Goedemorgen!
Na een eerdere samenwerking met het Prinses Máxima Centrum heb ik nu een samenwerking bekrachtigd met Spieren voor Spieren. Spieren voor Spieren heeft als missie om spierziektes bij kinderen te lijf te gaan.
De reden dat ik dit doe is dat niets me meer voldoening geeft dan dan dit soort projecten. Gewoon iets goeds voor een ander doen. Daarnaast komen spierziektes vrij veel voor in mijn schoonfamilie, dus ik weet wat een impact het heeft. Omdat ik een fysiek product verkoop is het dus wel aan de verkoop van een product gekoppeld, maar ik geef alle opbrengsten van de geschenkdoos in dit geval weg:
5,- per doos. Dat is wat er feitelijk overblijft na het drukwerk, de sokken, de producten die in de geschenkdoos zitten en vervolgens het inpakken door een 3e partij en de pakketkosten.
Ik hoef mezelf volgens mij niet te verantwoorden, de meesten kennen mijn intenties wel inmiddels. Toch heb ik het graag gezegd

.
Het doel is overigens om 2505,- binnen te halen voor het einde van dit jaar. 5 Euro meer dan 2 jaar geleden met het Prinses Máxima Centrum. We blijven natuurlijk wel ambitieus.
Dit zijn de 2 opties die meedoen. Een variant met 2 flesjes Italiaans bier en een variant met Zuid Italiaanse Olijfolie.

Hier zijn ze te bestellen:
https://www.carlolanza.nl/nl/cadeau/ Groet en dank alvast.
Carlo