Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (2174636 keer gelezen)

D.W.

• Bekijk profiel
Re: [Pakken] Suitsupply
Reactie #990 Gepost op: 20 maart 2007 - 19:59:43
Heb van het weekend voor het eerst een RTW (met wat aanpassingen, pijpen korter en vanaf de knie wat smaller) van SuSu gekocht.

Ben er zelf erg blij mee; lekker zomers pak (grof linnen, zoals hierboven vermeld), lichte kleur met lekker zomers lichtblauwe binnenvoering. En dat voor het aller schappelijkste prijsje van 199 eur ex vermaakkosten!

Wat is over het algemeen de prijs van een MTM pak bij SuSu waar je echt alle opties neemt die je maar kunt bedenken? En is er zoveel mogelijk als bij bijvoorbeeld NT?

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #991 Gepost op: 20 maart 2007 - 20:37:37
Citaat van: "D.W."

Wat is over het algemeen de prijs van een MTM pak bij SuSu waar je echt alle opties neemt die je maar kunt bedenken? ?

denk richting 650.. Hangt natuurlijk erg af van de stof

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #992 Gepost op: 20 maart 2007 - 20:38:48
Hmmm... Katoenen en Linnen pakken komen niet in Navy wist een verkoper me net te vertellen bij SuSu Schiphol Plaza... beetje jammer.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

marcos

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #993 Gepost op: 20 maart 2007 - 21:47:23
Citaat van: "Clay"

Wat is over het algemeen de prijs van een MTM pak bij SuSu waar je echt alle opties neemt die je maar kunt bedenken? ?

Heb er ook een keer een pak laten maken en kwam boven de 800 uit. Prima pak wel.

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #994 Gepost op: 20 maart 2007 - 22:16:58
Citaat van: "marcos"

Heb er ook een keer een pak laten maken en kwam boven de 800 uit. Prima pak wel.

wat voor stof/opties etc.?

zijn er foto's beschikbaar  =P~  :P ?

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #995 Gepost op: 20 maart 2007 - 23:30:02
Citaat van: "Timothy"
Hmmm... Katoenen en Linnen pakken komen niet in Navy wist een verkoper me net te vertellen bij SuSu Schiphol Plaza... beetje jammer.
Op hun site staat toch een blauw linnenpak.

marcos

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #996 Gepost op: 20 maart 2007 - 23:59:55
Citaat van: "marcos"

wat voor stof/opties etc.?

zijn er foto's beschikbaar  =P~  :P ?

Blauwe staf van Ariston, minder donker dan de meeste blauwe pakken, met lichtblauwe voering. Tweeknoopsjasje, verder kan ik er weinig over zeggen. Ik werd gewaarschuwd door de verkoper dat het een minder duurzame stof is, maar als ik er zo naar kijk ziet het er nog prima uit. Wel voor herhaling vatbaar dus. Ben denk ik de enige Nederlander zonder digitale camera, dus foto's gaan helaas niet lukken.

Rob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #997 Gepost op: 23 maart 2007 - 00:08:14
goedenavond,

ik ben morgen in de buurt van maastricht, en wilde eens in dat outlet center gaan kijken in Roermond. Daar zou volgens de website ook een vestiging van SuitSupply moeten zitten. Is dit een omweg waard of niet?
o the falcon's heard the falconer, huh?

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #998 Gepost op: 23 maart 2007 - 07:35:04
Ligt eraan wat je zoekt, de collectie in Maastricht zelf is groter dan Roermond, wel is Roermond goedkoper (omdat het oudere spullen zijn). Soms kun je er wel iets leuks scoren, zo had ik vorige zomer een navy pak voor 169,-.

Verder is het outlet center daar niet heel geweldig, RL, Boss, D&G en Zegna zijn er wel maar ik heb daar nog nooit kunnen slagen.

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #999 Gepost op: 23 maart 2007 - 09:54:39
Citaat van: "gusto napolitano"
Citaat van: "Timothy"
Op hun site staat toch een blauw linnenpak.

Ja die hadden ze niet op Schiphol,alleen een 'washed' linnen jasje, niet mooi erg vaal geworden in de was ;).  Het excuus voor afwezigheid van een Navy blauw katoenen pak was trouwens dat de afwerking (soort gepitte(zo noem je dat toch?) stiksels op mouwen en revers) dan 'lelijk' werd... bullshit argument natuurlijk.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

giuliano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1000 Gepost op: 23 maart 2007 - 17:25:00
Citaat van: "Rob"
goedenavond,

ik ben morgen in de buurt van maastricht, en wilde eens in dat outlet center gaan kijken in Roermond. Daar zou volgens de website ook een vestiging van SuitSupply moeten zitten. Is dit een omweg waard of niet?

Er zit een boss winkel met aardige dingen en een Ferragamo winkel die mooie items heeft. Veel plezier
Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards.

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Reactie #1001 Gepost op: 23 maart 2007 - 18:32:57
goedenavond,

Is de moeite waard!
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

Napoleon

• Gast
Reactie #1002 Gepost op: 25 maart 2007 - 11:31:22
Citaat van: "giuliano"
goedenavond,

Er zit een boss winkel met aardige dingen en een Ferragamo winkel die mooie items heeft. Veel plezier
alsof dat het enige is wat maastricht heeft  :evil:

Marco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.spiceracing.nl
Reactie #1003 Gepost op: 25 maart 2007 - 11:54:57
Citaat van: "Napoleon"
alsof dat het enige is wat maastricht heeft  :evil:

roermond wel  :wink:
"The Roman empire was not built by holding meetings and having discussions
but by killing those who opposed them"

Destyled

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1004 Gepost op: 26 maart 2007 - 18:22:42
Hoe lang moet je ongeveer wachten als je een vrij simpel jasje laat maken? Het zal hier vast wel ergens staan, maar ik ben eerlijk gezegd iets te lui om alles door te lezen. Zeker met dit weer.