Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (2166844 keer gelezen)

Seheer

• Bekijk profiel
Re: [Pakken] Suitsupply
Reactie #2115 Gepost op: 10 november 2008 - 19:39:25
Nee, wacht, dat kan bijna niet. Mijn fout, volgens mij is het s130! ik edit mijn vorige post bij deze.

roen

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2116 Gepost op: 12 november 2008 - 23:10:29
Heeft iemand enig idee hoe het zit met dat Chinese "atelier" waar SuSu de goedkope MTM-lijn laat maken? Is dat een soort sweatshop-achtige toestand of is het wel in orde daar?

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2117 Gepost op: 13 november 2008 - 16:41:06
Zo, vanmiddag heb ik eindelijk de tijd en gelegenheid gehad mijn Suit Supply overjas op te halen.
Het heeft alles bij elkaar een maand geduurt... maar dan heb je wat ;) Wool/Cashmere grijs... erg fijn stofje.

Ter compensatie werd mij overigens een shirt aangeboden... In eerste instantie was het niet de bedoeling om dat shirt ook mee te nemen (ik draag MN ;) ). Maar bij gebrek aan bretels toch maar een paars geruit shirt uitgekozen. In ieder geval een vriendelijke geste. En uiteraard gewoon een prima shirtje.

Wellicht volgt er nog een foto binnenkort.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2118 Gepost op: 13 november 2008 - 17:31:06
Het is me opgevallen dat de witte shirts van SuSu van slechtere kwaliteit zijn dan bijv. gestreept of bakkersruitjes.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2119 Gepost op: 13 november 2008 - 18:42:11
Ik heb weleens gehoord dat effen wit meestal wat zwakker is, vanwege het bleken. Maar dat zou net zo goed een broodje aap kunnen zijn.

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2120 Gepost op: 13 november 2008 - 18:44:25
mijn probleem is dat als er eenmaal een vouwtje in zit, het de rest van de dag er niet uit de krijgen is :-(

Storm

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2121 Gepost op: 13 november 2008 - 22:48:05
Nu we het toch over de kwaliteit van de shirts van SuSu hebben, vraag ik mij eigenlijk af of er iemand is met ervaring met mtm shirts van SuSu?
A trouser should hang from the shoulders, not from the waist.’
-Oscar Wilde-

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2122 Gepost op: 14 november 2008 - 03:46:48
Nu we het toch over de kwaliteit van de shirts van SuSu hebben, vraag ik mij eigenlijk af of er iemand is met ervaring met mtm shirts van SuSu?

Ikke niet ;)
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

roen

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2123 Gepost op: 14 november 2008 - 08:13:20

Ik heb er twee. Niets mis mee.

Storm

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2124 Gepost op: 14 november 2008 - 19:05:45
Ik heb er twee. Niets mis mee.

Twee mtm shirts? Kan je iets zeggen over de fit ten opzichte van andere leveranciers?
A trouser should hang from the shoulders, not from the waist.’
-Oscar Wilde-

Topdude

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2125 Gepost op: 17 november 2008 - 16:34:21
Is de nieuwe vestiging in Arnhem inmiddels al geopend en heeft iemand die, eventueel, al bezocht?

Luuk

• Gast
Reactie #2126 Gepost op: 17 november 2008 - 17:04:13
Mijn vriendin wil ook graag een pak.. ik ben zelf al tijden niet meer bij SuSu geweest, maar ze doen geen pakken voor vrouwen toch?

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #2127 Gepost op: 17 november 2008 - 17:33:26
Nope.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Mediaman

• Gast
Reactie #2128 Gepost op: 17 november 2008 - 22:45:19
Mijn vriendin wil ook graag een pak.. ik ben zelf al tijden niet meer bij SuSu geweest, maar ze doen geen pakken voor vrouwen toch?

Google is your friend  :wink:

http://www.google.nl/search?hl=nl&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=maatpakken+vrouwen&spell=1

Mediaman

• Gast
Reactie #2129 Gepost op: 27 november 2008 - 17:05:33
Gisteren bij SuSu Schiphol een eerste blik geworpen op de SuSu schoenen en dat viel niet tegen. Er stond een bruin en zwart par cap toes, goede afwerking, stonken wel vreselijk naar lijm. Verder een paar zwarte monks, waarvan ik de mat RVS gesp wat 'ruw' afgewerkt vond. Allen voorzien van spanners (made in china) die wat gammel overkwamen. Geen idee of die er bijgeleverd worden. Kon helaas ook geen prijs ontdekken en had geen gelegenheid om het te vragen. Iemand een idee vd prijzen?