Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (2166766 keer gelezen)

marcos

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Pakken] Suitsupply
Reactie #2175 Gepost op: 11 december 2008 - 00:05:06
Niet dat ik ze zou kopen, maar vind het er eerlijk gezegd best netjes uitzien. Vind ze bijvoorbeeld mooier dan de meeste Magnanni's die ik hier voorbij zie komen met die gekke opanca's.

Mediaman

• Gast
Reactie #2176 Gepost op: 11 december 2008 - 06:51:29
Daar vraag je me wat, ik weet de naam zo niet...

(Als je het echt wilt weten, moet je maar even een PM sturen voor de naam van de agent. Weet niet of hij het op prijs stelt als ik het op het forum zet.)

Never mind, maar wellicht dat het een indicatie geeft van de te verwachten kwaliteit. Ik denk dat het wel gaat aanslaan bij het reguliere SuSu publiek. Pakje, dasje, hemdje, sokjes, schoentjes en papa is weer klaar!

Het is voor het geld geen slechte koop, denk ik. Verder is het een kwestie van smaak en financieele situatie.

Janusz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2177 Gepost op: 11 december 2008 - 08:21:15
Vind die monk voor casual gebruik best aardig. Misschien dat ik ze binnenkort weleens ga bekijken, voor 149 euro wil ik de gok wel wagen. Zou zou namelijk geen type schoen van Magnanni weten die op die monk lijkt, alleen de C&J monkton lijkt erop maar dat is een andere prijsklasse.
"Rugby is a hooligans game played by gentlemen; soccer is a gentleman's game played by hooligans; football is a hooligans game played by hooligans."

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Reactie #2178 Gepost op: 11 december 2008 - 11:37:58
Ik vind het een mooie aanvulling op het totaalpakket van SuSu.
Het zou een beetje vreemd zijn als je er schoenen van EUR 500,- plus zou moeten kopen.
Voor de doelgroep is dit prima, en wil je iets meer uitgeven..... wat let je!?!?!
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

Lord

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2179 Gepost op: 11 december 2008 - 11:46:35
Hmm. Dat is wat ik denk als ik die schoenen zie. Hmm. Kan ze nog niet helemaal plaatsen.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2180 Gepost op: 11 december 2008 - 11:53:29
Ik heb ooit bij onze lokale modeboer eens voor dat geld schoenen gekocht, made in Italy. Van het merk 'Lorenzi' (www.lorenzishoes.it blijkbaar) en ik moet zeggen dat ik het niet nog een keer zou doen. Natuurlijk, het waren best aardige schoenen en natuurlijk liggen ze boven het Manfield-segment, maar het leer was van beroerde kwaliteit. Het leer oogt een beetje plastic en het raakt zijn kleur redelijk snel kwijt.

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2181 Gepost op: 11 december 2008 - 12:04:41
Vind die monk voor casual gebruik best aardig. Misschien dat ik ze binnenkort weleens ga bekijken, voor 149 euro wil ik de gok wel wagen. Zou zou namelijk geen type schoen van Magnanni weten die op die monk lijkt, alleen de C&J monkton lijkt erop maar dat is een andere prijsklasse.
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar waarom 150e 'weggooien' aan schoenen die het toch niet zijn? 2 keer 150e en je hebt C&J.
This, madame, is Versailles.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #2182 Gepost op: 11 december 2008 - 13:50:29
Goedkoop is en blijft toch duurkoop.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2183 Gepost op: 11 december 2008 - 15:25:32
+1

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2184 Gepost op: 11 december 2008 - 16:17:04
Inderdaad Sergio.

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2185 Gepost op: 12 december 2008 - 10:41:41
@ mediaman, bedankt dat je de moeite hebt genomen om foto's te maken en te posten. Moet zeggen dat ik de zwart monks wel aardig vind. Voor de rest zou ik idd doorsparen voor bijv. Magnanni.
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

Storm

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2186 Gepost op: 24 december 2008 - 01:56:46
Net kwam ik er achter dat tot 14 februari 2009 er bij SuitSupply een actie is voor twee MTM shirts voor €149,- Voor mij genoeg reden om MTM shirts bij SuSu een kans te geven.
A trouser should hang from the shoulders, not from the waist.’
-Oscar Wilde-

vooghel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2187 Gepost op: 24 december 2008 - 09:16:36
Worden die nog steeds gemaakt bij LCT? Zo niet, dan ben ik mogelijk wel geïnteresseerd.
I love a crisp white shirt. It’s arguably the most classic piece of clothing a man can own

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2188 Gepost op: 24 december 2008 - 09:32:06
Net kwam ik er achter dat tot 14 februari 2009 er bij SuitSupply een actie is voor twee MTM shirts voor €149,- Voor mij genoeg reden om MTM shirts bij SuSu een kans te geven.

Hm. Misschien leuk om eens tot een vergelijk te komen met mijn kast vol MN-gl shirts. Ik zal er eens binnenlopen. Weet je toevallig of ze vanuit elke vestiging MTM-shirts leveren?

TBD

• Moderator
  • Gebruiker
  • Eén miljoen zevenhonderdduizend en nogwat
    • Bekijk profiel
Reactie #2189 Gepost op: 24 december 2008 - 09:37:10
Ik ga ook een poging wagen, denk ik. Wel een mooie actie.