Auteur Topic: Riemen  (289913 keer gelezen)

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Riemen - Deel II
Reactie #225 Gepost op: 18 januari 2006 - 17:56:40
Citaat van: "Migliore"
Citaat van: "Nexus"
Citaat van: "Merlino"
Yep, maar als je al een hele tijd zoekt naar een goede riem wordt je wat dat betreft wat minder kritisch ;)

:)

Riemen van S&S vind ik geweldig, 60E (als ik het mij goed herinner), supermooi soepel leer, gestikt en blijven mooi (nog geen slijtage te zien).

Ook S&S heeft geplakte riemen van EUR 65,- maar wel erg mooi.
In de vitrine achter de bali lag een schitterende licht bruine croco riem!! Geweldig schubpatroon, maar wel ruim EUR 260,-. Vond ik een beetje te veel  :wink:
Croco riemen zijn altijd wat duurder maar wel mooi.Bij Overeem hadden ze een tidje geleden ook hele mooie croco riemen.

Eli

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Riemen - Deel II
Reactie #226 Gepost op: 25 januari 2006 - 22:31:30
Ik heb laatst een gelijmde riem van Tod's gekocht, geen problemen mee , ik kon echt geen gestikte vinden in de goeie kleur donkerbruin.
Ik heb namelijk een kast vol zwarte schoenen, dus donkerbruin leek me niet zon foute optie - ja ik weet dat bruin/zwart vaak een erg foute combo is :oops:  :P
maareh, zijn jullie in dit forum erg met dit soort merken of juist weer niet? ik heb er naar verhouding erg weinig over gelezen, terwijl ik juist wel vaak in die boutiques snuffel.. Of heeft het te maken met dat het niet echt klassie of formeel genoeg is? ik raad ook maar wat:P
T don't mean a thing if IT ain't got that swing.

Jacob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Riemen - Deel II
Reactie #227 Gepost op: 26 januari 2006 - 11:04:57
Citaat van: "Camiceria"
Citaat van: "Bonne"
Citaat van: "Napoleon"
Heb zandkleurige suede schoenen (santoni), ik heb daar nog nooit een bijpassende riem van gezien. Hebben ze zeker alleen van santoni??

Cami heeft er toch een van Oger?

Klopt, maar koop er dan wel even een pritstift bij zodat je m na iedere keer dragen weer vast kan lijmen

Dan zul je nu een hoop Pritt nodig hebben :lol:

Napoleon

• Gast
Riemen - Deel II
Reactie #228 Gepost op: 26 januari 2006 - 12:23:56
Heb zandkleurige suede schoenen (santoni), ik heb daar nog nooit een bijpassende riem van gezien. Hebben ze zeker alleen van santoni??

Klopt, maar koop er dan wel even een pritstift bij zodat je m na iedere keer dragen weer vast kan lijmen

Haha is het zo erg? Wat tik je trouwens af voor zon riem?

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Riemen - Deel II
Reactie #229 Gepost op: 26 januari 2006 - 12:31:02
Citaat van: "Jacob"

Ja maar dat was niet mijn idee

@Napoleon: 70 e
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Napoleon

• Gast
Riemen - Deel II
Reactie #230 Gepost op: 26 januari 2006 - 12:32:09
Citaat van: "Jacob"

Ja maar dat was niet mijn idee

@Napoleon: 70 e

Incl. hoeveel pritstiften?

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Riemen - Deel II
Reactie #231 Gepost op: 26 januari 2006 - 12:33:16
nee, da's ex pritstiftenm, maar ik bewaar de bonnetjes om nog eens pieken te gaan claimen
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Riemen - Deel II
Reactie #232 Gepost op: 26 januari 2006 - 12:35:33
nee, da's ex pritstiftenm, maar ik bewaar de bonnetjes om nog eens pieken te gaan claimen

Dan zul je bedrogen uitkomen, aangezien de euro al 4 jaar geleden zijn intreden deed  :P
This, madame, is Versailles.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Riemen - Deel II
Reactie #233 Gepost op: 26 januari 2006 - 12:42:23
Citaat van: "Rogier"

Dan zul je bedrogen uitkomen, aangezien de euro al 4 jaar geleden zijn intreden deed  :P

Hans Breukhoven heeft er nog voldoende liggen... Daar wil hij graag vanaf :lol:
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Riemen - Deel II
Reactie #234 Gepost op: 08 april 2006 - 00:15:39
Ben op zoek naar een bijpassende riem voor m'n C&J Wakefields (bedankt voor het lenen van het plaatje Nexus :)).

Ik heb al een beetje rondgekeken en wat riemen gevonden maar de meeste waren te lang (85 CM is het kortste wat ik heb gezien).

Riem moet dus voldoen aan:

*) Bijpassende kleur schoenen;
*) Korte lengte (het liefste zelf inneembaar);
*) Gestikte riem.

Immanuel

• Gast
Riemen - Deel II
Reactie #235 Gepost op: 08 april 2006 - 10:13:09
véél van de betere riemen hebben een schroef waar de gesp mee vast zit, die zijn rel. eenvoudig korter te maken hoor, let maar eens goed op als je nog eens op riemenjacht gaat

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Riemen - Deel II
Reactie #236 Gepost op: 08 april 2006 - 10:40:04
Citaat van: "Immanuel"
véél van de betere riemen hebben een schroef waar de gesp mee vast zit, die zijn rel. eenvoudig korter te maken hoor, let maar eens goed op als je nog eens op riemenjacht gaat

Maar helaas niet allemaal... hier ook vaak problemen met het vinden van de lengte (max 80 cm)... en zo mager ben ik niet.

Immanuel

• Gast
Riemen - Deel II
Reactie #237 Gepost op: 08 april 2006 - 10:50:27
Citaat van: "Fastcruiser"

Maar helaas niet allemaal... hier ook vaak problemen met het vinden van de lengte (max 80 cm)... en zo mager ben ik niet.

in barcelona wel hoor.

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Riemen - Deel II
Reactie #238 Gepost op: 08 april 2006 - 12:49:33

Ik kom ze ook niet vaak tegen :( En een riem korter laten maken door een schoenmaker is ook geen goed idee, de riem komt en dan zeker niet beter uit te zien.

Bij S&S hebben ze b.v. ook niet een riemen waarmee de gesp met een schroef is bevestigd.

Immanuel

• Gast
Riemen - Deel II
Reactie #239 Gepost op: 08 april 2006 - 13:23:39
Citaat van: "Vortex"

Ik kom ze ook niet vaak tegen :( En een riem korter laten maken door een schoenmaker is ook geen goed idee, de riem komt en dan zeker niet beter uit te zien.

Bij S&S hebben ze b.v. ook niet een riemen waarmee de gesp met een schroef is bevestigd.

tsja, dan weet ik t ook niet meer, maar alle santoni riemen die ik in mn kast heb zijn zo gemaakt, ook corneliani heeft ze en volgens mij de riemen van het huis van Oger zijn zo dacht ik..