Auteur Topic: Riemen  (267055 keer gelezen)

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Riemen - Deel I
Reactie #45 Gepost op: 15 maart 2005 – 13:22:54
Citaat van: "FokLex"
En in pak verschijnen zonder riem  [-X

Bretels?

Nouja, kleur omschrijven gaat niet lukken. Kunt er beter gewoon langs gaan als je tijd hebt.
Fashion can be bought. Style one must possess.

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Riemen - Deel I
Reactie #46 Gepost op: 15 maart 2005 – 13:25:22
Citaat van: "Nexus"
Bretels?

Nouja, kleur omschrijven gaat niet lukken. Kunt er beter gewoon langs gaan als je tijd hebt.


Nee inderdaad dat is ook niet echt handig. Ik heb geen knopen in mijn broek voor bretels en ben vrij lang (1,88 ) en slank en dan vind ik bretels niet echt mooi.

Edit: waarom begin ik ook niet eerder serieus te zoeken :oops:
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Immanuel

  • Gast
Riemen - Deel I
Reactie #47 Gepost op: 15 maart 2005 – 13:27:03
http://img127.exs.cx/my.php?loc=img127&image=santonigesp1bc.jpg

santoni riem die op maat gemaakt kan worden a la minute, prijs hangt van leer af.

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Riemen - Deel I
Reactie #48 Gepost op: 15 maart 2005 – 13:35:07
Citaat van: "Immanuel"
http://img127.exs.cx/my.php?loc=img127&image=santonigesp1bc.jpg

santoni riem die op maat gemaakt kan worden a la minute, prijs hangt van leer af.


 \:D/  \:D/

Ik ga morgen wel zonder riem. Dan haal ik eind van de maand wel een goede bijpassende santoni riem. Opzich paste die van bommel helemaal perfect qua kleur alleen het is toch het "net niet" gevoel
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Riemen - Deel I
Reactie #49 Gepost op: 15 maart 2005 – 14:11:38
Citaat van: "Nexus"
Ga er denk ik morgen langs (moet toch in Utrecht zijn). Misschien wel om een pak te laten aanmeten. Althans als die Italiaanse pakken er super uitzien. :)

Geen Caruso meer? Of zou dit pak een extra pak erbij zijn?

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Riemen - Deel I
Reactie #50 Gepost op: 15 maart 2005 – 16:00:57
Citaat van: "Bonne"
Citaat van: "Nexus"
Ga er denk ik morgen langs (moet toch in Utrecht zijn). Misschien wel om een pak te laten aanmeten. Althans als die Italiaanse pakken er super uitzien. :)

Geen Caruso meer? Of zou dit pak een extra pak erbij zijn?

Een heer kan niet genoeg pakken hebben ;)
Wil het gewoon iig eens bekijken. Als het nog mooier is dan Caruso wil ik er wel voor gaan. Caruso kan dan altijd nog via de evt. SF actie, die alleen langer dan verwacht op zich laat wachten (communicatie gaat nogal langzaam).
Fashion can be bought. Style one must possess.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Riemen - Deel I
Reactie #51 Gepost op: 16 maart 2005 – 00:04:26
Citaat van: "FokLex"
Citaat van: "Immanuel"
Moeilijk he, dezelfde riem bij de schoen vinden, bij santoni is het mogelijk is om exact t zelfde leer te hebben en ja ze zijn idd niet goedkoop, maar wel mooi hoor als t precies de zelfde diepe glans heeft.

Dat a la minuut op maat maken is altijd mogelijk zolang er een schroef in de gesp zit, is ook zeer handig voor de winkel, zo zit je nooit om een maat verlegen


Het is bijna onmogelijk om de juiste riem te vinden :roll: . Aan ene kant denk ik dat diegene waarbij ik moet solliciteren het toch niet opvalt, maar aan andere kant voel ik me dan wel prettiger als ik juiste riem heb.

