Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (2174675 keer gelezen)

RdB

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Pakken] Suit Supply
Reactie #4185 Gepost op: 22 januari 2011 - 23:16:55
 :lol: Rogier is daar nog groot fan van dubbel manchet.

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4186 Gepost op: 23 januari 2011 - 09:55:20
Vanaf hier tot en met een paar pagina's daarna een verhaal uit den ouden doosch, Duco.

Mooie tijden Mikey, zie een behoorlijk aantal namen voorbij komen die hier tegenwoordig nooit meer rondhangen.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Advocatus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4187 Gepost op: 23 januari 2011 - 21:17:28
Ha! Het was zover. Vanmiddag heb ik mijn eerste Suit Up pak bij Suitsupply besteld. Na een gestresste (veel, veel klanten!) maar hartelijke ontvangst kwamen de stoffenboeken op tafel.

Ik heb gekozen voor een grijze visgraat van Vitale Barberis met daarop bruine hoornen knopen en aan de binnenkant een donkerbruine effen voering. Ik heb gekozen voor het Napoli-model maar heb de sluitknoop zover mogelijk laten verlagen (een aantal cm). Aan de hand van het paspak is een aantal zaken opgenomen om te worden aangepast (flink getailleerd, jasje iets langer, schouders gedraaid, plooien weggewerkt, mouwen versmald, etc.). Ik heb gekozen voor een ticketpocket - en daarmee slanted pockets - en mijn broek wordt flat-front zonder verdere poeha.

Vanwege de langere levertijd - nu 8 tot 10 weken in plaats van 6 tot 8 - kreeg ik bij mijn pak een gratis maatshirt aangeboden. Ik heb gekozen voor een simpele lichtblauwe ruit en verder vrijwel dezelfde specificaties die ik op mijn LS shirts ook heb gekozen. Prima service en ik ben benieuwd naar het resultaat.

Al met al vond ik de MTM-ervaring aan de Willemsparkweg leuker en meer ontspannen dan mijn Oger-ervaring v.w.b. The Red. De Suitsupply-mensen waren ontzettend vriendelijk, de heer die mijn maten nam en het hele proces begeleidde nam overal flink de tijd voor en besprak alle opties erg uitgebreid.

Ik verheug me enorm op het bericht dat het pak is aangekomen, hoewel ik best nog even mag wachten...

Voor wat betreft de loafers die voor mij uit Roermond waren overgekomen was het wel een beetje een deceptie. De loafers waren keurig en wel geleverd, maar in prachtig blauw in plaats van het door mij verzochte en mij toegezegde bruin. Erg sullig.

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4188 Gepost op: 23 januari 2011 - 21:28:29
Ben benieuwd. En is dat wat vroeger cut-to-the-bone was? Zie door al dat marketinggeweld het bos niet meer bij SuSu.

Advocatus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4189 Gepost op: 23 januari 2011 - 21:30:23
Ja, dit is het vroegere cut to the bone. Ik vermoed dat die afdeling nu gewoon is opgesplitst in het instap-MTM van Blue Line (half canvas, minder aanpassingen, minder stoffen) en het volledige MTM van Suit Up.

De mailwisseling bij het maken van een afspraak werd nog ondertekend met een mail-handtekening van de cut to the bone afdeling.

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4190 Gepost op: 23 januari 2011 - 21:31:19
Helder. Dank, A.

Advocatus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4191 Gepost op: 24 januari 2011 - 20:59:41
Slechts ten behoeve van plaatjeskijkplezier: ik heb net de stoffen op de site van SuitSupply bekeken, volgens mij komt mijn bestelde stof overeen met bijgesloten foto, maar dan met bovenstaande specificaties.

