Auteur Topic: Riemen  (289919 keer gelezen)

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Riemen - Deel II
Reactie #255 Gepost op: 08 april 2006 - 19:17:29
Citaat van: "Napoleon"
Citaat van: "Vortex"
Citaat van: "Jason"
Dat kan bij die riemen, er zit een schroef in bij de gesp.

Oow, dat hebben ze me er niet bij verteld (ook niet op gelet). Maar het ruwe suede is dus wel mooier te krijgen met zo'n suedeblokje?
als het goed is heb je die toch al voor je suede schoenen? ik gebruik ook kleurhersteller en een of ander schuim, dat houd het suede prachtig (allen gekocht bij Heubel te Maastricht)

Heb ik ook, suedeblokje en Saphir suedespul :)

Napoleon

• Gast
Riemen - Deel II
Reactie #256 Gepost op: 08 april 2006 - 19:20:03
goed bezig. heb al mijn spul niet van saphir, hij gaf een ander merk mee, erg bekend zei hij en goede kwaliteit, wel flink aan de prijs (blokje + schuim + kleurhersteller + borsteltje + waterafstotende spray bijelkaar over de 30 E dacht ik)

da vinci

• Bekijk profiel
Riemen - Deel II
Reactie #257 Gepost op: 15 juni 2006 - 21:44:05
Heren,

Misschien een rare onderbreking, maar ik weet anders niet zo goed waar ik de vraag anders moet plaatsen.

Ik ben al weken op zoek naar een bruine riem voor bij mijn schoenen. Ben komende zaterdag in Rotterdam, is er iemand die mij een winkel kan aanbevelen. Begin een beetje moedeloos te worden. Ik kom zelf uit Bergen op Zoom, dus als je iets in Breda weet hou ik mij ook aanbevolen.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Riemen - Deel II
Reactie #258 Gepost op: 16 juni 2006 - 00:10:58
Bij van Assem verkopen ze ook mooie riemen van Santoni.Of anders even langs de bijenkorf die heeft ook veel riemen.Daar kan je wat makkelijker de riemen naast je schoenen zetten om te zien of het goed past.Je kan ook nog naar Oger die hebben ook wel wat aan riemen.

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Riemen - Deel II
Reactie #259 Gepost op: 16 juni 2006 - 00:22:12
was vandaag bij de bijenkorf in R'dam en daar hingen ook wat mooie riemen
Quotidie potest esse ultimo die

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Riemen - Deel II
Reactie #260 Gepost op: 16 juni 2006 - 09:24:21
Citaat van: "da vinci"
Heren,

Misschien een rare onderbreking, maar ik weet anders niet zo goed waar ik de vraag anders moet plaatsen.

Ik ben al weken op zoek naar een bruine riem voor bij mijn schoenen. Ben komende zaterdag in Rotterdam, is er iemand die mij een winkel kan aanbevelen. Begin een beetje moedeloos te worden. Ik kom zelf uit Bergen op Zoom, dus als je iets in Breda weet hou ik mij ook aanbevolen.

Bij Berlioz (moet je even de zoekfunctie gebruiken, is een schoenenwinkel in R'dam) zag ik toen we daar de SF schoenpoets clinic hadden ook een paar mooie bruime riemen. Voor 70e, gestikt!
This, madame, is Versailles.

da vinci

• Bekijk profiel
Riemen - Deel II
Reactie #261 Gepost op: 16 juni 2006 - 18:23:20
Heren bedankt,

Bijenkorf en van Assem ben ik geweest. Mijn pak moet ik morgen bij Oger ophalen, drie weken geleden hingen daar wel veel riemen, echter geen match met de schoenen. Ga Berlioz eens proberen

MV

• Gast
Riemen - Deel II
Reactie #262 Gepost op: 17 juni 2006 - 23:38:10

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Riemen - Deel II
Reactie #263 Gepost op: 17 juni 2006 - 23:52:01
Citaat van: "MV"
Ik vind de volgende twee riemen wel mooi, maar zit te twijfelen tussen beide. Naar welke gaat jullie voorkeur uit?

http://www.proidee.nl/shop/SID_JvdaXmrrw4p9ZT3noqKC24ihu544/F=produkt_formular/P=02_NL_HPN362046/K=02_NL_2438

en

http://www.proidee.nl/shop/SID_JvdaXmrrw4p9ZT3noqKC24ihu544/F=produkt_formular/P=02_NL_HPN362327/K=02_NL_2438

De onderste lijkt geplakt en van beiden vind ik de gespen niet mooi. Te bling bling.  :D
This, madame, is Versailles.

trwm

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Riemen - Deel II
Reactie #264 Gepost op: 30 augustus 2006 - 17:44:06
Vanmiddag bij de Bijenkorf te Rotterdam een donkerbruine suède riem gekocht. Gestikt en zelf in te nemen.

Korter maken kan ik zelf, iemand een idee hoe ik fatsoenlijk een gaatje prik voor de schroef?
Aan mode valt niet te ontsnappen, want ook als mode uit de mode raakt, is dat alweer mode"
- Karl Lagerfeld

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Riemen - Deel II
Reactie #265 Gepost op: 30 augustus 2006 - 17:45:55
met een gaatjes tang, die heeft of de schoenmaker of de plaatselijke kledingzaak..

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Riemen - Deel II
Reactie #266 Gepost op: 30 augustus 2006 - 17:47:13
een ruiter/paardenwinkel hebben die tangen ook..
Tribula

JeeWee

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Riemen - Deel II
Reactie #267 Gepost op: 30 augustus 2006 - 18:57:43
Citaat van: "trwm"
Vanmiddag bij de Bijenkorf te Rotterdam een donkerbruine suède riem gekocht. Gestikt en zelf in te nemen.

Korter maken kan ik zelf, iemand een idee hoe ik fatsoenlijk een gaatje prik voor de schroef?

Een kwaliteitsriem kort je in aan de gespzijde. De gesp is te demonteren en daarna kun je de riem inkorten. Daarmee toont de riem fraaier.

Grtz. JeeWee
leding maakt de man...

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Riemen - Deel II
Reactie #268 Gepost op: 30 augustus 2006 - 19:05:17
Idd Jeewee bij een goede riem aan de gesp zijde.

TimMureau

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Riemen - Deel II
Reactie #269 Gepost op: 30 augustus 2006 - 19:07:00
Citaat van: "Carel"
een ruiter/paardenwinkel hebben die tangen ook..

Ik heb er een via zo'n ruitershop op internet gekocht.. Bij ooteman geloof ik.. Is niet zo heel duur hoor en hij is best handig ik gebruik hem voor heel veel dingen.
Return to innocence...