Heren,
Als eerste excuses voor de slechte foto's, een nieuwe camera (mooi kleurtje he?) in combinatie met een bepaald niet vaste hand geeft onderstaand resultaat.
Aanstaande vrijdag heb ik een afspraak bij SuitSupply Maastricht om een tweede MTM pak samen te stellen. Hierin zou ik graag jullie commentaar op nummer één meenemen, daarom deze post.
Het wordt een effen navy/donkerblauw pak, zwarte knopen, flat-front broek mét omslag deze keer. Ik twijfel nog over de grootte hiervan, wat dachten jullie van 4 centimeter (ik ben zelf maar 1.70)? Zelf vind ik dat de broek iets korter mag (1-2cm), ook wil ik de pijpen nog 1 centimeter laten versmallen (naar 19cm). Daarnaast denk ik dat door mijn recent herwonnen interesse in fitness (en de daarbij behorende 6kg) het jasje iets te nauw is bij de borst, dit wil ik dan ook laten aanpassen. Als laatste vind ik dat er nog een centimetertje van de mouwen af mag, op foto 4 lijkt het alsof er genoeg manchet te zien is. In het echt is dit echter een stuk minder.
Ik verneem graag jullie mening!
Edit: Helaas ging het toevoegen van foto's niet zo lekker, hopelijk zijn ze nu te zien: