Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (2174628 keer gelezen)

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Re: [Pakken] Suitsupply
Reactie #1050 Gepost op: 16 april 2007 - 17:10:25
Gewoon het hart laten spreken Rogier ;-)
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1051 Gepost op: 16 april 2007 - 17:45:56
Je weet wel hoe de boord er uit ziet maar er staat ' laten maken' misschien dat SuSu de boordmaat dus te wijd had genomen (RTW laat je niet maken nl.)? Als dat zo is is het natuurlijk prima dat je daar wat van zegt... en ben je zeker geen .... *

*wat een idioot woord om mee te schelden net als dat k woord ook belachelijk.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Pietro

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1052 Gepost op: 18 april 2007 - 16:46:35
Was gisteren nog even bij SuSu. Op zich hebben ze wel weer wat leuke dingen, maar qua RTW vind ik de pakken/jasjes toch qua pasvorm wat apart. Normaliter heb ik nooit echt problemen met RTW (Caruso, Canali, Zegna, DFS), maar bij SuSu vind ik dat de knopen er te hoog ingezet zijn. Het maakt feitelijk niet uit of het nu 3, 2.5 of 2 knoops jasjes zijn, want bij ieder jasje krijg ik een heel raar bovenlichaam.

Verder moest ik wel lachen toen ik vroeg om linnen blends, waarop de verkoper mij wist te vertellen dat zoiets als linnen/wol niet bestond. Ik zei dus ook dat zoiets niet bij SuSu bestond, maar hij had nog nooit van een dergelijke combinatie gehoord. Het leek hem stug als het überhaupt bestond.

De polo's vind ik overigens niet slecht. Als je een leuke polo (zonder merkje op de borst) zoekt voor 'erbij', dan kan je daar prima slagen. Ze kosten immers maar 39,95.

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1053 Gepost op: 18 april 2007 - 16:55:23
Citaat van: "Pietro"
Was gisteren nog even bij SuSu. Op zich hebben ze wel weer wat leuke dingen, maar qua RTW vind ik de pakken/jasjes toch qua pasvorm wat apart. Normaliter heb ik nooit echt problemen met RTW (Caruso, Canali, Zegna, DFS), maar bij SuSu vind ik dat de knopen er te hoog ingezet zijn. Het maakt feitelijk niet uit of het nu 3, 2.5 of 2 knoops jasjes zijn, want bij ieder jasje krijg ik een heel raar bovenlichaam.

Verder moest ik wel lachen toen ik vroeg om linnen blends, waarop de verkoper mij wist te vertellen dat zoiets als linnen/wol niet bestond. Ik zei dus ook dat zoiets niet bij SuSu bestond, maar hij had nog nooit van een dergelijke combinatie gehoord. Het leek hem stug als het überhaupt bestond.

De polo's vind ik overigens niet slecht. Als je een leuke polo (zonder merkje op de borst) zoekt voor 'erbij', dan kan je daar prima slagen. Ze kosten immers maar 39,95.

Zag die polo's inderdaad liggen, alleen geen zin om te passen toen ik er laatst was.. Misschien als ze goed slim fit zijn.

En de verkopers daar zijn niet altijd even kundig, SuSu selecteert vaak niet op kennis van betere herenkleding weet ik uit ervaring  :roll:

Peter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1054 Gepost op: 18 april 2007 - 17:19:31
Heb gister bij SuSu een nieuw pak gekocht. Navy met een licht patroon in de stof. Daarnaast ook een beige zomerbroek erbij gekocht. Volgens mij stond op het label 'linnen/wool' maar kan me vergissen, zal wel even foto's posten als ik het opgehaald heb.

Btw, voor de prijs heb je een prima pak :)

Wouter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1055 Gepost op: 18 april 2007 - 17:28:23
Goedemiddag,

Nadat laatst bij een inbraak mijn enige pak (ben nog steeds student) is meegenomen wil ik graag een nieuw pak gaan kopen. Je hebt zo af en toe immers niet genoeg aan een jasje ;).

