Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (2174644 keer gelezen)

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Pakken] Suit Supply
Reactie #4020 Gepost op: 14 november 2010 - 13:08:19
Hij was ermee gevallen Ruud.
Citaat van: Mariano Rubinacci
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

Advocatus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4021 Gepost op: 14 november 2010 - 17:34:43
De Red serie bestaat toch pas een jaar? Is het pak zo snel versleten of is er iets mee gebeurd?
Hij was ermee gevallen Ruud.

Klopt, hier meer. Mijn blauwe visgraat is nog uitstekend, hoewel inmiddels stevig aan de ruime kant, ben behoorlijk afgevallen. Zodra ik terug ben laat ik die maar eventjes wat innemen.

In januari maar eens kijken bij SuitSupply voor de twee opties die ik hierboven heb genoemd (mid grijs visgraat en plain of birdseye blauw), een eventuele derde zou ik denk ik een grijs met blauwe glen plaid worden, iets in deze trant:

Benieuwd wat ik tegenkom in de batches. Ik moet echt een goede basisgarderobe samenstellen, daarna komen weer leukere dingen!
Laatst bewerkt op: 14 november 2010 - 17:36:54 door Advocatus

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4022 Gepost op: 14 november 2010 - 17:36:44
Die glen plaid hadden ze in de collectie maar die ging er wel uit. Ik hoop dat je geluk hebt en er nog een tussen zit !
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Advocatus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4023 Gepost op: 14 november 2010 - 17:37:52
Die glen plaid hadden ze in de collectie maar die ging er wel uit. Ik hoop dat je geluk hebt en er nog een tussen zit !

Heb hem inmiddels veranderd, ik had een foutje gemaakt en een iets groffere geplaatst. Zoals hij hierboven staat is meer wat ik voor ogen heb.

Ik ook! Ach, met 60 stoffen denk ik dat er altijd wel iets bij zit wat me kan bekoren.

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4024 Gepost op: 14 november 2010 - 21:36:45
Moet wel lukken denk ik. Zoniet dan zijn er ook nog andere opties natuurlijk.
Citaat van: Mariano Rubinacci
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

merino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4025 Gepost op: 14 november 2010 - 23:18:14
Vandaag even langs suitsupply op de willemsparkweg gelopen; wou me orienteren voor een pak van de suit up lijn (mijn eerste maatpak). Ik zit te denken aan een blauwe birdseye, en eventueel nog een grijs pak.

Ik vroeg naar de mogelijkheden en waarom ik voor Suitsupply en niet voor een winkel als Vanita zou moeten kiezen; verkoper kwam wel met een mooi verkoopraatje waarin de waren werden aangeprezen en dat het niet te vergelijken was met "winkels als Vanilla, of hoe noemde ik dat ook al weer..."  :lol:

Helaas was het druk vanmiddag, heb een afspraak voor volgend weekend gemaakt (ik liep even langs, want het is vlak bij mij om de hoek).

Pierlala

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4026 Gepost op: 14 november 2010 - 23:24:28
Vandaag even langs suitsupply op de willemsparkweg gelopen; wou me orienteren voor een pak van de suit up lijn (mijn eerste maatpak). Ik zit te denken aan een blauwe birdseye, en eventueel nog een grijs pak.

Ik vroeg naar de mogelijkheden en waarom ik voor Suitsupply en niet voor een winkel als Vanita zou moeten kiezen; verkoper kwam wel met een mooi verkoopraatje waarin de waren werden aangeprezen en dat het niet te vergelijken was met "winkels als Vanilla, of hoe noemde ik dat ook al weer..."  :lol:

Helaas was het druk vanmiddag, heb een afspraak voor volgend weekend gemaakt (ik liep even langs, want het is vlak bij mij om de hoek).

Misschien kun je Vanilla ook even bezoeken, voor een vergelijkend waren onderzoek.
Het is maar hoe je het bekijkt..

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4027 Gepost op: 14 november 2010 - 23:26:03
Birdseye zou ik me niet aan wagen bij Suit Supply...
Door de structuur van de stof komt er veel witte pluis van het binnenwerk door de stof naar boven... gevolg je zit de hele dag aan jezelf te plukken. Ben er zelfs mee terug geweest naar Suit Supply en de 'kleermaker' daar heeft het kunnen verminderen maar niet kunnen verhelpen. Het excuus was: Ja dat heb je met die stof... Mijn antwoord was: Dat had je dan moeten zeggen...
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Caesarius

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4028 Gepost op: 14 november 2010 - 23:37:26
RTW, heb je het over mag ik dan aannemen?
Always have a better answer.

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4029 Gepost op: 15 november 2010 - 00:32:25
MTM

Advocatus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4030 Gepost op: 15 november 2010 - 05:36:01
Dus bij de birdseye komt het floating canvas naar buiten? Kunnen ze daar dan niet even wat plaksel tussen gooien om die zooi binnen te houden ;)?

Even zonder grappen, Caesarius, weet je meer van die birdseye stof die een beetje gek doet? Je lijkt het in ieder geval bij RTW wel al eens te hebben meegemaakt?

Pat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4031 Gepost op: 15 november 2010 - 08:35:28
Zelf ook meegemaakt, bij een RTW dat wel.

Gijsbert Rodesteijn

• Bekijk profiel
Reactie #4032 Gepost op: 15 november 2010 - 09:43:41
Ben jij soms een keer iets te goed geholpen daar in dat donkere pashokje? Of vond je dat stiekem toch wel fijn? En nu worden al je bijdragen gevormd door de afwijzing van die leuke jongen die je hielp, maar eigenlijk maar één ding wilde?

](*,) Ik vergeet altijd dat jij totaal geen eigen smaak of stijl hebt. Sorry.
Je hebt er nu eenmaal van die zeiksnorren bij die zelf niets hebben, dat is jammer, dat is treurig.

Fantasie heb je wel lees ik. Maar dat in de categorie smeerpijp, smeerpens.

Waarschijnlijk ben jij zo'n Oger-eikeltje. Die de hele dag manchetknopjes mag poetsen en de er van droomt ze ooit zelf te kunnen kopen. Geeft niets, ieder zijn vak.

marcos

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4033 Gepost op: 15 november 2010 - 09:46:08
Kan jij niet gewoon even ophoepelen als je toch niets zinnigs te melden hebt?

Dirk

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4034 Gepost op: 15 november 2010 - 09:51:29
Vriend, waar ben je mee bezig? Je bent hier een jaar lid, en weet dus prima dat MF geen Oger verkopertje is, zelfs geen Oger-sympathisant. We weten nu dat je geen fan bent van Oger. Klaar dus. Om met Marcos te spreken:

Kan jij niet gewoon even ophoepelen als je toch niets zinnigs te melden hebt?
You can buy clothes, but you can't buy style