Auteur Topic: Carlo Lanza  (243292 keer gelezen)

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Re: Carlo Lanza
Reactie #1155 Gepost op: 13 oktober 2021 - 16:44:54
De foto's werken bij mij niet.

Zojuist aangepast. Nu wel werkend?

Scarpa

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1156 Gepost op: 13 oktober 2021 - 16:59:59
Ja, mooi spul.

Had laatst Falke kousen gekocht en die bleken te groot te zijn. Het hielstuk kwam boven mijn schoenen uit. Binnenkort ga ik denk ik een variant van jouw collectie uitproberen.

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Reactie #1157 Gepost op: 14 oktober 2021 - 08:18:48
Ja, mooi spul.

Had laatst Falke kousen gekocht en die bleken te groot te zijn. Het hielstuk kwam boven mijn schoenen uit. Binnenkort ga ik denk ik een variant van jouw collectie uitproberen.

Altijd goed, dank je! vraag me dan nog even voor de zekerheid naar de maat, dan kan ik je misschien adviseren.

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Reactie #1158 Gepost op: 15 oktober 2021 - 09:12:49
Update boxers: zwart en grijs in XL zijn verkocht.

Nu nog beschikbaar: babyblauw S 13x / wit S 22x / M 23x / L 24x / XL 20 / zwart S 4x / grijs S 17x / donkerblauw S 7x

Oorspronkelijke prijs 24,95. Sinds deze week op de site 17,95. SF prijs bij aankoop van een aantal boxershorts 11,50.

Groet en alvast fijn weekend

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Reactie #1159 Gepost op: 02 november 2021 - 09:05:16
Goedemorgen heren,

Deze maand geldt de volgende actie:

Bij aankoop van 4 paar kousen, het 5e paar gratis.

Bij de bestelling van 5 paar en het gebruik van de code: SF-kousenactie wordt de korting automatisch verrekend.

https://www.carlolanza.nl/nl/kousen/

Groet en fijne dag

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Reactie #1160 Gepost op: 12 november 2021 - 10:24:16
Goedemorgen!

De nieuwe geschenkdozen zijn weer verkrijgbaar! Ter inspiratie de volgende afbeeldingen:

Birra Moretti & 2 paar sokken

https://www.carlolanza.nl/nl/cadeaupakket-sokken-birra-moretti.html

Olijfolie & 2 paar sokken

https://www.carlolanza.nl/nl/cadeaupakket-sokken-olijfolie.html

Groet en fijne dag,
Carlo

B2P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1161 Gepost op: 15 november 2021 - 19:22:13
Heb dit weekend die shadow’s voor het eerst geprobeerd, lagen al ruim een jaar in de kast. Erg fijne kousen!

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Reactie #1162 Gepost op: 16 november 2021 - 06:51:45
Heb dit weekend die shadow’s voor het eerst geprobeerd, lagen al ruim een jaar in de kast. Erg fijne kousen!

Leuk om te horen, dank je!  :thumbsup:

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Reactie #1163 Gepost op: 16 november 2021 - 12:00:06
Merci Carlo, fijne sokken.

Dan ook maar even hier. Ik ben onder de indruk van de kwaliteit van je sokken Carlo. Geen gaten, geen krimp, het materiaal is nog steeds zacht, goed spul.
"The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Reactie #1164 Gepost op: 16 november 2021 - 22:12:47
Dan ook maar even hier. Ik ben onder de indruk van de kwaliteit van je sokken Carlo. Geen gaten, geen krimp, het materiaal is nog steeds zacht, goed spul.

Vandaag een baaldag met vermoedelijk een rechtszaak in het vooruitzicht, dus dit soort berichten doen me goed.

Dank je wel!
Fijne avond,
Carlo

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Reactie #1165 Gepost op: 30 november 2021 - 11:16:06
Goedemorgen!
Na een eerdere samenwerking met het Prinses Máxima Centrum heb ik nu een samenwerking bekrachtigd met Spieren voor Spieren. Spieren voor Spieren heeft als missie om spierziektes bij kinderen te lijf te gaan.

De reden dat ik dit doe is dat niets me meer voldoening geeft dan dan dit soort projecten. Gewoon iets goeds voor een ander doen. Daarnaast komen spierziektes vrij veel voor in mijn schoonfamilie, dus ik weet wat een impact het heeft.  Omdat ik een fysiek product verkoop is het dus wel aan de verkoop van een product gekoppeld, maar ik geef alle opbrengsten van de geschenkdoos in dit geval weg: 5,- per doos. Dat is wat er feitelijk overblijft na het drukwerk, de sokken, de producten die in de geschenkdoos zitten en vervolgens het inpakken door een 3e partij en  de pakketkosten.

Ik hoef mezelf volgens mij niet te verantwoorden, de meesten kennen mijn intenties wel inmiddels. Toch heb ik het graag gezegd :).

Het doel is overigens om 2505,- binnen te halen voor het einde van dit jaar. 5 Euro meer dan 2 jaar geleden met het Prinses Máxima Centrum. We blijven natuurlijk wel ambitieus.

Dit zijn de 2 opties die meedoen. Een variant met 2 flesjes Italiaans bier en een variant met Zuid Italiaanse Olijfolie.

Hier zijn ze te bestellen: https://www.carlolanza.nl/nl/cadeau/
Groet en dank alvast.
Carlo

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Reactie #1166 Gepost op: 22 december 2021 - 20:04:27
Goedenavond heren,

Het is weer zover, de winkels dicht en daarmee valt bijna mijn gehele omzet weg. Hierdoor heb ik ook weer tijd zat even een bericht op SF te plaatsen :mrgreen:. Ik heb er inmiddels ervaring mee, maar leuk is het allemaal niet. Dit kost gewoon ontzettend veel geld. Aan mij de taak om meer spreiding te realiseren om online iets sterker voor de dag te komen, maar dat blijft voor mijn product lastig merk ik. Hier wordt toch veel op prijs (en korting) gekocht en alhoewel ik mijzelf hier ook weleens schuldig aan heb gemaakt, wil ik die weg helemaal niet meer inslaan. Ik sta voor mijn product en de kwaliteit en daar past eigenlijk geen korting bij. Hooguit bij uitlopende series.

Ik wil alle SF-ers in ieder geval bedanken voor dit jaar. Al jaren geniet ik een groot vertrouwen bij velen van jullie en dat maakt me enorm trots.

Mocht je last minute nog een cadeau nodig hebben vergeet dan niet de geschenkdozen (foto's in het vorige bericht). Wanneer het morgen verzonden wordt kan het nog op tijd voor Kerst zijn.

Hele fijne dagen toegewenst,
Carlo 

Pan Am

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #1167 Gepost op: 24 december 2021 - 18:47:47
Ik kan nu ook sokken bij m’n sushi bestellen zag ik Carlo (Vigo Den Haag)

“If we worked on the assumption that what is accepted as true really is true, then there would be little hope for advance”

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1168 Gepost op: 24 december 2021 - 21:53:52
Lastig, Carlo.
Sterkte

Carlo Lanza

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Reactie #1169 Gepost op: 25 december 2021 - 07:29:23
Ik kan nu ook sokken bij m’n sushi bestellen zag ik Carlo (Vigo Den Haag)

Haha klopt, heb ik van de week ook gedaan. Een vriend van mij is eigenaar en hebben besloten elkaar te helpen  :). Geen idee of het werkt, maar verrassend is het wel.