Nu ga ik jullie niet vragen wat ik moet kopen, daar heb ik wel een idee over, alleen ik vroeg me af: welke SuSu vestiging kan ik het beste bezoeken? Zijn er verschillen in kwaliteit van de vestigingen? Ik woon zelf in Nijmegen, dus bijvoorbeeld Maastricht zou kunnen (kan ik meteen paar schoenen afgeven bij S&S voor verzoling), maar Amersfoort en Zwolle zijn bijvoorbeeld ook geen probleem.

Die in Roermond ben ik ooit gepasseerd, maar dat is echt geen optie ;).

Alvast bedankt voor de goede richting,

Wouter

K-mail

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1056 Gepost op: 18 april 2007 - 17:33:35
Jemig, je bent wel triest als je een pak van iemand gaat stelen :{

Laatst was ervaring met SuSu niet zo goed, een werknemer nam me duidelijk niet serieus ofzo, beetje nep. Stond ook erg vervelend mensen al op te wachten bij de ingang...

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1057 Gepost op: 18 april 2007 - 18:09:49
Wouter, kom zelf ook uit (de buurt van) Nijmegen en ik bezoek wel eens de SuSu in M'tricht. Het gaat dan wel bijna altijd om maatwerk, maar in principe kun je daar bij alle vestigingen wel goed terecht.

Roermond is idd erg triest, pauper outlet center.

Btw: vandaag even naar SuSu gebeld om te vragen of ze een statusupdate over m'n (misluke) jasje hadden. Het blijkt idd dat er bij andere bestellingen (zelfde soort jasje) hetzelfde is fout gegaan.

Ze denken misschien dat er in het atelier de maten anders worden verwacht waardoor ik misschien nog eens moet worden opgemeten... Morgen hoor ik meer!

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1058 Gepost op: 18 april 2007 - 20:25:17
Hoopdat die van mij goed zijn.( pak en los jasje)

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1059 Gepost op: 18 april 2007 - 21:08:36
Citaat van: "Bogart"
Hoopdat die van mij goed zijn.( pak en los jasje)

Heb je jasje van Scuderi met opgestikte zakken?

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1060 Gepost op: 18 april 2007 - 21:42:23
Nee,paspel
Wel Scuderi,net als pak.
(donkerblauw met iets breder uit elkaar gelegen pinstripe a la Gusto.) :lol:

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1061 Gepost op: 20 april 2007 - 13:44:57
Even telefoontje gepleegd naar SuSu en het blijkt toch niet zo makkelijk opgelost te kunnen worden: het atelier is veranderd van passerie waardoor de schoudermaten niet goed werden opgemeten wat resulteerde in een te strak jasje.

Ze zijn nu nog aan het kijken naar een oplossing maar ze kunnen nog geen duidelijkheid geven. Kon kiezen om een gevoerd jasje op te laten meten of om geld terug. Heb voor dat laatste gekozen, vond de afwerking tegenvallen van Scuderi en heb geen zin om te wachten tot het probleem is opgelost.

Dus even ergens anders gaan shoppen voor een jasje.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1062 Gepost op: 20 april 2007 - 19:10:36
Morgen maar eens bellen met de heer Passier. :roll:

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1063 Gepost op: 20 april 2007 - 20:19:27
Citaat van: "Bogart"
Morgen maar eens bellen met de heer Passier. :roll:

Dit geldt alleen voor jasjes type Cardigan van Scuderi... Baal wel een beetje want stof was erg mooi, maarjah dat soort dingen gebeuren nu eenmaal.

jvain

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1064 Gepost op: 20 april 2007 - 22:27:53
Vandaag eerste SuSu ervaring en een beige linnen RTW aangeschaft, perfecte service, vriendelijke verkoper en heel goed geholpen. Ook nog een navy
pak besteld in wol met halfgevoerd jasje en werkende knoopsgaten (ze hadden m niet in mijn maat).

Was bij SuSu Zeist btw, fotos volgen later in daarvoor bestemde topic.
any society that would give up a little liberty to deserve a little security, will deserve neither and lose both.”

Benjamin Franklin