Bij Hermans waren de Santoni riemen nog niet binnen helaas :cry: en A'dam kost weer zoveel tijd :?
Als iemand bij mij voor een gesprek kom en ik zie dat hij geen riem draagt zal ik hem nadat hij zich heeft voorgesteld er direkt op wijzen.Foei zonder riem :twisted:
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Riemen - Deel I
Reactie #52 Gepost op: 16 maart 2005 – 00:51:48
Ik heb al besloten morgenochtend vroeg ff snel die van bommel riem te halen. Het is echt te leeg zonder riem... :wink:
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Riemen - Deel I
Reactie #53 Gepost op: 16 maart 2005 – 00:53:12
Citaat van: "FokLex"
Ik heb al besloten morgenochtend vroeg ff snel die van bommel riem te halen. Het is echt te leeg zonder riem... :wink:
Goed zo :lol:
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Riemen - Deel I
Reactie #54 Gepost op: 16 maart 2005 – 00:55:00
Citaat van: "gusto napolitano"
Citaat van: "FokLex"
Ik heb al besloten morgenochtend vroeg ff snel die van bommel riem te halen. Het is echt te leeg zonder riem... :wink:
Goed zo :lol:


misschien dat ik nog tijd genoeg heb om langs new tailor te lopen of ze daar nog riemen hebben. Heb het adres wel zou alleen niet weten waar het zit... :oops:
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Riemen - Deel I
Reactie #55 Gepost op: 16 maart 2005 – 00:59:46
Als het goed is staat er een beschrijving op de site van new tailor waar ze zitten.Het is in de straat waar ook die ijzerwarenzaak zit.Bij hermans als je de zaak uitloop naar links dan doorlopen tot de grote dwarsstraat sla linksaf loop deze door tot je weer links af kan op de hoekdaarvan zitten ze.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Riemen - Deel I
Reactie #56 Gepost op: 16 maart 2005 – 01:03:09
Citaat van: "gusto napolitano"
Als het goed is staat er een beschrijving op de site van new tailor waar ze zitten.Het is in de straat waar ook die ijzerwarenzaak zit.Bij hermans als je de zaak uitloop naar links dan doorlopen tot de grote dwarsstraat sla linksaf loop deze door tot je weer links af kan op de hoekdaarvan zitten ze.


ok ik ga het morgen proberen te vinden, tnx  :wink: hopelijk zijn ze rond half tien open...
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Riemen - Deel I
Reactie #57 Gepost op: 16 maart 2005 – 01:07:49
Citaat van: "FokLex"
Citaat van: "gusto napolitano"
Als het goed is staat er een beschrijving op de site van new tailor waar ze zitten.Het is in de straat waar ook die ijzerwarenzaak zit.Bij hermans als je de zaak uitloop naar links dan doorlopen tot de grote dwarsstraat sla linksaf loop deze door tot je weer links af kan op de hoekdaarvan zitten ze.


ok ik ga het morgen proberen te vinden, tnx  :wink: hopelijk zijn ze rond half tien open...
Die ijzerwarenzaak heet wijntjes dus je kan altijd naar deze winkel vragen dan zie je schuin daar tegenover new tailor.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Riemen - Deel I
Reactie #58 Gepost op: 16 maart 2005 – 01:10:15
Citaat van: "gusto napolitano"
Citaat van: "FokLex"
Citaat van: "gusto napolitano"
Als het goed is staat er een beschrijving op de site van new tailor waar ze zitten.Het is in de straat waar ook die ijzerwarenzaak zit.Bij hermans als je de zaak uitloop naar links dan doorlopen tot de grote dwarsstraat sla linksaf loop deze door tot je weer links af kan op de hoekdaarvan zitten ze.


ok ik ga het morgen proberen te vinden, tnx  :wink: hopelijk zijn ze rond half tien open...
Die ijzerwarenzaak heet wijntjes dus je kan altijd naar deze winkel vragen dan zie je schuin daar tegenover new tailor.


ok super bedankt. Meteen maar ff nieuwe manchetknopen aanschaffen en ff kijken naar dassen :lol:

Een mens heeft toch wat ontspanning nodig voor het gesprek :wink:
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Riemen - Deel I
Reactie #59 Gepost op: 16 maart 2005 – 01:11:10
Veel succes morgen :wink:
Support your local Mikey Fuoco chapter.