Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (2166887 keer gelezen)

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Re: [Pakken] Suitsupply
Reactie #480 Gepost op: 20 februari 2006 - 14:14:52
Citaat van: "Velponi"
Citaat van: "Camiceria"
Heb er geen ervaring mee maar ik zou iets langer sparen en voor Caruso of New Tailor gaan

Tsja, ik twijfel ook nog hoor... Pauw huismerk (Caruso) heb je voor 900E, da's dan wel geen MTM maar wel betere kwaliteit en afwerking natuurlijk. Zijn er eigenlijk echt tevreden klanten van SuSu MTM op dit forum, of heeft iedereen dezelfde gemengde gevoelens?

Weet je, ik ben/was een tevreden klant van SuSu Ik heb 2 MTM pakken en was daar erg blij mee. Geloof me, het zal je zeker niet tegenvallen, wat er hier ook geschreven wordt. Er is echter één ding wat je vanaf het eerste MTM pak niet meer kan tegenhouden en dat is "het virus" !!
MTM van SuSu is goed, DFS van Oger is ook erg leuk, MTM van NT is stukken beter, dan wil je merk, dus Caruso etc etc... Uiteindelijk wil je maar 1 ding en dat is MTM van Attolini/Borrellli/Isaia/Brioni noem ze maar op. Bij mij is het zo gegaan en het zal hier voor meerdere mensen gelden. Wat dan je probleem wordt, is dat je je "goede" SuSu outfit (!?) niet meer fijn genoeg vind en dus weer laat hangen......

Het is dus kiezen voor treurnis, of doorsparen en kies voor savoir vivre!! In het land van de klompendans en de boerenkool met worst valt die levenshouding niet altijd goed. Nederland koestert zijn lelijkheid. De nederlander mag dan niet aan zijn uiterlijk hechten, de wereld om ons heen doet dat wel.

Kortom...    :oops: Ik heb het virus erg te pakken! :oops:

Voor EUR 600,- heb je gewoon echt waar voor je geld bij SuSu. Ik doe mijn pakken elke dag weer met plezier aan, maarrrrr.... het volgende zal toch echt van New Tailor of Caruso komen en kost dus ongeveer het dubbele.

Thats all I have to say about that!
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #481 Gepost op: 20 februari 2006 - 15:04:42
Citaat van: "Migliore"
Weet je, ik ben/was een tevreden klant van SuSu Ik heb 2 MTM pakken en was daar erg blij mee. Geloof me, het zal je zeker niet tegenvallen, wat er hier ook geschreven wordt. Er is echter één ding wat je vanaf het eerste MTM pak niet meer kan tegenhouden en dat is "het virus" !!
MTM van SuSu is goed, DFS van Oger is ook erg leuk, MTM van NT is stukken beter, dan wil je merk, dus Caruso etc etc... Uiteindelijk wil je maar 1 ding en dat is MTM van Attolini/Borrellli/Isaia/Brioni noem ze maar op. Bij mij is het zo gegaan en het zal hier voor meerdere mensen gelden. Wat dan je probleem wordt, is dat je je "goede" SuSu outfit (!?) niet meer fijn genoeg vind en dus weer laat hangen......

Het is dus kiezen voor treurnis, of doorsparen en kies voor savoir vivre!! In het land van de klompendans en de boerenkool met worst valt die levenshouding niet altijd goed. Nederland koestert zijn lelijkheid. De nederlander mag dan niet aan zijn uiterlijk hechten, de wereld om ons heen doet dat wel.

Kortom...    :oops: Ik heb het virus erg te pakken! :oops:

Voor EUR 600,- heb je gewoon echt waar voor je geld bij SuSu. Ik doe mijn pakken elke dag weer met plezier aan, maarrrrr.... het volgende zal toch echt van New Tailor of Caruso komen en kost dus ongeveer het dubbele.

Thats all I have to say about that!

Migliore, je weet volgens mij precies de vinger op de zere plek te leggen. De verleidelijkheid van de SuSu-formule is natuurlijk dat het lijkt alsof je voor een dubbeltje op de eerste rang kunt zitten, en dat is natuurlijk precies wat veel mensen (ik wil niet Nederlanders zeggen) willen. Zou ik ook wel willen, anders overwoog ik het niet.

Maar voor een dubbeltje op de eerste rang zitten kan eigenlijk nooit. Ik ben dan ook best bang dat SuSu op zichzelf wel waar voor z'n geld biedt, maar niet een pak met allure dat ik over vijf jaar nog even graag uit de kast trek. Je hebt me overtuigd; ik spaar nog effe door en richt mijn pijlen nu op Caruso!

Napoleon

• Gast
Reactie #482 Gepost op: 20 februari 2006 - 15:12:41
Bij de Carusa actie van SF had je een pak voor rond de 900 E dacht ik, dat is de gulden middeweg. Gooi anders even een balletje op in het caruso topic, kun je kijken of en zoja wanneer weer een actie plaatsvind!

