Ik ben erg benieuwd, wil je me op de hoogte houden?
Toevallig werd ik woensdag opgebeld door een medewerker van Suit Supply met de mededeling dat mijn pak binnen was gekomen! Ik helemaal blij dat het zo snel was gegaan (ook omdat ik volgende week met mijn traineeship start) en vol verwachting klopte mijn hart.
Het pak was erg mooi. Ik heb de stof light grey birds eye genomen en het was precies wat ik ervan verwachtte. Vervolgens alles aangetrokken en dat ging niet helemaal goed....
Met het jasje was niks gedaan (moest langer worden gemaakt en de mouwen moesten ook verlengd worden). Dit gebeurt in het attelier van Suit Supply. Daarnaast moest de broek uitgelegt worden met een paar centimeter, maar voor mijn gevoel was hier ook niks mee gedaan en zat de broek nog strakker dan de broek van het paskostuum.
De medewerker verschuldigde zich direct, maar het komt er op neer dat ik (nog een keer) 6 weken moet wachten. Afgelopen keer was het pak er in 4 weken, dus ik hoop dat het nu ook zo snel gaat. Omdat ik nog een ander pak moest laten vermaken, heb ik korting op de vermaakkosten gekregen, dat dan weer wel

Zodra het jasje binnen is, laat ik het je weten!
Het concept is perfect, alleen dan moeten wel alle aanpassingen verwerkt worden...