Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (2174636 keer gelezen)

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Re: [Pakken] Suitsupply
Reactie #945 Gepost op: 07 februari 2007 - 15:05:32
Citaat van: "mr_prak"
OKay.. duidelijk!
Ik heb het gevoel dat mn schouders wel op het 'goede' punt zitten. Is het mogelijk om je armsgaten kleiner te maken van onder uit, waardoor ze 'hoger' op je pak komen?

Wel bij bestelling, achteraf nagenoeg onmogelijk.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #946 Gepost op: 07 februari 2007 - 15:12:40
Citaat van: "Sergio"
OKay.. duidelijk!
Ik heb het gevoel dat mn schouders wel op het 'goede' punt zitten. Is het mogelijk om je armsgaten kleiner te maken van onder uit, waardoor ze 'hoger' op je pak komen?

Wel bij bestelling, achteraf nagenoeg onmogelijk.

Dat is inderdaad een hele lastige klus, je zal dan het hele jasje los moeten maken en opnieuw de mallen erop moeten leggen.
Quotidie potest esse ultimo die

Gianmarco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #947 Gepost op: 07 februari 2007 - 21:37:37
Citaat van: "Bachelor"

Ik zou de mouwen nog iets korter laten maken.
Verder ziet het er prima uit.

Citaat
Links zit het wel goed, is geen kwestie van centimeters. Rechts komt het shirt er niet helemaal goed onder uit maar dat ligt denk ik aan het feit dat er een horloge in de weg zit.

Hmmm, imo is juist de (voor de kijker) linker mouw veel te lang.

Desiderata

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #948 Gepost op: 07 februari 2007 - 22:01:17
OKay.. duidelijk!

Natuurlijk is dat mogelijk, maar wellicht niet zonder dat het voorpand en achterpand geheel vervangen moeten worden. Of dat zonder aanvullende kosten kan, is naar mijn mening vooral afhankelijk van de uitvoering van de opdracht.  

Recent heb ik eenzelfde soort probleem ervaren met een overhemd. De mouwinzet was te laag, in Italië zijn niet de maten gebruikt zoals in de MTM-opdracht was opgenomen. Consequentie is dat het hemd terug is gestuurd naar Italië met als opdracht om de order opnieuw uit te voeren. Ook als dat betekent dat het voor- en achterpand vervangen moeten worden.  

Ergo: liever vier weken wachten dan genoegen nemen met een kledingstuk dat niet volledig bevalt.

Groeten,
Don

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #949 Gepost op: 26 februari 2007 - 20:52:04
De nieuwe collectie is al te zien op de site van SuSu. Naar mijn bescheiden mening staat er niet veel nieuws tussen, een beetje dezelfde kleuren & motieven als zomer 2006. Ik ga wel ff voor de zomer een Navy jasje halen.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #950 Gepost op: 26 februari 2007 - 21:13:09
Ziet er wel zomers uit.

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Reactie #951 Gepost op: 26 februari 2007 - 21:14:41
Citaat van: "gusto napolitano"
Ziet er wel zomers uit.

Ik vind er wel een paar leuke linnen pakken tussen staan!!
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #952 Gepost op: 26 februari 2007 - 21:31:55
op de site vind ik het altijd wel leuk, maar in werkelijkheid valt het mij altijd tegen. Geen goede ervaringen voor mij met SuSu, jammer want de prijzen zijn wel leuk.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #953 Gepost op: 26 februari 2007 - 21:37:31
Citaat van: "ruby tuesday"
op de site vind ik het altijd wel leuk, maar in werkelijkheid valt het mij altijd tegen. Geen goede ervaringen voor mij met SuSu, jammer want de prijzen zijn wel leuk.
Daar heb je wel gelijk in sommige pakken zien er wat minder uit in het echt.Daarentegen zitten er ook wel mooie dingen er tussen zeker voor de prijs die ze voorstaan.

Vander

• Bekijk profiel
Reactie #954 Gepost op: 26 februari 2007 - 23:19:33
Citaat van: "gusto napolitano"
Citaat van: "ruby tuesday"
Daar heb je wel gelijk in sommige pakken zien er wat minder uit in het echt.Daarentegen zitten er ook wel mooie dingen er tussen zeker voor de prijs die ze voorstaan.

Klopt, deze mening deel ik ook met jullie. Vind het vaak toch een teleurstelling als je met een bepaalde verwachting daar naar toe gaat (stilletjes hopend) en ze in het echt niet zo aanspreken :? , het zij de stof of de pasvorm vd rtw modellen.  Ik kom dan ook een enkele keer terug met iets anders dan in eerste instantie in gedachte (na de nodige aanpassingen). Of met helemaal niks!

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #955 Gepost op: 01 maart 2007 - 08:52:14
Kocht voorheen mn pakken bij Setpoint. Als ik die naam invoer bij 'zoeken' kom ik weinig positieve reacties tegen. Als goed alternatief komt op de forum steeds Suit Suply naar voren.

Gistermiddag dan ook voor het eerst naar Suit Suply geweest. kMoet zeggen; het zag er zeer bijzonder uit daar. Geen kledingkasten of rekken oid maar alles met karton.

't Is dat ik precies wist wat ik wilde want echt geholpen werd ik niet. Maar met het pak ben ik zeer tevreden! (kzal het posten onder 'nieuwe aanwisten'). Jasje paste prima, broek is iets vermaakt. Voor dat geld een fantastisch pak.
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Reactie #956 Gepost op: 01 maart 2007 - 09:29:49
Citaat van: "Willeam"
Kocht voorheen mn pakken bij Setpoint. Als ik die naam invoer bij 'zoeken' kom ik weinig positieve reacties tegen. Als goed alternatief komt op de forum steeds Suit Suply naar voren.

Gistermiddag dan ook voor het eerst naar Suit Suply geweest. kMoet zeggen; het zag er zeer bijzonder uit daar. Geen kledingkasten of rekken oid maar alles met karton.

't Is dat ik precies wist wat ik wilde want echt geholpen werd ik niet. Maar met het pak ben ik zeer tevreden! (kzal het posten onder 'nieuwe aanwisten'). Jasje paste prima, broek is iets vermaakt. Voor dat geld een fantastisch pak.

Dat was dus de outlet in Roermond!!
Ga maar gewoon eens naar SuSu in maastricht dat ziet er heeeeeel anders uit!!!  erg mooi en stijlvol
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #957 Gepost op: 01 maart 2007 - 10:19:10
't Was SuSu in Zeist.
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Reactie #958 Gepost op: 01 maart 2007 - 10:24:55
T oorspronkelijk SuSu-concept was ook in de kartonnen dozen
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #959 Gepost op: 01 maart 2007 - 10:30:57
Citaat van: "Camiceria"
T oorspronkelijk SuSu-concept was ook in de kartonnen dozen

kVond het wel bijzonder maar beslist niet slordig overkomen ofzo.