Auteur Topic: New Tailor (Emanuel Berg)  (179650 keer gelezen)

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
New Tailor maatshirts
Reactie #30 Gepost op: 24 januari 2006 – 11:07:29
@Jacob: ik heb dat niet gepost omdat het niet in het New Tailer topic thuis hoort. Mensen moeten zelf maar verder zoeken als ze het echt zo graag willen weten vind ik.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

Eli

  • Gebruiker
  • Berichten: 522
    • Bekijk profiel
New Tailor maatshirts
Reactie #31 Gepost op: 24 januari 2006 – 22:17:04
heb ik ergens tussen neus en lippen door gelezen dacht ik, nouja aangezien er niet echt een antwoord kwam op wat beter was heb ik mijn keuze op die 'tussen neus en lippen' informatie gebaseerd. Ik zou zo geen citaat kunnen geven, maar vandaar ook dat vraagteken tussen haakjes.

en dan @ sergio.. maar hoe kom ik erachter waar ik verder moet zoeken als mensen zoals jij dat niet vertellen:S ik heb nog maar net door dat het bestaat, dus laat staan dat ik weet waar je wat voro informatie kan vinden. En daarbij, de beste info staat toch niet op sites, maar krijg je van mensen persoonlijk. .

.. ik zie het al staan: "deze lijn kenmerkt zich door de zeer ruime variatie aan stoffen, hoewel er bij de buren meer keuze is voor minder geld, en je hebt er nog dezelfde kwaliteit ook!"
T don't mean a thing if IT ain't got that swing.

Eli

  • Gebruiker
  • Berichten: 522
    • Bekijk profiel
New Tailor maatshirts
Reactie #32 Gepost op: 24 januari 2006 – 22:19:32
oh ik lees het net over, en ik bedoel het niet verkeerd, in het geval het zo over mocht komen, bedankt dat jullie überhaupt de moeite nemen om te reageren hoor!  :lol:

zonder dit forum was ik er helemaal niet toe gekomen om iets te laten maken.. :oops:
T don't mean a thing if IT ain't got that swing.

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
New Tailor maatshirts
Reactie #33 Gepost op: 24 januari 2006 – 22:20:55
Wat ik bedoelde is dat je de zoekfunctie kunt gebruiken en de verschillende subfora kunt doorbladeren. Daar staat veel informatie. Posts over andere merken dan New Tailer horen namelijk niet in dit topic thuis. No offence dus!
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
New Tailor maatshirts
Reactie #34 Gepost op: 24 januari 2006 – 22:22:07
Citaat van: "Jest_one"
oh ik lees het net over, en ik bedoel het niet verkeerd, in het geval het zo over mocht komen, bedankt dat jullie überhaupt de moeite nemen om te reageren hoor!  :lol:

zonder dit forum was ik er helemaal niet toe gekomen om iets te laten maken.. :oops:


Mag ik daar uit opmaken dat je je keuze hebt gemaakt? Wie is het geworden?
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

Eli

  • Gebruiker
  • Berichten: 522
    • Bekijk profiel
New Tailor maatshirts
Reactie #35 Gepost op: 24 januari 2006 – 23:59:41
Citaat van: "Sergio"
No offence dus!


ok :D

ehm ik ben vanmiddag bij New Tailor langs geweest, die in Amsterdam, ik was eerder vandaag in Utrecht, wist niet welke ik moest nemen maar nam aan dat het niet uit maakte.
Natuurlijk heb ik geen vergelijkings materiaal maar ik voelde me echt oprecht zeer goed behandeld. Ik ben weleens iets wezen zoeken bij Oger ofzo, maar daar viel me op dat ze imo al een redelijke mening over je hebben als je de drempel over komt, ik voelde me niet echt serieus genomen. (misschien lag het aan mijn -gucci- sneakers?:P)
Maareh echt een super ervaring.
Ik heb 3 shirts besteld (ben niet echt iemand van het geduld, en aangezien het 4 weken duurt:P) , en gemiddeld 150 euro kwijt denk ik, maar ik heb eerder zoveel uitgegeven aan dingen die gewoon niet goed pasten, dus ik heb het idee dat ik eindelijk eens iets verstandigs heb gekocht. :lol:
Als ik erachter ben hoe je fotos enzo moet posten, en ik de shirts heb wil ik wel fotos maken voor dat consumenten topic? alleen aan deskundig commentaar zal het je helaas ontbreken dan!;)
T don't mean a thing if IT ain't got that swing.

