Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (2166853 keer gelezen)

dech

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Pakken] Suitsupply
Reactie #2055 Gepost op: 18 september 2008 - 19:55:36
In groningen zijn rondom de suit supply iig voldoende mooie schoenen te vinden.  =D>

Janusz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2056 Gepost op: 19 september 2008 - 00:08:19
Zou mooi zijn als het nog iets boven Preases of Giorgio weet uit te komen, dat ze prijs kwaliteitstechnisch top zijn. Net zoals bij de pakken.
"Rugby is a hooligans game played by gentlemen; soccer is a gentleman's game played by hooligans; football is a hooligans game played by hooligans."

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2057 Gepost op: 19 september 2008 - 00:24:03
Ik denk dat de kwaliteit wat hoger is dan van bijvoorbeeld Giorgio, als ik zo kijk naar andere schoenenmerken waarin de leverende zaak 'doet'.

Confrère

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2058 Gepost op: 19 september 2008 - 10:59:01
Toen ik bij de opening van de 25ste toko (Utrecht) was heb ik die schoentjes ook gezien: Net spul. Goodyear. Zag er best goed uit.

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2059 Gepost op: 19 september 2008 - 11:52:59
Er stonden alvast wat schoenen daar die er idd best mooi uitzagen. Begin oktober maar is een paar passen om te kijken of het wat is. Gisteren ook meteen maar even de lichtgrijze wollen broek besteld. Blijkbaar een populaire broek, is al in veel vestigingen in maat 44 weg.
Je moet blij zijn dat ze überhaupt m44 verkopen. :lol: ;)
This, madame, is Versailles.

Asperge

• Bekijk profiel
Reactie #2060 Gepost op: 22 september 2008 - 12:39:51
Ik ga als het goed is vrijdag een cut to the bone pak aan laten meten bij SuSu Rotterdam, als ik het zo lees is dat voor een student de beste keus qua prijs/kwaliteit. Klopt dit?

K-mail

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2061 Gepost op: 22 september 2008 - 13:18:21
Wat betreft mtm wel ja, denk ik.

Storm

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2062 Gepost op: 23 september 2008 - 12:45:55
Ik ga als het goed is vrijdag een cut to the bone pak aan laten meten bij SuSu Rotterdam, als ik het zo lees is dat voor een student de beste keus qua prijs/kwaliteit. Klopt dit?

Ja het is de beste keus. Vandaag ga ik een kameraad begeleiden bij het aanschaffen van zijn eerste pak;)
A trouser should hang from the shoulders, not from the waist.’
-Oscar Wilde-

Topdude

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2063 Gepost op: 23 september 2008 - 16:11:05
vanmiddag even langs de a2 gestopt bij SuSu Zaltbommel.
Volgens verkoopster nog niet alles binnen. Schoenen hebben ze daar in elk geval niet. Of die kwamen onbekend.
Nog de inmiddels al aardig populaire wollen broek gepast. Helaas niet in mijn maat voorradig. (lengtemaat) Gaat 10 dagen duren vooraleer die broek ter plekke is. Dan nog maar eens kijken.

stefanvg

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2064 Gepost op: 23 september 2008 - 18:41:12
Zaterdag even binnengesprongen bij de SuSu in Antwerpen. Wat een ontdekking! Me happy!  O:)

Vandaag dan langsgeweest in Maasmechelen bij de SuSu en deze vergeleken met andere kostuums daar van Hugo Boss en dergelijke. Voor dat net ietsje meer is de SuSu in Antwerpen toch de beste keuze voor een maatpak volgens mij.

Volgend maandloon zal goed gespendeerd worden. Ik zoek immers een tiental hemden en drie pakken en nog een paar accessoires om een nieuwe basis aan te leggen.

Oh ja, zaterdag ook langsgeweest bij die scheerwinkel in Antwerpen. Double straight razor met oude scheercrème en dassen borsteltje is fantastisch! Eindelijk kunnen scheren met precisie!

Een gelukkig man.

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2065 Gepost op: 23 september 2008 - 19:53:08
vanmiddag even langs de a2 gestopt bij SuSu Zaltbommel.
Volgens verkoopster nog niet alles binnen. Schoenen hebben ze daar in elk geval niet. Of die kwamen onbekend.
Nog de inmiddels al aardig populaire wollen broek gepast. Helaas niet in mijn maat voorradig. (lengtemaat) Gaat 10 dagen duren vooraleer die broek ter plekke is. Dan nog maar eens kijken.

De ietwat oudere man die bij de SuSu Zaltbommel werkt heeft me 2 keer heel goed geholpen. Leuk ook dat hij een keertje begon te zeiken over de Oger verkopers met hun hoogwaterpijpen waarmee ze "gigantisch voor lul liepen"  :-D

Janusz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2066 Gepost op: 23 september 2008 - 21:06:07
Goeie gozer ja  :wink:
"Rugby is a hooligans game played by gentlemen; soccer is a gentleman's game played by hooligans; football is a hooligans game played by hooligans."

Topdude

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2067 Gepost op: 24 september 2008 - 16:58:57
Wat oudere man niet gezien.
Wel een Turkse (?) dame. Een stevige dame met lang donker haar en de kleermaker aan het naaimachien.

Asperge

• Bekijk profiel
Reactie #2068 Gepost op: 28 september 2008 - 14:20:28
Nou vrijdag dus naar de SuSu in Rotterdam geweest voor een CTTB pak. Aangezien het mijn eerste echte pak is ben ik voor degelijk antraciet grijs 2 knoops gegaan. Goed voor vele gelegenheden. Mooie lichtroze voering. Ben erg goed geholpen (door Marcel) en voelde me goed op mijn gemak. Ben benieuwd naar het resultaat maar moet helaas nog tot half november wachten. Foto's tegen die tijd!

Evan_S

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2069 Gepost op: 28 september 2008 - 15:06:20
Gisteren in Utrecht mijn RtW unconstructed cashmere-wol 2,5-knoops jasje opgehaald:

Een heerlijk zacht en soepel stofje:

Het jasje is verder niet verbouwd, zat meteen goed. Bodyshot komt wel een keer in het WDDHV-topic.