Wat een enorme winnaar is hij toch!
De canvas riem met greca sluiting, als gedragen door Buster Keaton, Gianni Agnelli en de Agnelli kliek - i.e. LCdM en zoon Matteo, Diego Della Valle etc. Wordt vekocht door Tod's en dus nogal aan de prijs voor een reep canvas met een leren gesp, maar omdat Diego Della Valle (net als RL) niets zelf verzint weet ik zeker dat er schappelijker geprijsde alternatieven moeten zijn. Iemand suggesties?
https://www.farfetch.com/nl/shopping/men/tods-gestreepte-gespriem-item-20853220.aspx?lang=nl-NL&clickref=1101lzLWa2qS&utm_source=kledingnl&utm_medium=affiliate&utm_campaign=PHNL&pid=performancehorizon_int&c=PHNL&clickid=1101lzLWa2qS&af_siteid=kledingnl&af_cost_model=CPA&af_channel=affiliate&is_retargeting=trueNiet (helemaal) donkerblauw. Staan er nog een paar geloof ik. Leuke prijs ook…
Allemaal maat 38"/100 cm, behalve rechts 115 cm, terwijl dat een van de kortere is...En 100 is ook niet 100 :
Ik heb ook een handvol van die gevlochten Andersom riemen, bij mij veroorzaken ze gaatjes in mijn t-shirts wanneer ze niet in de broek zitten. Heeft me behoorlijk wat shirts gekocht voor ik er achter kwam waar het euvel zat.
Iemand hier elf jaar later toevallig een antwoord op? Liefst in donkerblauw canvas en met donkerblauw leer. Niets kunnen vinden zelf, helaas.
Nooit last van gehad. Bij de gesp of helemaal rond?