Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (2166889 keer gelezen)

Jason

• Gast
Re: [Pakken] Suitsupply
Reactie #525 Gepost op: 04 maart 2006 - 00:39:47
het gaat mij vooral om de mouwinzet.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #526 Gepost op: 04 maart 2006 - 00:41:46
Die zal in verhouding zijn dunkt mij zo.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Solitarias

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Reactie #527 Gepost op: 04 maart 2006 - 01:16:24
Citaat van: "Jason"
Hebben SuSu confectie pakken een beetje nauwe mouwen? en de maatpakken?

Ik vind ze wel mooi nauw, bij mt 46 RTW
Knopen zitten alleen te hoog op de mouw
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #528 Gepost op: 24 maart 2006 - 21:55:11
Wil morgen even een SuSu MTM proberen, moet je pers een afspraak maken of kun je ook binnenlopen (probeer tijdens openingstijd te zijn) en je laten opmeten?

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #529 Gepost op: 24 maart 2006 - 23:51:01
Citaat van: "Vortex"
Wil morgen even een SuSu MTM proberen, moet je pers een afspraak maken of kun je ook binnenlopen (probeer tijdens openingstijd te zijn) en je laten opmeten?

Op website staat dat je een afspraak moet maken.. als het rustig is kan je waarschijnklijk wel gemeten worden.
Quotidie potest esse ultimo die

Napoleon

• Gast
Reactie #530 Gepost op: 25 maart 2006 - 13:36:11

in Maastricht (daar ga je heen neem ik aan) is het nooit echt druk, heb daar een maatshirtje op laten meten in no time, dus ga ervan uit dat je meteen gemeten kunt worden!

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #531 Gepost op: 25 maart 2006 - 13:43:50
Citaat van: "Napoleon"

in Maastricht (daar ga je heen neem ik aan) is het nooit echt druk, heb daar een maatshirtje op laten meten in no time, dus ga ervan uit dat je meteen gemeten kunt worden!

Ja dat dacht ik dus ook! Ik dus vanmorgen in de auto gestapt en van Noord naar Zuid Limburg gereden. Kom daar aan om 10:00 (helemaal brak) en ze vertelden me dat ze voor de hele dag al vol zaten...

Heb toen even rondje Maastricht gelopen en toen het hard begon te regenen ben ik maar weer terug naar het 'noorden' gereden  :cry:

Morgen Canali maatwerk bij T&C hmm.....

Napoleon

• Gast
Reactie #532 Gepost op: 25 maart 2006 - 13:46:48
Wow dat heb ik nog nooit meegemaakt, maargoed ben in het weekend ook meestal niet in maastr. Maar Canali, dat is wel een hele grote stap vergeken met SuSu, maar wel een zeer positieve stap  :)

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #533 Gepost op: 25 maart 2006 - 13:53:54
Citaat van: "Napoleon"
Wow dat heb ik nog nooit meegemaakt, maargoed ben in het weekend ook meestal niet in maastr. Maar Canali, dat is wel een hele grote stap vergeken met SuSu, maar wel een zeer positieve stap  :)

Ja ho even, ik wil me eerst even goed laten informeren door de heren van T&C! Draag niet zo heel vaak pakken (maar keertje ergens anders gaan solliciteren) dus ik ben nog zwaar aan het twijfelen.
Een paar Orian hemden zullen ze in ieder geval wel slijten aan me morgen :)

Napoleon

• Gast
Reactie #534 Gepost op: 25 maart 2006 - 13:54:57
dat ene doorsnede merktje, wie zei dat ook alweer  :oops:  :P

Alex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #535 Gepost op: 01 april 2006 - 17:52:35
Gister even een los jasje gehaald bij suit supply. Echt een hele goed prijs/kwaliteit verhouding daar.

Heb het trouwens gehaald bij de suit supply op schiphol, echt een aanrader voor diegene die met het ov reizen. (zit net achter de burger king), mouwen iets korter laten maken is de volgende dag klaar+ alle dagen tot 22 uur open!

Kwaliteit is ook goed, alleen die maatvoering is vaag (44, al mijn andere pakken zijn of een ruime 46 mijn caruso een 48 die is aangepast.

Jason

• Gast
Reactie #536 Gepost op: 01 april 2006 - 18:35:22
Inderdaad, 180 euro toch? goede deal, helaas hebben ze in rotterdam alleen een los jasje met opgezette zakken.

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #537 Gepost op: 01 april 2006 - 19:10:20
Vandaag een MTM colbertje aan laten meten bij SuSu A'dam. Prachtig navy blauw S120 stofje, half gevoerd, opgestikte zakken, roze voering, open knoopsgaten, caramel kleurige knoopjes :) de hele rambam.

Heb 'm erg strak op het lichaam laten meten met een pasjasje. Zag er ERG goed uit, 13 mei kan ik 'm ophalen  \:D/

Jason

• Gast
Reactie #538 Gepost op: 01 april 2006 - 19:21:00
Volgens de verkoper van SuSu Rotterdam zou ik bij made to measure niet veel te winnen hebben, in vergelijking met hun confectie. Wel eerlijk van hem.

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #539 Gepost op: 01 april 2006 - 19:23:38
Het confectiejasje wat ik ook had om te passen was ook wel aan te passen zodat hij goed zat. Alleen vond ik de stof niet mooi en krijg je het toch net niet zo mooi als bij MTM.