Noble Blue riemen zijn ook gewoon binnen 1 min in te korten.... en canali ook volgens mij...
Citaat van: "Lex"Noble Blue riemen zijn ook gewoon binnen 1 min in te korten.... en canali ook volgens mij...Zijn dat van die riemen die je gewoon kan afknippen en dan de gesp vastknijpt op de riem?
Ok, die knip je dus af, gat maken en schroef erin? Ziet er goed uit, maar eens in de stad gaan kijken of ik zo'n riem in de goede kleur kan krijgen.
Citaat van: "Vortex"Ok, die knip je dus af, gat maken en schroef erin? Ziet er goed uit, maar eens in de stad gaan kijken of ik zo'n riem in de goede kleur kan krijgen.Als het goed is dan doet de winkel het voor je
Citaat van: "Fastcruiser"Citaat van: "Immanuel"véél van de betere riemen hebben een schroef waar de gesp mee vast zit, die zijn rel. eenvoudig korter te maken hoor, let maar eens goed op als je nog eens op riemenjacht gaatMaar helaas niet allemaal... hier ook vaak problemen met het vinden van de lengte (max 80 cm)... en zo mager ben ik niet.Ik kom ze ook niet vaak tegen En een riem korter laten maken door een schoenmaker is ook geen goed idee, de riem komt en dan zeker niet beter uit te zien.Bij S&S hebben ze b.v. ook niet een riemen waarmee de gesp met een schroef is bevestigd.
Citaat van: "Immanuel"véél van de betere riemen hebben een schroef waar de gesp mee vast zit, die zijn rel. eenvoudig korter te maken hoor, let maar eens goed op als je nog eens op riemenjacht gaatMaar helaas niet allemaal... hier ook vaak problemen met het vinden van de lengte (max 80 cm)... en zo mager ben ik niet.
véél van de betere riemen hebben een schroef waar de gesp mee vast zit, die zijn rel. eenvoudig korter te maken hoor, let maar eens goed op als je nog eens op riemenjacht gaat
Citaat van: "Vortex"Citaat van: "Fastcruiser"Citaat van: "Immanuel"véél van de betere riemen hebben een schroef waar de gesp mee vast zit, die zijn rel. eenvoudig korter te maken hoor, let maar eens goed op als je nog eens op riemenjacht gaatMaar helaas niet allemaal... hier ook vaak problemen met het vinden van de lengte (max 80 cm)... en zo mager ben ik niet.Ik kom ze ook niet vaak tegen En een riem korter laten maken door een schoenmaker is ook geen goed idee, de riem komt en dan zeker niet beter uit te zien.Bij S&S hebben ze b.v. ook niet een riemen waarmee de gesp met een schroef is bevestigd.Suitsupply riem, voldoet aan al je wensen. Die van mij was een beetje ruw toen ik hem kocht maar met zo'n suedeblok is dat goed op te lossen
Dat kan bij die riemen, er zit een schroef in bij de gesp.
Citaat van: "Jason"Dat kan bij die riemen, er zit een schroef in bij de gesp.Oow, dat hebben ze me er niet bij verteld (ook niet op gelet). Maar het ruwe suede is dus wel mooier te krijgen met zo'n suedeblokje?
Citaat van: "Vortex"Citaat van: "Jason"Dat kan bij die riemen, er zit een schroef in bij de gesp.Oow, dat hebben ze me er niet bij verteld (ook niet op gelet). Maar het ruwe suede is dus wel mooier te krijgen met zo'n suedeblokje?Het was niet zo heel erg, maar na het suede blokje is het top. Mischien even op letten bij aankoop.