Auteur Topic: Riemen  (289902 keer gelezen)

Solid

• Bekijk profiel
Riemen - Deel I
Reactie #90 Gepost op: 24 april 2005 - 23:33:18
Voor relatief goedkope riemen kan ook bij de Bijenkorf gekeken worden. Ze hebben veel keus, een stuk meer dan bijvoorbeeld Kool in Rotterdam.

Qua prijs is het gros rond de 30,-. Dat vond ik wat schappelijker dan de 129,- voor een riem bij Kool. Het prijsverschil kon ik op het eerste gezicht niet verklaren.

Op de foto's die ik in het Santoni-schoenen topic heb geplaatst, is de riem te zien.

HotFudge

• Gast
Riemen - Deel I
Reactie #91 Gepost op: 25 april 2005 - 00:50:01
ik heb die riemen vandaag bij America Today gezien, maar zijn in het echt niet zo mooi...

Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Riemen - Deel I
Reactie #92 Gepost op: 25 april 2005 - 01:07:29
Citaat van: "Solid"
Voor relatief goedkope riemen kan ook bij de Bijenkorf gekeken worden. Ze hebben veel keus, een stuk meer dan bijvoorbeeld Kool in Rotterdam.

Qua prijs is het gros rond de 30,-. Dat vond ik wat schappelijker dan de 129,- voor een riem bij Kool. Het prijsverschil kon ik op het eerste gezicht niet verklaren.

Op de foto's die ik in het Santoni-schoenen topic heb geplaatst, is de riem te zien.

meer dan 130 vind ik zwaar overdreven voor een riem. Ik probeer het te beperken tot €50-€60, ben zelf zeer te spreken over Leyva riemen, mooi leer, solide maakwijze en gunstig geprijsd.
Sailing, an expensive way to travel for free"

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Riemen - Deel I
Reactie #93 Gepost op: 25 april 2005 - 09:00:27
Citaat van: "Vodka"

meer dan 130 vind ik zwaar overdreven voor een riem. Ik probeer het te beperken tot €50-€60, ben zelf zeer te spreken over Leyva riemen, mooi leer, solide maakwijze en gunstig geprijsd.

Levya.. die hebben ze bij New Tailor toch? Worden daar ter plekke 'op maat' gemaakt. Zal ze volgende keer eens bekijken. Overigens ook erg mooie paarlemoeren baleinen daar :D
Fashion can be bought. Style one must possess.

Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Riemen - Deel I
Reactie #94 Gepost op: 25 april 2005 - 11:48:45
Citaat van: "Nexus"
Citaat van: "Vodka"

Levya.. die hebben ze bij New Tailor toch? Worden daar ter plekke 'op maat' gemaakt. Zal ze volgende keer eens bekijken. Overigens ook erg mooie paarlemoeren baleinen daar :D

Geen idee of ze het daar hebben :P

Het is wel redelijk goed te vinden, dus het zal gerust :P
Sailing, an expensive way to travel for free"

FFW

• Gast
Riemen - Deel I
Reactie #95 Gepost op: 11 mei 2005 - 16:38:53
heeft iemand van jullie enig idee waar ik mooie gespen kan kopen voor een riem?

Huey

• Gast
Riemen - Deel I
Reactie #96 Gepost op: 11 mei 2005 - 16:45:06
Mont Blanc Boutique in de PC?

En anders de Albert Cuyp markt. 100% Zeker :)

Huey

• Gast
Riemen - Deel I
Reactie #97 Gepost op: 13 mei 2005 - 17:29:03
Niet wat je wilde horen?

Op de Albert Cuyp kun je namelijk absoluut een mooie gesp voor niet al te veel vinden. Anders zou ik eens gaan kijken bij een leerbewerker.

Solitarias

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Riemen - Deel I
Reactie #98 Gepost op: 13 mei 2005 - 22:12:01
Citaat van: "Solitarias"
Citaat van: "Bonne"

Overigens zijn die riemen waar jij naar op zoek bent voor 12,50 euro te koop bij Steppin' Out. Ik weet niet of dat wat is?

OK, thanks, dat scheelt weer een hoop geld en moeite!

Inmiddels 1 aangeschaft daar.....  groen met witte
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

FFW

• Gast
Riemen - Deel I
Reactie #99 Gepost op: 13 mei 2005 - 22:38:09
Citaat van: "Huey"
Niet wat je wilde horen?

Op de Albert Cuyp kun je namelijk absoluut een mooie gesp voor niet al te veel vinden. Anders zou ik eens gaan kijken bij een leerbewerker.

Hmm, Montblanc. Het hoeft niet een merk te zijn. Ik wil gewoon een paar eenvoudige maar mooie gespen. Ik wil er best wel wat voor betalen zeker als ze van zilver zijn. De tips vanaf styleforum leveren alleen maar gespen op zoals deze

zoiets zoek ik dus niet.

Huey

• Gast
Riemen - Deel I
Reactie #100 Gepost op: 13 mei 2005 - 22:45:31
Je gaat me vast neerschieten.

Maar euhm...

Oger?

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Riemen - Deel I
Reactie #101 Gepost op: 13 mei 2005 - 22:50:08
ik denk dat je voor een aparte gesp net zoveel kwijt bent als een nieuwe riem met mooie gesp, of je moet echt iets heel speciaals zoeken.......
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

FFW

• Gast
Riemen - Deel I
Reactie #102 Gepost op: 13 mei 2005 - 23:22:13
het is voor bij een paar mischa's. Ik wil dus een riem uit hetzelfde leer als dat de schoenen zijn. Ik wil dus meteen een paar dezelfde gespen voor bij de volgende paren.

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Riemen - Deel I
Reactie #103 Gepost op: 13 mei 2005 - 23:26:55
hmmm dan is het lastig ja, dan zal je snel uitkomen bij de "speciale" merken zoals mont blanc aangezien een "markt" gesp waarschijnlijk niet bij de riem/schoen zal passen qua elegantie/stijl.....
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Huey

• Gast
Riemen - Deel I
Reactie #104 Gepost op: 13 mei 2005 - 23:35:25
Citaat van: "FFW"
het is voor bij een paar mischa's. Ik wil dus een riem uit hetzelfde leer als dat de schoenen zijn. Ik wil dus meteen een paar dezelfde gespen voor bij de volgende paren.

Laat je ons wel weten hoe e.e.a. bevalt? :)