Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (2174644 keer gelezen)

Confrère

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Pakken] Suit Supply
Reactie #4035 Gepost op: 15 november 2010 - 10:24:27
Het excuus was: Ja dat heb je met die stof... Mijn antwoord was: Dat had je dan moeten zeggen...

Ik zou het niet accepteren. Gewoon een non-conform product zo te horen.
Verder beweren ze toch ook volledige tevredenheidsgarantie te bieden?

Caesarius

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4036 Gepost op: 15 november 2010 - 10:48:38
Bij RTW kan ik me er nog iets bij voorstellen, hoewel ik er zelf nog niets van heb gezien. Bij mtm lijkt het me sterk, gezien het binnenwerk. Collega van me draagt ook een mtm birdseye, inmiddels al 3 jaar ofzo, en daar is werkelijk niets mee.
Always have a better answer.

Confrère

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4037 Gepost op: 15 november 2010 - 10:56:05
Ken zelf ook mensen die een MTM met birdseye patroon van SuSu dragen, ook nooit iets vreemds gezien.

Als er iets van het binnenwerk uitsteekt, dan zou ik er mee terug gaan...

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4038 Gepost op: 15 november 2010 - 11:27:58
Daar moet je dan inderdaad mee teruggaan. Klinkt niet in orde.

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4039 Gepost op: 15 november 2010 - 11:49:08
Ben er al mee teruggegaan en mij werd verteld dat dit vaker het geval is bij Birdseye stoffen... lijkt me sterk maarja. 50% korting op mijn volgende bestelling maar ik twijfel nog of ik mijn geld niet beter naar een andere winkel kan brengen.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4040 Gepost op: 15 november 2010 - 11:50:31
Kan jij niet gewoon even ophoepelen als je toch niets zinnigs te melden hebt?

Inderdaad, als je hier toch alleen maar bent om te zeuren ga dan alsjeblieft naar fok ofzo, of beter nog schrijf een brief aan de telegraaf die houden daar wel van.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4041 Gepost op: 15 november 2010 - 11:58:38
Witte pluis, dat zou vanuit het binnenwerk door de birdseye heen komen? Wat een vreemd verhaal. Paardenhaar uit het haardoek dat je door de stof heen voelt komen (harde, plastic-achtige puntjes, zie je weinig van) kan voorkomen, witte pluis klinkt ernstig verkeerd.

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4042 Gepost op: 15 november 2010 - 12:01:02
Die plasticachtige puntjes dat is toch niet het haardoek maar de stiksels waarmee het haardoek vast is gezet?
Citaat van: Mariano Rubinacci
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4043 Gepost op: 15 november 2010 - 12:08:47
Nee, is meestal paardenhaar uit het haardoek. Ruben Bakker heeft er op zijn blog wel eens iets over geschreven geloof ik. Op puntnet is er uiteraard ook het e.e.a. over gezegd:

http://www.styleforum.net/showthread.php?t=158447
http://www.styleforum.net/showpost.php?p=2916629&postcount=1313

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4044 Gepost op: 15 november 2010 - 12:18:09
Heren, het is echt witte pluis. Zoals gezegd is het iets afgenomen door de behandeling die de Suit-Supply kleermaker heeft gegeven...

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4045 Gepost op: 15 november 2010 - 12:29:19
Oké oké. Wat vreemd. Lijkt me niet dat dit birdseye eigen is.

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4046 Gepost op: 15 november 2010 - 12:43:39
Nee, is meestal paardenhaar uit het haardoek. Ruben Bakker heeft er op zijn blog wel eens iets over geschreven geloof ik. Op puntnet is er uiteraard ook het e.e.a. over gezegd:

http://www.styleforum.net/showthread.php?t=158447
http://www.styleforum.net/showpost.php?p=2916629&postcount=1313

Joh ok, altijd gedacht dat het de stiksels waren, bedankt!
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

Confrère

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4047 Gepost op: 15 november 2010 - 15:17:29
Zeer, zeer dubieus...
Ben wel benieuwd naar een foto van het binnenwerk of een conclusie van een echte kleermaker met kennis...

Zou niet akkoord gaan met een aanbod van 50% korting bij een volgende bestelling. Nee, ik zou zelf voor vervanging of vergoeding gaan, evt. in een andere stof.

Als dit een probleem van de stof is, hadden ze je er inderdaad over moeten inlichtingen.

De 50% korting op een volgende bestelling bovenop herstel/vervanging zou netjes zijn als goedmakertje (heb je al die tijd lopen wachten, blijkt je pak bagger en zul je wellicht weer een tijd moeten wachten op vervanging) en om snel je vertrouwen weer op te kunnen bouwen (uitgaande dat het de tweede keer wel goed gaat).
Laatst bewerkt op: 15 november 2010 - 15:20:32 door Confrère

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4048 Gepost op: 15 november 2010 - 15:30:54
Het lijkt mij sterk dat dat door die stof komt hoor, en mocht dat in het gekste geval wel zo zijn en het probleem is bekend bij hen dan kan ik me niet voorstellen dat ze die stof überhaupt verkopen.

Confrère

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4049 Gepost op: 15 november 2010 - 16:29:29
Klinkt idd als b/s... Erg sneu om met zulke verhalen aan te komen zetten, en misschien nog wel nog erger om daarna aan te komen zetten met 50% korting op een volgende aankoop...

Wekt weinig vertrouwen in SuSu's aftersales.

Welk filiaal was dit?