Auteur Topic: Ogér  (1126940 keer gelezen)

Snob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Oger
Reactie #2400 Gepost op: 05 oktober 2010 - 13:21:46
Wel een erg mooie attolini smoking!

Heel erg VET!
Heb er net zo één laten maken - Scabal variant.

Wat vinden jullie trouwens van die witte smoking van Etro?
Where has all the glamour gone?

Janus

• Gebruiker
  • The 1%
    • Bekijk profiel
Reactie #2401 Gepost op: 05 oktober 2010 - 15:41:25
Is die ook online te bekijken? Ik ben niet geabbonneerd maar zou 'm graag even bekijken.

St.Pierre

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2402 Gepost op: 05 oktober 2010 - 15:42:40

Janus

• Gebruiker
  • The 1%
    • Bekijk profiel

Advocatus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2404 Gepost op: 12 oktober 2010 - 19:45:14

*Bericht van een hele poos geleden met mijn toentertijd nieuwe aanwinsten van de Oger Red Line*

Heren. Het heeft een tijd geduurd voor ik de moed had verzameld om het te vertellen...

Mijn grijze Red Line (eerste echte) pak met de oh zo mooie roze paisley voering is gesneuveld. Ik ben een tijd geleden (ruim voor mijn vertrek naar de States) behoorlijk gevallen met mijn fiets, vlak om de hoek van mijn voordeur. Dit heeft niet alleen een flinke hoeveelheid bloed en narigheid opgeleverd; mijn pak en (LCT MtM) shirt zijn beide ten onder gegaan. Mijn broek heeft een scheur van ongeveer 4 cm op de linkerknie, mijn jasje heeft een patroon van kleine scheurtjes op de elleboog en een flinke haal in de binnenvoering en mijn shirt is aan elleboog en manchetten aan gort.

Wat bezoekjes aan Oger en enige kleermakers hebben uitgewezen dat er niks meer te redden valt en ik heb dan ook maar besloten dat het pak naar de Eeuwige Garderobekast verhuist. Ben er erg ongelukkig mee, het pak beviel ontzettend goed!

Nah, het pak blijft vanwege sentimentele waarde toch maar in mijn kast hangen, wellicht wordt er in de toekomst een nieuwe stoptechniek ontdekt, haha!
Laatst bewerkt op: 12 oktober 2010 - 19:49:00 door Advocatus

Mediaman

• Gast
Reactie #2405 Gepost op: 12 oktober 2010 - 19:48:44
Zonde, maar het is materie en jij bent nog gezond. Geen foto's posten hoor, dat kunnen de fijnbesnaarde heertjes niet hebben.

Advocatus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2406 Gepost op: 12 oktober 2010 - 19:50:56
Zonde, maar het is materie en jij bent nog gezond. Geen foto's posten hoor, dat kunnen de fijnbesnaarde heertjes niet hebben.

Drat! Ik had er juist nog een paar (een heel bloederige van het shirt incluis  :-$)!

Mediaman

• Gast
Reactie #2407 Gepost op: 12 oktober 2010 - 19:52:21
Drat! Ik had er juist nog een paar (een heel bloederige van het shirt incluis  :-$)!

American Psycho-Style!  :lol:

Pat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2408 Gepost op: 12 oktober 2010 - 20:22:11
American Psycho-Style!  :lol:

Nah, was cranberry juice.

Zonde van het pak maar ja die dingen gebeuren nu eenmaal.

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2409 Gepost op: 13 oktober 2010 - 18:43:04
Ik zat te denken, in de wintermailing staat ook een stukje casualkleding van the red. Nou wil het dus zo zijn dat ik dat safari achtige jasje best kan waarderen maar ik geen idee heb door wie dat gemaakt wordt (munro lijkt me dan niet maarja wie ben ik) en of het de gevraagde prijs waard is. Behoefte aan een nieuw topic in casual of kan het hier?
Citaat van: Mariano Rubinacci
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2410 Gepost op: 13 oktober 2010 - 18:50:53
Er is een topic over safari-jasjes.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2411 Gepost op: 13 oktober 2010 - 18:52:00
Als ik jou was zou ik naar die winkel gaan en hem bekijken en passen.Wellicht dat je dan erachter kom of het je waard is.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2412 Gepost op: 18 oktober 2010 - 20:53:08
Ik heb trouwens bedankt voor de CorpoRed aanbieding via mijn werk. Stofjes waren op zich mooi, maar mij teveel beperkingen. Afhangende schouder kon niets mee gedaan worden, schouderbreedte ook niet aan te passen, mouwwijdte niet aan te passen. Alles begrijpelijk voor dat geld, maar voor mij reden om af te haken. Voor mijn collega's trouwens een hele verbetering, daar ben ik van overtuigd.

Waar ik overigens niet over te spreken ben is het met typisch Oger-marketing doorspekte verhaaltje vooraf. Zaten ook wat onwaarheidjes in maar daar ga ik niet openlijk over uitwijden.

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2413 Gepost op: 18 oktober 2010 - 20:54:34
Doe maar wel!! :)
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2414 Gepost op: 18 oktober 2010 - 20:59:31