Auteur Topic: Kleer(ver)makers, stomers en strijkers  (478875 keer gelezen)

Puccini

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Kleermakers & Stomers & Strijkers
Reactie #240 Gepost op: 03 maart 2008 - 16:39:36
Ik krijg elke keer van te horen dat ik mn broeken te kort draag als ik ze laat vermaken.... maakt niet uit waar  :roll:

Vandaag ook weer.
ch möchte mir oft alle mein Federn ausropfen, wenn ich bedenke, dass Papageno noch keine Papagena hat.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #241 Gepost op: 03 maart 2008 - 16:46:05
Citaat van: "Puccini"
Ik krijg elke keer van te horen dat ik mn broeken te kort draag als ik ze laat vermaken.... maakt niet uit waar  :roll:

Vandaag ook weer.

Dat is hét bewijs dat je ze op de goede lengte draagt 8)

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #242 Gepost op: 03 maart 2008 - 16:49:02
Citaat van: "Mikey Fuoco"

Vandaag ook weer.

Dat is hét bewijs dat je ze op de goede lengte draagt 8)

Hehe.  :D

Ik zeg meestal in zulke situaties dat te kort niet bestaat, het is enkel een kwestie van smaak.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #243 Gepost op: 24 maart 2008 - 00:08:23
Citaat van: "Michaël Leonard"
Ik had geen succes met de zoekfunctie, dus start ik maar een nieuw topic. Zoals de titel suggereert, zoek ik een kleermaker waar ik mijn shirt kan laten vermaken, in Groningen wel te verstaan. Het gaat om een kleine ingreep; er moet iets af in de omvang. Weet iemand nog een goed adres?
Alvast bedankt!
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

DaanL

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #244 Gepost op: 18 april 2008 - 15:16:10
Prestige in Den Haag:

2 broeken laten vermaken. Broekband en pijpen laten innemen, bij één broek een omslag laten maken. Ze hebben het erg netjes gedaan, ook de after dinner split is weer perfect na het verstellen van de broekband.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #245 Gepost op: 18 april 2008 - 15:47:28
Citaat van: "DaanL"
Prestige in Den Haag:

2 broeken laten vermaken. Broekband en pijpen laten innemen, bij één broek een omslag laten maken. Ze hebben het erg netjes gedaan, ook de after dinner split is weer perfect na het verstellen van de broekband.

Gaat Menco daar ook niet heen?

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #246 Gepost op: 18 april 2008 - 17:32:19
Klopt!

Humphrey

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #247 Gepost op: 07 mei 2008 - 17:55:44
Volgens mij is dit wel een goede stomerij in Brabant, Breda om precies te zijn.

Loekinette

http://www.loekinette.nl

Hebben andere hier ervaring mee?
Style is never out of fashion

Janusz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #248 Gepost op: 07 mei 2008 - 19:06:01
Citaat van: "Sergio"
Citaat van: "Michaël Leonard"
Ik had geen succes met de zoekfunctie, dus start ik maar een nieuw topic. Zoals de titel suggereert, zoek ik een kleermaker waar ik mijn shirt kan laten vermaken, in Groningen wel te verstaan. Het gaat om een kleine ingreep; er moet iets af in de omvang. Weet iemand nog een goed adres?
Alvast bedankt!

Kan iedere kleermaker wel behoorlijk denk ik. Meestal is dit wel op te lossen door een paar coupe-naadjes in te brengen. Je kan gewoon naar Suit Supply gaan en het daar voor 5 euro laten doen. Kan je er ook nog op wachten.
"Rugby is a hooligans game played by gentlemen; soccer is a gentleman's game played by hooligans; football is a hooligans game played by hooligans."

Puccini

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Behoorlijke kleer(ver)maker
Reactie #249 Gepost op: 17 mei 2008 - 03:39:06
Ik wil wat (goedkope) jasjes laten vermaken. Ik vroeg me af waar ik dit het beste kon laten doen (in Amsterdam of Leiden).
(Ik heb de zoekfunctie gebruikt en de topics gelezen, maar deze zijn al zo oud dat ik mijn twijfels heb aangaande de relevantie.)

Ik heb al een paar keer wat broeken laten vermaken bij Excellent in Amsterdam, die het simpele werk voor Oger doet. Maar die vertrouw ik eerlijk gezegd mijn jasjes toch niet toe. Aan communicatievaardigheden schort het daar iets.

bij voorbaat dank
ch möchte mir oft alle mein Federn ausropfen, wenn ich bedenke, dass Papageno noch keine Papagena hat.

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #250 Gepost op: 17 mei 2008 - 09:37:27
Misschien kun je als je toch naar Leiden gaat even door rijden naar Den Haag, Prestige is goed vind ik !
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Topdude

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #251 Gepost op: 17 mei 2008 - 09:54:52
Een kleermaker zoeken m.b.v. google en/of de Gouden Gids is geen punt, maar het zijn de referenties die bepalen of ik mijn kostbare kledingstukken daar naartoe zou willen brengen.

Derhalve de vraag wie in Nijmegen een goede kleermaker weet die aantoonbaar goed werk kan leveren.

Ik wil wat jeans laten verbouwen(versmallen in de pijp). De Vietnamees waar ik geinfomeerd had sprak zo'n gebrekkig Nederlands, dat ik ernstig twijfelde of hij ook maar enig idee had van wat ik wilde. Broeken maar weer meegenomen.
Vandaar mijn brandende vraag.

Patrick Bateman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #252 Gepost op: 17 mei 2008 - 10:57:33
Ik wil wat (goedkope) jasjes laten vermaken. Ik vroeg me af waar ik dit het beste kon laten doen (in Amsterdam of Leiden).
(Ik heb de zoekfunctie gebruikt en de topics gelezen, maar deze zijn al zo oud dat ik mijn twijfels heb aangaande de relevantie.)

Ik heb al een paar keer wat broeken laten vermaken bij Excellent in Amsterdam, die het simpele werk voor Oger doet. Maar die vertrouw ik eerlijk gezegd mijn jasjes toch niet toe. Aan communicatievaardigheden schort het daar iets.

bij voorbaat dank

kalender aan het bellamyplein is zeer goed.
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

Puccini

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #253 Gepost op: 17 mei 2008 - 12:48:58
Ik zal eerst Kalender proberen en anders ga ik wel naar Den Haag.
Hartelijk dank voor de hulp.

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #254 Gepost op: 17 mei 2008 - 14:53:10
Het zou wel handig zijn om dit topic eens op te schonen en per stad wat kleervermakers te hebben. Nu kan je er bijna niet naar zoeken. Bij de zoekfunctie krijg je een topic of 10 te doorspitten.