Auteur Topic: Riemen  (266938 keer gelezen)

bracco

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.551
    • Bekijk profiel
Riemen - Deel I
Reactie #15 Gepost op: 07 maart 2005 – 19:38:29
ik vind dat Noble Blue van van Bommel een vresselijk iets, dan kun je net zo goed op Floris van Bommel gaan lopen. ze misschien alles wat een schoen verfijning kan geven!

guest45

  • Gast
Riemen - Deel I
Reactie #16 Gepost op: 08 maart 2005 – 20:56:32
mond houden over FvB'tjes ja :twisted:  :wink:

Marco

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.793
    • Bekijk profiel
    • http://www.spiceracing.nl
Riemen - Deel I
Reactie #17 Gepost op: 08 maart 2005 – 20:57:57
berluti is heel mooi natuurlijk
maar vind de fvb er ook steeds beter uit zien
"The Roman empire was not built by holding meetings and having discussions
but by killing those who opposed them"

guest45

  • Gast
Riemen - Deel I
Reactie #18 Gepost op: 08 maart 2005 – 21:01:05
ik vind de FvBtjes in de winkel "wel aardig" voor nederlandse begrippen.....de FvBtjes onder mijn bed zijn "wel aardig" voor SF begrippen ivm santoni's en berluti's :wink:  8)

Steef

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.599
    • Bekijk profiel
Riemen - Deel I
Reactie #19 Gepost op: 08 maart 2005 – 21:02:56
Ik vind die van mij ook wel leuk ja.... maar ik ben dan ook geen santoni & co. gewend.

Rens

  • Gebruiker
  • Berichten: 65
    • Bekijk profiel
Riemen - Deel I
Reactie #20 Gepost op: 08 maart 2005 – 21:48:31
Zelf ben ik niet zo kapot van de vB. Zo ouderwets en gewoon. De FvB zijn daarintegen iets modieuzer.
Daarnaast speelt de factor prijs natuurlijk ook mee. Niet iedereen kan en wil zoveel geld uitgeven aan een Berlutti of een santoni. FvB zijn naar mijn mening dan een goed alternatief

Solitarias

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.010
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Riemen - Deel I
Reactie #21 Gepost op: 09 maart 2005 – 10:05:53
Citaat van: "Rens"
Zelf ben ik niet zo kapot van de vB. Zo ouderwets en gewoon. De FvB zijn daarintegen iets modieuzer.
Daarnaast speelt de factor prijs natuurlijk ook mee. Niet iedereen kan en wil zoveel geld uitgeven aan een Berlutti of een santoni. FvB zijn naar mijn mening dan een goed alternatief


Ik vind dat bv Van Lier een stuk modernere ontwerpen voert, maar de kwaliteit is wel minder nvvt
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Riemen - Deel I
Reactie #22 Gepost op: 09 maart 2005 – 22:37:35
Zijn de Noble Blue riemen van van Bommel kwalitatief beter dan andere leren riemen? Of is het gewoon de kleur die de prijs omhoog haalt? Vond deze wel mooi namelijk:

'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

guest45

  • Gast
Riemen - Deel I
Reactie #23 Gepost op: 10 maart 2005 – 15:46:25
Citaat van: "Rens"
Zelf ben ik niet zo kapot van de vB. Zo ouderwets en gewoon. De FvB zijn daarintegen iets modieuzer.
Daarnaast speelt de factor prijs natuurlijk ook mee. Niet iedereen kan en wil zoveel geld uitgeven aan een Berlutti of een santoni. FvB zijn naar mijn mening dan een goed alternatief


helemaal mee eens ..de standaard vB is uber oubollig maar FvB is in die prijsklasse best aardig

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Riemen - Deel I
Reactie #24 Gepost op: 10 maart 2005 – 16:45:48
Citaat van: "FokLex"
Zijn de Noble Blue riemen van van Bommel kwalitatief beter dan andere leren riemen? Of is het gewoon de kleur die de prijs omhoog haalt? Vond deze wel mooi namelijk:



Weet iemand dit, want zoek met spoed een nieuwe riem. Maar wil niet mijn geld uitgeven aan iets dat het niet waard is.
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Huey

  • Gast
Riemen - Deel I
Reactie #25 Gepost op: 10 maart 2005 – 16:46:33
Citaat van: "FokLex"
Citaat van: "FokLex"
Zijn de Noble Blue riemen van van Bommel kwalitatief beter dan andere leren riemen? Of is het gewoon de kleur die de prijs omhoog haalt? Vond deze wel mooi namelijk:



Weet iemand dit, want zoek met spoed een nieuwe riem. Maar wil niet mijn geld uitgeven aan iets dat het niet waard is.


De Noble Blue riemen passen qua kleur gewoon goed bij de Noble Blue schoenen ;) Exact 't zelfde namelijk.

Da's het verschil met riemen van andere merken ;)

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Riemen - Deel I
Reactie #26 Gepost op: 10 maart 2005 – 16:51:21
Ok dus de riem kost niet 100 euro vanwege de kwaliteit? Dacht dat ik iets over het hoofd zag qua kwaliteit ofzo, niet dus.

Zijn er nog andere merken of winkels die deze kleur leveren (beetje lastige vraag, maarja tips zijn welkom)? Kleur komt namelijk exact overeen met mijn schoenen en kon gisteren niks vinden in Utrecht (behalve deze dan).
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Jason

  • Gast
Riemen - Deel I
Reactie #27 Gepost op: 10 maart 2005 – 19:33:18
ik zou er maar op vertrouwen, zal wel hetzelfde leer zijn als voor je schoenen is gebruikt

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Riemen - Deel I
Reactie #28 Gepost op: 15 maart 2005 – 02:20:00
Citaat van: "Jason"
ik zou er maar op vertrouwen, zal wel hetzelfde leer zijn als voor je schoenen is gebruikt


Het gaat om deze schoenen:




Hoeveel kost een bijpassende Santoni riem? Ik hoorde dat ze die bij Oger verkopen? Heb namelijk woensdag sollicitatie en wil wel beetje fatsoenlijk voor de dag komen...
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Riemen - Deel I
Reactie #29 Gepost op: 15 maart 2005 – 08:52:20
Ziet er netjes uit zeg =D>
Fashion can be bought. Style one must possess.