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
Reactie #483 Gepost op: 20 februari 2006 - 16:39:20
Citaat van: "Napoleon"
Bij de Carusa actie van SF had je een pak voor rond de 900 E dacht ik, dat is de gulden middeweg. Gooi anders even een balletje op in het caruso topic, kun je kijken of en zoja wanneer weer een actie plaatsvind!

:-$ caruso! [-( :wink:

Solitarias

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Reactie #484 Gepost op: 20 februari 2006 - 18:47:55
In het land van de klompendans en de boerenkool met worst valt die levenshouding niet altijd goed. Nederland koestert zijn lelijkheid. De nederlander mag dan niet aan zijn uiterlijk hechten, de wereld om ons heen doet dat wel.

Man&Pak gelezen?  :lol:
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
Reactie #485 Gepost op: 20 februari 2006 - 19:42:14
Citaat van: "Solitarias"
In het land van de klompendans en de boerenkool met worst valt die levenshouding niet altijd goed. Nederland koestert zijn lelijkheid. De nederlander mag dan niet aan zijn uiterlijk hechten, de wereld om ons heen doet dat wel.

Man&Pak gelezen?  :lol:

Ken ik van buiten!! :roll:

Carlo

• Bekijk profiel
Reactie #486 Gepost op: 27 februari 2006 - 09:37:46
Ik ga deze week mijn eerste maatpak en maatshirt(s) laten aanmeten bij SuSu. Maatpak omdat ik nogal een moeilijke maat heb (klein, breed, in verhouding enigszins grote gespierde benen) en omdat maatpak gewoon net iets beter zit, lijkt me :P

Zijn er nog specifieke dingen waar ik op moet letten? Of dingen die ik niet moet doen of nemen vanwege mijn postuur?

Solitarias

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Reactie #487 Gepost op: 27 februari 2006 - 10:17:33
Citaat van: "Carlo"
Ik ga deze week mijn eerste maatpak en maatshirt(s) laten aanmeten bij SuSu. Maatpak omdat ik nogal een moeilijke maat heb (klein, breed, in verhouding enigszins grote gespierde benen) en omdat maatpak gewoon net iets beter zit, lijkt me :P

Zijn er nog specifieke dingen waar ik op moet letten? Of dingen die ik niet moet doen of nemen vanwege mijn postuur?

Neem iets met (vertikale) strepen, dat suggereert lengte
Geen omslag in je broek

http://www.clarkeanddawe.com/customerservice/fitandstyle.htm
http://mensfashion.about.com/od/suits/a/BuyingSuit.htm
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
Reactie #488 Gepost op: 27 februari 2006 - 10:51:54

Voor het maarpak zou ik wel bij SuSu gaan, maar voor het shirt niet meer. Voor enkele euro´s meer kun je bij New Tailor veeeeeeel beter terecht. Dan is de pasvorm stukken beter! Ik was bij SuSu EUR 120,- voor een standaard stofje kwijt en daarvoor kun je zeker ook bij NT terecht!!

Of bij Cami natuurlijk!!

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Reactie #489 Gepost op: 27 februari 2006 - 11:25:54

Mouw- en pijplengte luistert wat nauwer bij 'kleintjes' :wink:  -> zorg dat dat wat korter is dan 'standaard'. Anders krijg je al snel een beveiligersidee. Ik kan me een plaatje van de Sartorialist herinneren van een wat kleiner, breed figuurtje met een goed pak -> kan m niet vinden  :cry:
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Jacob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #490 Gepost op: 27 februari 2006 - 11:53:17
Ik ga denk ik zo'n wit linnen pak bij SuSu kopen, voor de casual look. Voor dressed-kleren ga ik echt niet naar SuSu, te lage kwaliteit.

Wat hebben die SuSu modellen trouwens een lelijke tongen.

shouldermaker

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #491 Gepost op: 28 februari 2006 - 16:58:33
Jacob,  Je bedoelt de tong om de binnenzak ?
 Wat vindt je er niet mooi aan ?
Gr
Shouldermaker

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #492 Gepost op: 28 februari 2006 - 17:30:41
Hij bedoelt wat ie zegt, de tongen van de modellen die SuSu op hun site kleding laat dragen. Kijk maar eens op de foto's van de collectie  :P
This, madame, is Versailles.

shouldermaker

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #493 Gepost op: 28 februari 2006 - 18:10:43
Ik had de site nog niet bekeken.  Ik zou ook niet zo op de tongen letten. Er is genoeg ander spul om naar te kijken.

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #494 Gepost op: 28 februari 2006 - 18:22:10
Citaat van: "shouldermaker"
Ik had de site nog niet bekeken.  Ik zou ook niet zo op de tongen letten. Er is genoeg ander spul om naar te kijken.

De mooie dames  :D

Ik denk dat ik voor de zomer wel een linnen jasje haal. Er zijn 3 prijsklasse in jasjes te zien op de site: €99, €129, en €169. Dat is afhankelijk van de stof neem ik aan, dus welke is linnen?
This, madame, is Versailles.