Heb er geen ervaring mee maar ik zou iets langer sparen en voor Caruso of New Tailor gaan
Tsja, ik twijfel ook nog hoor... Pauw huismerk (Caruso) heb je voor 900E, da's dan wel geen MTM maar wel betere kwaliteit en afwerking natuurlijk. Zijn er eigenlijk echt tevreden klanten van SuSu MTM op dit forum, of heeft iedereen dezelfde gemengde gevoelens?
Weet je, ik ben/was een tevreden klant van SuSu Ik heb 2 MTM pakken en was daar erg blij mee. Geloof me, het zal je zeker niet tegenvallen, wat er hier ook geschreven wordt. Er is echter één ding wat je vanaf het eerste MTM pak niet meer kan tegenhouden en dat is "het virus" !!
MTM van SuSu is goed, DFS van Oger is ook erg leuk, MTM van NT is stukken beter, dan wil je merk, dus Caruso etc etc... Uiteindelijk wil je maar 1 ding en dat is MTM van Attolini/Borrellli/Isaia/Brioni noem ze maar op. Bij mij is het zo gegaan en het zal hier voor meerdere mensen gelden. Wat dan je probleem wordt, is dat je je "goede" SuSu outfit (!?) niet meer fijn genoeg vind en dus weer laat hangen......
Het is dus kiezen voor treurnis, of doorsparen en kies voor savoir vivre!! In het land van de klompendans en de boerenkool met worst valt die levenshouding niet altijd goed. Nederland koestert zijn lelijkheid. De nederlander mag dan niet aan zijn uiterlijk hechten, de wereld om ons heen doet dat wel.
Kortom...

Ik heb het virus erg te pakken!
Voor EUR 600,- heb je gewoon echt waar voor je geld bij SuSu. Ik doe mijn pakken elke dag weer met plezier aan, maarrrrr.... het volgende zal toch echt van New Tailor of Caruso komen en kost dus ongeveer het dubbele.
Thats all I have to say about that!