Je gaat me vast neerschieten.Maar euhm...Oger?
als je een stuk leer hebt en een gesp, bij wie kun je dan het beste een riem laten maken?
hmmm, ja misschien is Danny een optie. Die zal het wel kunnen. Kun je voor een riem hetzelfde leer gebruiken las voor schoenen. Of moet het op de een of andere manier verdikt worden?
Citaat van: "Solitarias"Citaat van: "Bonne"Overigens zijn die riemen waar jij naar op zoek bent voor 12,50 euro te koop bij Steppin' Out. Ik weet niet of dat wat is?OK, thanks, dat scheelt weer een hoop geld en moeite!Inmiddels 1 aangeschaft daar..... groen met witte
Citaat van: "Bonne"Overigens zijn die riemen waar jij naar op zoek bent voor 12,50 euro te koop bij Steppin' Out. Ik weet niet of dat wat is?OK, thanks, dat scheelt weer een hoop geld en moeite!
Overigens zijn die riemen waar jij naar op zoek bent voor 12,50 euro te koop bij Steppin' Out. Ik weet niet of dat wat is?
Bij de Steppin' Out? En bevalt hij?
Citaat van: "Bonne"Bij de Steppin' Out? En bevalt hij?Ja! (wel felle kleuren, maar dat vind ik geen probleem...)
Citaat van: "Solitarias"Citaat van: "Bonne"Bij de Steppin' Out? En bevalt hij?Ja! (wel felle kleuren, maar dat vind ik geen probleem...)Die felle kleuren zijn juist leuk, zeker voor de zomer. Ik vind ze ook nog steeds top, lekker goedkoop waardoor je er ook meer kan kopen om af te wissellen.