Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (2174707 keer gelezen)

Stansfield

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Pakken] Suitsupply
Reactie #585 Gepost op: 27 april 2006 - 11:21:33
Citaat van: "Christiaan"
Citaat van: "Hilco"

En die overige 2 zijn speciaal full canvas of zijn die van het cut to the bone werk of gewoon uit de collectie?

RTW. Dus gewoon uit de collectie. Wel allebei 'full canvas'.

En wat was de prijs van die pakken als ik vragen mag? En is het een apart gedeelte uit de collectie die full canvas is?

Christiaan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #586 Gepost op: 27 april 2006 - 16:57:03
Citaat van: "Christiaan"

En wat was de prijs van die pakken als ik vragen mag? En is het een apart gedeelte uit de collectie die full canvas is?

Iets meer dan 350 euro, inclusief vermaakkosten. Broekspijpen iets langer, mouwen verlengd (scheef, zodat het optisch nog wat langer lijkt) en wat bij laten tailleren. Voor zover ik weet is het geen apart gedeelte uit de collectie die full canvas is, en geldt volgens mij gewoon voor alle full canvas pakken. Dat zijn in elk geval mijn ervaringen. Grappig is dat een van de verkopers mij intussen wel een beetje kent, en me pas zelfs ging waarschuwen dat ik een pak kocht (of kreeg, aangezien ik die met een van hun prijsvragen had gewonnen) dat half-canvas was :)
Truth springs from argument amongst friends" - David Hume

Steef

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #587 Gepost op: 03 augustus 2006 - 18:54:40
Bij de SuSu Outlet in Roermond hingen (volgens mij) tweed jasjes, van € 169,- voor € 29,-  :shock: .

Cornerman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.cornerman.net
Reactie #588 Gepost op: 03 augustus 2006 - 19:54:17
Citaat van: "Steef"
Bij de SuSu Outlet in Roermond hingen (volgens mij) tweed jasjes, van € 169,- voor € 29,-  :shock: .

Zo dat is nog eens geen geld.
Frank Lucas: See, you are what you are in this world. That's either one of two things: Either you're somebody, or you ain't nobody.

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #589 Gepost op: 03 augustus 2006 - 20:07:42

Nog kleine maten??

Steef

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #590 Gepost op: 03 augustus 2006 - 20:11:21
Sorry, ik heb niet binnengekeken, het jasje hing in de etalage.

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #591 Gepost op: 04 augustus 2006 - 09:12:48
Citaat van: "Monsieur Seriziat"

Nog kleine maten??

Shirts voor ±25, Pakken ook voor 149..

En felgekleurde broeken e.d. voor lage prijzen, maar vond ze niet echt mooi.

Kleine maten (44 is kleinste) was niet veel meer toen ik er laatst was, je kunt het best even bellen of gewoon langsgaan als je een dagje vrij hebt, kun je meteen langs hugo boss outlet e.d.  :wink:

Christiaan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #592 Gepost op: 31 augustus 2006 - 20:05:23
Heb vanmiddag maten op laten meten voor alleen een jasje. Diep donkerblauw wol met een lichtblauwe, dunne, pinstripe met een paar cm afstand tussen de strepen. Tweeknoops, gepaspelleerde zakken, bruinige knopen (past mooi bij gelijkkleurige schoenen), open knoopsgaten en lichtroze voering. Ik plaats fotos zodra het jasje binnen is, wat ongeveer zes weken zal duren.

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #593 Gepost op: 31 augustus 2006 - 20:14:34
Klinkt goed Christiaan, heb zelf een half gevoerd jasje laten maken (S120 navy stof, ongevoerd, opgestikte zakken, open knoopsgaten, bruine knoopjes, roze voering. Voor het geld is het een erg mooi jasje!

Heb je trouwens nog iets gehoord over maatwerk overjassen? Wil een keer een mooie traditionele overcoat laten maken (lekker getailleerd en met velours kraag) bij SuSu.

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #594 Gepost op: 31 augustus 2006 - 20:30:32
iemand al eens pantalons van daar geprobeerd??

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #595 Gepost op: 31 augustus 2006 - 20:45:54
Citaat van: "ruby tuesday"
iemand al eens pantalons van daar geprobeerd??

Goede vraag, ik in ieder geval nog niet. Ze moesten geloof ik iets van 150 euro kosten, weet alleen niet welke opties je allemaal hebt. De RTW pantalons zijn iig niet veel speciaals.

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #596 Gepost op: 31 augustus 2006 - 20:57:09
ook niet als je ze laat vermaken?

Christiaan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #597 Gepost op: 31 augustus 2006 - 20:57:22
Citaat van: "Vortex"
Klinkt goed Christiaan, heb zelf een half gevoerd jasje laten maken (S120 navy stof, ongevoerd, opgestikte zakken, open knoopsgaten, bruine knoopjes, roze voering. Voor het geld is het een erg mooi jasje!

Thnx. Ik was erg tevreden over de wijze waarop ik geholpen werd. De verkoper vond het duidelijk leuk een klant te hebben die goed wist wat hij wilde. De prijs was ook zeer laag, maar 250 euro. Dat is bijna gelijk aan de RTW lijn (Napoli). De reden voor de lage prijs was de stof. Ze hebben een aantal stoffen op voorraad die ze in zeer grote aantallen inkopen en daarom heel goedkoop kunnen leveren.

Citaat

Heb je trouwens nog iets gehoord over maatwerk overjassen? Wil een keer een mooie traditionele overcoat laten maken (lekker getailleerd en met velours kraag) bij SuSu.

Ik wilde het wel vragen, maar ben het vergeten :+. De nieuwe collectie jassen zou wel in de loop van de maand binnen komen.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #598 Gepost op: 31 augustus 2006 - 23:05:47
Overjassen maken ze ook op maat. Vanaf medio september weer.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #599 Gepost op: 31 augustus 2006 - 23:19:29
Citaat van: "Sergio"
Overjassen maken ze ook op maat. Vanaf medio september weer.

Mooi, kan me nog herinneren van vorig jaar dat ze al vanaf zo'n 350 euro een maatwerk overjas kunnen maken. Zo'n traditionele engelse covert coat maar dan goed getailleerd lijkt me een goede keuze (indien mogelijk bij SuSu, anders naat NT) :