Vandaag door SuitSupply Maastricht gebeld: Ze vonden het raar dat er zo veel niet klopte aan het pak en hebben daarom de opgenomen maten er naast gelegd. Die klopte dus niet, fout in de pakkenfabriek. Na onderzoek bleek er meer pakken uit die lading foutief te zijn.
Ze hebben aangeboden om ofwel het pak zelf te vermaken, danwel met enige spoed een nieuwe te laten maken. Ongeacht voor welke oplossing ik kies, hoef ik al service van hun kant uit slecht de helft van het restant te betalen (dus pak van 550, voor 412,50).
Enerzijds vind ik het wel jammer dat in geval ik voor een nieuwe ga, ik dan een flink aantal weken moet wachten (wellicht pak niet klaar voor mijn buluitreiking) en de stof die ik had gekozen niet meer verkrijgbaar is, anderzijds heb ik het gevoel dat als ik kies voor mijn niet-juist-op-maat gemaakte pak te laten verhelpen, ik voor een de facto rtw/mto pak settle die wordt vermaakt, dus geen maatwerk. Daarnaast vraag ik mij af of ze daar in de winkel zelf het perfect weten te krijgen.
Wat is wijsheid? :-k