Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (2174628 keer gelezen)

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Re: [Pakken] Suitsupply
Reactie #1035 Gepost op: 10 april 2007 - 19:49:05
Absoluut een nieuwe bestellen. Zo goed zijn de vermakers van SuSu niet.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Douchebag

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1036 Gepost op: 10 april 2007 - 19:50:21
Ok, 'k ben overtuigd!

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1037 Gepost op: 10 april 2007 - 20:02:04
Citaat van: "Doucheman"
Wat is wijsheid?  :-k

Spuitelf: Inderdaad gewoon nieuwe laten komen! Heb ik ook laten doen, ben alleen benieuwd hoelang het gaat duren  :cry: Welk atelier heb jij trouwens een jasje van?

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1038 Gepost op: 10 april 2007 - 20:08:57
nieuwe laten maken.
De mijne van Scuderi zou de eerste week van mei klaar zijn.
Dat wordt dus even goed checken.

Douchebag

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1039 Gepost op: 10 april 2007 - 20:10:41
Citaat van: "Vortex"
Citaat van: "Doucheman"
Wat is wijsheid?  :-k

Spuitelf: Inderdaad gewoon nieuwe laten komen! Heb ik ook laten doen, ben alleen benieuwd hoelang het gaat duren  :cry: Welk atelier heb jij trouwens een jasje van?

Heb ik destijds niet gevraagd (was toendertijd trouwens onkundig van het bestaan van Scuderi) kwam uit Italië was me verteld. Heb het idee dat het van dezelfde club is als jouw jasje, omdat wij volgens mij onze artikelen tegelijkertijd binnenkwam (vorige week vrijdag) en die Jeroen mij vertelde dat er in de lading meer mis was en dat hij al voor iemand (jij?) nieuw spul met spoed had moeten regelen. Aanstaande vrijdag zou hij mij kunnen vertellen hoe snel het te verwachten zou zijn.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1040 Gepost op: 10 april 2007 - 20:12:21
Vertel Jeroen maar dat wij van het Stijlforum kwaliteit verwachten :lol:

Douchebag

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1041 Gepost op: 10 april 2007 - 20:20:01
Citaat van: "Bogart"
Vertel Jeroen maar dat wij van het Stijlforum kwaliteit verwachten :lol:

Inderdaad  [-(

Douchebag

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1042 Gepost op: 13 april 2007 - 23:54:22
Had dus 7 weken geleden een mtm in bij SuSu Maastricht aan laten meten (super 130 navy pinstripe, 549 euro). Kennelijk iets behoorlijk mis gegaan; pak zat voor geen meter. SuSu wist me later te vertellen dat er wat mis gegaan met de maten. Soit! Kan gebeuren; waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Enkel een beetje zuur dat ik wederom een aantal weken zou moeten wachten. Vanwege het ongemak had SuSu aangeboden tegemoet te komen in de prijs.

Vanavond bij SuSu Maastricht langs geweest om een nieuwe stof uit te kiezen. Toen ik vroeg hoe het met de prijs zou worden opgelost, deelde de goede man me mee dat ik naast mijn aanvankelijke aanbetaling (275 euro) niets zou hoeven bij te betalen, om het even welke stof ik zou kiezen. Service zeg! :shock:

Heb het wel bescheiden gehouden, d.w.z niet opeens voor een super 150 of hoger gekozen nu ik niets zou hoeven bij te betalen. Ben derhalve voor een effen super 120 visgraat navy gegaan (nu mijn aanvankelijke keus niet langer verkrijgbaar was).

Een pluim!

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1043 Gepost op: 14 april 2007 - 00:29:57
Inderdaad netjes opgelost terwijl ze er niks aan kunnen doen! Bij mij werd er ook niet meer gesproken over de restbetaling terwijl je die normaal meteen moet afrekenen bij het ophalen/passen.

marcos

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1044 Gepost op: 15 april 2007 - 12:13:09
Ik ben ook een keer bij SuSu geweest. Stond een vent te mekkeren dat hij de boord van een paar hemden die hij had laten maken niet mooi vond, te wijd of zo. Werd aangeboden dat hij bij de volgende aankoop een hemd gratis kreeg en twee hemden voor de halve prijs (oid). Opvallend netjes opgelost.

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1045 Gepost op: 15 april 2007 - 20:43:33
Citaat van: "marcos"
Ik ben ook een keer bij SuSu geweest. Stond een vent te mekkeren dat hij de boord van een paar hemden die hij had laten maken niet mooi vond, te wijd of zo. Werd aangeboden dat hij bij de volgende aankoop een hemd gratis kreeg en twee hemden voor de halve prijs (oid). Opvallend netjes opgelost.

Dat zou ik echt als winkel nooit doen, als je je als klant zo opstelt vind ik je echt een mongool...je weet van tevoren toch hoe zo'n boord er uit ziet... :?
This, madame, is Versailles.

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1046 Gepost op: 15 april 2007 - 21:03:43
Citaat van: "Rogier"

Dat zou ik echt als winkel nooit doen, als je je als klant zo opstelt vind ik je echt een mongool...je weet van tevoren toch hoe zo'n boord er uit ziet... :?

Je hebt gelijk, de klant dacht waarschijnlijk dat als ie flink ging zeiken dat er wel een korting zou komen of iets dergelijks.. je hebt van die mensen :P

Napoleon

• Gast
Reactie #1047 Gepost op: 15 april 2007 - 21:04:54
de klant wordt toch bijna altijd tegemoet gekomen, ookal heeft hij de fout bij wijze van spreken zelf gemaakt

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1048 Gepost op: 15 april 2007 - 21:05:36
Citaat van: "Monsieur Seriziat"

Je hebt gelijk, de klant dacht waarschijnlijk dat als ie flink ging zeiken dat er wel een korting zou komen of iets dergelijks.. je hebt van die mensen :P

Overigens is mongool wel weer een beetje sterk uitgedrukt van me, ik liet me weer even gaan... :oops:
This, madame, is Versailles.

Cornerman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.cornerman.net
Reactie #1049 Gepost op: 16 april 2007 - 09:26:39

Overigens is mongool wel weer een beetje sterk uitgedrukt van me, ik liet me weer even gaan... :oops:

Ach kan gebeuren , emoties nemen weleens de overhand ;)
Frank Lucas: See, you are what you are in this world. That's either one of two things: Either you're somebody, or you ain't nobody.