Jacob

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.233
    • Bekijk profiel
New Tailor maatshirts
Reactie #36 Gepost op: 25 januari 2006 – 00:00:55
Citaat van: "Jest_one"
Citaat van: "Sergio"
No offence dus!


ok :D

ehm ik ben vanmiddag bij New Tailor langs geweest, die in Amsterdam, ik was eerder vandaag in Utrecht, wist niet welke ik moest nemen maar nam aan dat het niet uit maakte.
Natuurlijk heb ik geen vergelijkings materiaal maar ik voelde me echt oprecht zeer goed behandeld. Ik ben weleens iets wezen zoeken bij Oger ofzo, maar daar viel me op dat ze imo al een redelijke mening over je hebben als je de drempel over komt, ik voelde me niet echt serieus genomen. (misschien lag het aan mijn -gucci- sneakers?:P)
Maareh echt een super ervaring.
Ik heb 3 shirts besteld (ben niet echt iemand van het geduld, en aangezien het 4 weken duurt:P) , en gemiddeld 150 euro kwijt denk ik, maar ik heb eerder zoveel uitgegeven aan dingen die gewoon niet goed pasten, dus ik heb het idee dat ik eindelijk eens iets verstandigs heb gekocht. :lol:
Als ik erachter ben hoe je fotos enzo moet posten, en ik de shirts heb wil ik wel fotos maken voor dat consumenten topic? alleen aan deskundig commentaar zal het je helaas ontbreken dan!;)


Zozo een goed begin is het halve werk.... Welkom bij de verslaafden, nu is er geen weg meer terug.

Jason

  • Gast
New Tailor maatshirts
Reactie #37 Gepost op: 25 januari 2006 – 00:02:27
=D>  :-({|=

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
New Tailor maatshirts
Reactie #38 Gepost op: 25 januari 2006 – 00:05:06
Vooralsnog ben je tevreden dat is goed om te horen.Nu nog 4 weken wachten maar dat is ook zo voorbij.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Eli

  • Gebruiker
  • Berichten: 522
    • Bekijk profiel
New Tailor maatshirts
Reactie #39 Gepost op: 25 januari 2006 – 00:19:52
Citaat van: "gusto napolitano"
Vooralsnog ben je tevreden dat is goed om te horen.Nu nog 4 weken wachten maar dat is ook zo voorbij.


ik vertrouw je erop :P
T don't mean a thing if IT ain't got that swing.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
New Tailor maatshirts
Reactie #40 Gepost op: 25 januari 2006 – 00:27:44
Citaat van: "Jest_one"
Citaat van: "gusto napolitano"
Vooralsnog ben je tevreden dat is goed om te horen.Nu nog 4 weken wachten maar dat is ook zo voorbij.


ik vertrouw je erop :P
Ach ja de dagen gaan snel tegenwoordig voor je het weet heb je ze aan :D
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
New Tailor maatshirts
Reactie #41 Gepost op: 25 januari 2006 – 00:29:56
Citaat van: "gusto napolitano"
Citaat van: "Jest_one"
Citaat van: "gusto napolitano"
Vooralsnog ben je tevreden dat is goed om te horen.Nu nog 4 weken wachten maar dat is ook zo voorbij.


ik vertrouw je erop :P
Ach ja de dagen gaan snel tegenwoordig voor je het weet heb je ze aan :D


Tijd gaat bedroevend snel vind ik...
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
New Tailor maatshirts
Reactie #42 Gepost op: 25 januari 2006 – 18:23:04
Goed bezig ;). 3 shirts ineens; wacht je eerst de eerste af en bestel je dan de laatste 2 (evt met wijzigingen)? Of vertrouw je erop dat de pasvorm de 1e keer helemaal goed is?
Fashion can be bought. Style one must possess.

Migliore

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.373
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
New Tailor maatshirts
Reactie #43 Gepost op: 25 januari 2006 – 19:11:28
Citaat van: "Nexus"
Goed bezig ;). 3 shirts ineens; wacht je eerst de eerste af en bestel je dan de laatste 2 (evt met wijzigingen)? Of vertrouw je erop dat de pasvorm de 1e keer helemaal goed is?


Ik probeer het iig eerst met 1 en als dat naar tevredenheid is, dan zullen er wel meer volgen. Wil overigens toch ook een keer een shirt van de azzuri lijn bij Cami proberen!
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca


Pierre Corthay on Blogspot

Fedor

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.934
    • Bekijk profiel
New Tailor maatshirts
Reactie #44 Gepost op: 25 januari 2006 – 19:48:34
Citaat van: "Nexus"
Goed bezig ;). 3 shirts ineens; wacht je eerst de eerste af en bestel je dan de laatste 2 (evt met wijzigingen)? Of vertrouw je erop dat de pasvorm de 1e keer helemaal goed is?

Vroeg ik me ook af....

Maar meteen 3 shirts is wel goed ja :)