Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (2166883 keer gelezen)

Napoleon

• Gast
Re: [Pakken] Suitsupply
Reactie #465 Gepost op: 17 februari 2006 - 11:42:57
jullie zijn goed bezig

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #466 Gepost op: 17 februari 2006 - 12:24:54
Ontopic dan maar weer  :wink:

De nieuwe collectie van SuitSupply staat op hun site. Zitten leuke dingen tussen. O.a. linnen pakken. Iemand al gezien?

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #467 Gepost op: 17 februari 2006 - 12:49:40
Site ziet er gelikt uit, as always. Kan er niks van zeggen, moet je even in de winkel kijken. Er zit in ieder geval niks bij waarvan ik denk "ja".
This, madame, is Versailles.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #468 Gepost op: 17 februari 2006 - 17:06:49
Citaat van: "Rogier"
Site ziet er gelikt uit, as always. Kan er niks van zeggen, moet je even in de winkel kijken. Er zit in ieder geval niks bij waarvan ik denk "ja".
Niks ten nadele van hun maar zoals je al zei je moet bij hun altijd wel even kijken in het echt.

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #469 Gepost op: 18 februari 2006 - 14:25:00
Ik denk dat ik toch ook maar een MTM pak bij Suitsupply ga bestellen. Het lijkt me wel handig voor erbij, en als ik gewoon een s100 stofje kies (want een lichtgewicht MTM pak heb ik al) hoeft het ook allemaal niet zoveel te kosten.

Maar ik vroeg me af of ik beter een 2-knoops danwel een 3-knoops kan nemen. Welke ziet er bij SuSu het beste uit? Oftewel: zijn ze in staat tot het maken van een enigszins rollende 2,5 knoops, of krijg je bij een SuSu 3-knoops van die korte, platte revers die bij de bovenste knoop een scherpe hoek maken? Want dan ga ik voor 2.

Iemand die me dit kan vertellen? Alvast bedankt.

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #470 Gepost op: 20 februari 2006 - 10:59:01
Citaat van: "Velponi"
Maar ik vroeg me af of ik beter een 2-knoops danwel een 3-knoops kan nemen. Welke ziet er bij SuSu het beste uit? Oftewel: zijn ze in staat tot het maken van een enigszins rollende 2,5 knoops, of krijg je bij een SuSu 3-knoops van die korte, platte revers die bij de bovenste knoop een scherpe hoek maken? Want dan ga ik voor 2.

Niemand?? Kom op, dat geloof ik niet.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #471 Gepost op: 20 februari 2006 - 12:08:18
Ik weet niet veel van s&s maar als je een drie knoops gewend ben moet je wel even aan een twee knoops wennen voelt iets anders aan.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #472 Gepost op: 20 februari 2006 - 12:22:57

Niemand?? Kom op, dat geloof ik niet.

Waarom bel je niet gewoon even met SuSu in Amsterdam? Die kunnen je zo een antwoord geven. 020 471 33 62 en vragen naar de maatwerk afdeling.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Marco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.spiceracing.nl
Reactie #473 Gepost op: 20 februari 2006 - 12:31:09
Citaat van: "Sergio"
Waarom bel je niet gewoon even met SuSu in Amsterdam? Die kunnen je zo een antwoord geven. 020 471 33 62 en vragen naar de maatwerk afdeling.

mijn idee, anders gewoon langs gaan en een paar van die rtw jasjes aantrekken
"The Roman empire was not built by holding meetings and having discussions
but by killing those who opposed them"

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #474 Gepost op: 20 februari 2006 - 12:55:01
Citaat van: "Marco"
Citaat van: "Sergio"

mijn idee, anders gewoon langs gaan en een paar van die rtw jasjes aantrekken

Ga ik natuurlijk ook doen, maar ik was tevens op zoek naar een iets objectievere bron... Tuurlijk zullen ze bij SuSu zeggen dat hun 3-knoops fantastisch wegrolt in een 2,5-knoops, en dat je het niet zult kunnen onderscheiden van Attolini.
En ik vraag me ook af in hoeverre hun RTW iets zegt over hun MTM. Hier op het forum lopen genoeg mensen rond met een SuSu MTM in de kast, dus het leek me niet zo'n rare/lastige vraag.

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Reactie #475 Gepost op: 20 februari 2006 - 13:02:27
Heb er geen ervaring mee maar ik zou iets langer sparen en voor Caruso of New Tailor gaan
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #476 Gepost op: 20 februari 2006 - 13:06:16
Citaat van: "Camiceria"
Heb er geen ervaring mee maar ik zou iets langer sparen en voor Caruso of New Tailor gaan

Tsja, ik twijfel ook nog hoor... Pauw huismerk (Caruso) heb je voor 900E, da's dan wel geen MTM maar wel betere kwaliteit en afwerking natuurlijk. Zijn er eigenlijk echt tevreden klanten van SuSu MTM op dit forum, of heeft iedereen dezelfde gemengde gevoelens?

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #477 Gepost op: 20 februari 2006 - 13:07:55
Nou dat prijsverschil is wel erg groot. SuSu MTM begint vanaf €350 en je hebt een aardig pak voor €500. Caruso begint vanaf €1000 en je hebt een mooi pak met de gewenste opties voor €1200. New Tailor ligt ongeveer ook rond die prijs.

Vanità - modern tailors

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #478 Gepost op: 20 februari 2006 - 13:09:41
Citaat van: "Camiceria"

Tsja, ik twijfel ook nog hoor... Pauw huismerk (Caruso) heb je voor 900E, da's dan wel geen MTM maar wel betere kwaliteit en afwerking natuurlijk. Zijn er eigenlijk echt tevreden klanten van SuSu MTM op dit forum, of heeft iedereen dezelfde gemengde gevoelens?

Volgens mij zijn er een aantal tevreden eigenaren van een SuSu MTM. Kijk even in het "Wat voor pakken heb je zelf" topic. Daar staan verschillende gebruikers met SuSu MTM.

Vanità - modern tailors

Dionysus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #479 Gepost op: 20 februari 2006 - 14:13:28
Vandaag m'n SuSu'je opgehaald... ben heel erg tevreden...

Maatje kleiner dan normaal genomen, pijpen op 19cm laten maken en bretelknopen erin laten zetten.

Navy met een hele lichte pinstripe, tweeknoops, dubbele split... dat verhaal.

Foto's volgen natuurlijk... :).
i]"I like hearing myself talk. It is one of my greatest pleasures. I often have long conversations all by myself and I am so clever that sometimes I don't understand a word of what I'm saying."[/i]

Oscar Wilde