlijk te zijn is hij ook niet zo best geëindigd. Sluiting van winkels betekent voor mij ongeveer 90% minder inkomsten. Inkomsten die op geen enkele wijze worden gecompenseerd. Het is een gegeven. Ik kan en mag hier natuurlijk niet te lang in blijven hangen, maar ik moet actie ondernemen.
Ik had mezelf overigens voorgenomen om niet meer met korting te gaan werken. Hooguit voor de iets oudere collecties. Ik sta voor de kwaliteit en Italiaanse maakwijze. Kortom, ik sta voor mijn product.
De komende 2 dagen laat ik dat noodgedwongen maar even los. Uiteraard sta ik nog steeds achter mijn product, maar ik kan niet anders dan een korting geven. Een en ander komt ook omdat ik vorige week 3 pallets met sokken heb binnengekregen vanuit Italië. Met ook nog eens veel wintercollectie. Het is natuurlijk nog wel 2-3 maanden winters weer, maar de winkels zullen de komende periode helemaal niets meer inkopen vanwege de sluiting. Een groot voorraadprobleem dreigt aangezien ik in februari de voorjaarscollectie binnenkrijg.
Met code nieuwjaar22 krijg je 25% korting op alle producten. De hoogste voorraad zit voor nu in wol, maar ik heb besloten geen restricties toe te passen in deze kortingsronde.
Wanneer je direct voor het hele jaar klaar wilt zijn en meer dan 10 paar wilt aanschaffen, neem dan even contact op voor een aangepaste kortingscode.
De code geldt vandaag en morgen*.
Hartelijke groet,
Carlo
*mijn welgemeende excuses wanneer je de afgelopen periode iets hebt aangekocht. Stuur me een mail wanneer dit het geval is. Bij een nieuwe bestelling zal ik je hiervoor uiteraard compenseren.