Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (2174675 keer gelezen)

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Pakken] Suit Supply
Reactie #4215 Gepost op: 09 februari 2011 - 09:26:27
Gezien de berichten op twitter (nieuwe collectie) heb je kans dat de flannels binnen kort in de uitverkoop gaan. 

Volgens mij heeft Suitsupply nooit uitverkoop.

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4216 Gepost op: 09 februari 2011 - 09:51:43
Volgens mij heeft Suitsupply nooit uitverkoop.

Jawel hoor, vorig jaar alle jasjes voor 100, mijn flannel was voor 100 minder en nu zijn die loafers ook voor de helft (65).
Ze noemen het alleen geen uitverkoop.

Edit: Typo.
Laatst bewerkt op: 09 februari 2011 - 20:31:54 door HGW
if i stop lying i just disappoint you

Wailer

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4217 Gepost op: 09 februari 2011 - 10:03:38
Jawel hoor, vorig jaar alle jasses voor 100, mijn flannel was voor 100 minder en nu zijn die loafers ook voor de helft (65).
Ze noemen het alleen geen uitverkoop.

ik was afgelopen zondag nog even in Maastricht binnengestapt op zoek naar broeken. Daar gaf de verkoper mij aan dat al het 'oude' wordt verdeeld onder de outlets van Lelystad, Roermond, Roosendaal en Maasmechelen (B).

Dus echt uitverkoop in de winkels is het niet volgens mij.

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4218 Gepost op: 09 februari 2011 - 10:05:19
Wordt een linnen pak geaccepteerd bij de rechtbank? Met andere woorden is dat niet te casual voor die branch Morley, of ga je het gewoon in je vrije tijd dragen?
Citaat van: Mariano Rubinacci
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

Alliata

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4219 Gepost op: 09 februari 2011 - 10:07:25
Een vraag aan de heren! Binnenkort heb ik een feestelijke gelegenheid en helaas is mijn MTM SuitSupply pak tegen die tijd nog niet klaar. Ik ben voornemens om me tijdens het wachten op mijn MTM voor de gelegenheid te wagen aan een Suitsupply RTW.

Mijn vraag is: zijn er verschillende classificaties aan de Suitsupply RTW? Zijn er bepaalde stoffen of modellen die vanwege de constructie heel erg aan- of juist af te raden zijn? Ik hoop van jullie te horen!

Volgens mij zit er wel verschil in constructie tussen Blue Line rtw en Red line rtw (suit up), maar wat precies weet ik niet. (Suit up is misschien minder geplakt??)
"There are three choices in life: be good, get good or give up."
House MD

Tumblr

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4220 Gepost op: 09 februari 2011 - 12:26:54
Wordt een linnen pak geaccepteerd bij de rechtbank? Met andere woorden is dat niet te casual voor die branch Morley, of ga je het gewoon in je vrije tijd dragen?

Op papier te casual, maar in de praktijk heel gewoon. Er zijn voldoende rechters die een linnen pak dragen als het in Nederland weer eens rond de 30 graden celcius is met een luchtvochtigheid waar ze het zelfs in Thailand benauwd van krijgen. Dan is dat 280g/m2 worsted four seasons pak gewoon een verkeerde keuze :mrgreen:.

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4221 Gepost op: 09 februari 2011 - 12:37:39
Zit inderdaad ook te kijken of de 'oude' collectie nog in de aanbieding gaat in de webshop, was wel het geval toen de wintercollectie kwam.

Wat betreft RTW, er zijn volgens mij 3 lijnen, heb een pak uit de Suit Up gekocht, erg mooie stof, ook minder schoudervulling dan m'n andere RTW's, sluitknoop niet bizar hoog.. Wel een aanrader.

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4222 Gepost op: 09 februari 2011 - 12:47:32
Weet iemand (Caesarius?) of het 'camicia' model nog terugkomt? Het jasje dat ik daarvan heb vind ik erg fijn qua pasvorm, geheel ongevoerd en zonder schoudervulling, m'n beste RTW jasje eigenlijk dus wil er wel meerdere van hebben..
Laatst bewerkt op: 09 februari 2011 - 14:03:28 door Clay

TBD

• Moderator
  • Gebruiker
  • Eén miljoen zevenhonderdduizend en nogwat
    • Bekijk profiel
Reactie #4223 Gepost op: 09 februari 2011 - 12:56:08
Weet iemand (Caesarius?) of het 'camicia' model nog terugkomt? Het jasje dat ik daarvan heb vind ik erg fijn qua pasvorm, geheeld ongevoerd en zonder schoudervulling, m'n beste RTW jasje eigenlijk dus wil er wel meerdere van hebben..

Same here!

Mitchell

• Gebruiker
  • 100% Cashmere
    • Bekijk profiel
Reactie #4224 Gepost op: 09 februari 2011 - 19:47:25
De nieuwe collectie jasjes (of in ieder geval een deel er van) staat inmiddels online op de website. Moet zeggen dat ik er niet erg warm van word; korte jassies, met smalle revers.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4225 Gepost op: 09 februari 2011 - 19:52:57
Vond de revers ook erg smal. Kort heb ik niet zo op gelet.

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4226 Gepost op: 09 februari 2011 - 20:04:55
Wel veel blote weive weer.
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

Mitchell

• Gebruiker
  • 100% Cashmere
    • Bekijk profiel
Reactie #4227 Gepost op: 09 februari 2011 - 20:14:47
Ja lekker. Zullen ze Armeens zijn?

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4228 Gepost op: 09 februari 2011 - 20:21:54
Denk het niet anders reden ze een Mercedes in plaats van een Paard.

On topic: Op de broeken spot ik een knopengulp en dat donkerbruine kleurtje staat me ook aan. Hebben dus.

Jasjes etc. ben ik met je eens, wel erg hip maar wie weet komt er nog wel veel meer.

Designo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4229 Gepost op: 09 februari 2011 - 21:49:01
De nieuwe collectie jasjes (of in ieder geval een deel er van) staat inmiddels online op de website. Moet zeggen dat ik er niet erg warm van word; korte jassies, met smalle revers.

Viel ook mij direct op en stond me ook direct tegen...
Gelukkig staan er ook een paar aantrekkelijke tussen. Ja ik heb het ook over de jasjes ;)
Just be yourself, there are plenty of others.