[attachment deleted by admin]

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4192 Gepost op: 24 januari 2011 - 22:50:17
Leuk om te lezen dat het je zo bevallen is. Ben je geholpen door Tristan? Beetje extreem beleefd, donker haar met krul. (staat ok op de bon) hij helpt mij altijd en is altijd goed bevallen.
if i stop lying i just disappoint you

Advocatus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4193 Gepost op: 24 januari 2011 - 23:12:07
Nee, ik werd niet door hem geholpen. Vind het niet zo vriendelijk om zijn naam hier te zetten maar zal je even een PM sturen. Het beviel inderdaad prima, ik houd wel van een lossere aanpak dan het flinke gewierook en gebalsem bij Oger. Leuk voor even, zeker voor zo'n eerste keer, maar ik voelde me de keren erna absoluut niet op mijn gemak in de winkel.

Bij Suitsupply is het iets meer no-nonsens, zo was het zondag ook. Ondanks alle drukte toch goede service, geen gezwam of aanstellerij. In plaats van allerlei excuses gewoon: 'Het spijt me, het is nu ontzettend druk en daar hadden we niet op gerekend. Kan je misschien een paar minuten wachten? Mijn collega haalt even een nieuwe espresso'. En dan bij terugkomst prima geholpen.

Pat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4194 Gepost op: 26 januari 2011 - 17:49:50
De service is daar inderdaad prima. Ben benieuwd hoe je je pak vindt. Die van mij viel erg tegen, zelfs rtw van Suit Supply zit nog beter dan mijn mtm.

Axel Ferguson

• Bekijk profiel
Reactie #4195 Gepost op: 28 januari 2011 - 20:05:15
Lief stijlforum, dit komt waarschijnlijk een beetje over als een "sf.nl doe mijn huiswerk"-post, maar ik kon even geen andere manier bedenken. Aangezien ik een nieuw pak zocht met een budget van 300 a 400 euro kwam ik bij suit supply uit(blue line mtm). Jullie lijken hier ook erg positief over de prijs/kwaliteitverhouding, service, etc, etc.

Nu mijn vraag: Heeft iemand van jullie heren ervaring met de suit supply in 's Hertogenbosch of Breda, heeft een van de twee voorkeur? Er vanuitgaande dat er uberhaupt een verschil is. Ik kon zo vlug niks vinden per zoekfunctie. Ik ben nl. woonachtig te Eindhoven en Amsterdam/Den Haag is toch even wat verder om. Merci beaucoup.

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4196 Gepost op: 28 januari 2011 - 20:47:45
Volgens mij moet je bij Marcel in Rotterdam zijn.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4197 Gepost op: 28 januari 2011 - 21:02:31
Bas uit Rotterdam is ook erg goed.

tango

• Gebruiker
  • 0,047 berichten per dag
    • Bekijk profiel
Reactie #4198 Gepost op: 29 januari 2011 - 17:37:18
Lief stijlforum, dit komt waarschijnlijk een beetje over als een "sf.nl doe mijn huiswerk"-post, maar ik kon even geen andere manier bedenken. Aangezien ik een nieuw pak zocht met een budget van 300 a 400 euro kwam ik bij suit supply uit(blue line mtm). Jullie lijken hier ook erg positief over de prijs/kwaliteitverhouding, service, etc, etc.

Nu mijn vraag: Heeft iemand van jullie heren ervaring met de suit supply in 's Hertogenbosch of Breda, heeft een van de twee voorkeur? Er vanuitgaande dat er uberhaupt een verschil is. Ik kon zo vlug niks vinden per zoekfunctie. Ik ben nl. woonachtig te Eindhoven en Amsterdam/Den Haag is toch even wat verder om. Merci beaucoup.

Heb goede ervaringen in Den Bosch, maar niet met alle verkopers...Er is wel een kundig persoon die vroeger veel maatwerk heeft gedaan bij gerenomeerde zaken en van wanten weet...Als je zijn naam wil weten kun je me een pm sturen...

Ramone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4199 Gepost op: 30 januari 2011 - 20:17:04
Bas uit Rotterdam is ook erg goed.

Is dat ons gewaardeerde mede-forumlid?