mischien een domme vraag, maar kunnen de zakken van een SuSu pak opengemaakt worden?
Bij SuSu Rotterdam werkt al zeker een half jaar een zwarte mejuffrouw die engels met mooi Brits accent praat. Misschien is er ook hier een verband? Btw volgens mij merkte ik laats op dat ze sinds een tijdje ook Nederlands kan. En nog goed ook! Afgelopen dinsdag nog gevraagd wanneer de schoenen in Rotterdam verkrijgbaar zijn. De verkoper zei dat dit nog lang gaat duren. Hij zei dat alleen Zeist en Utrecht momenteel schoenen hadden. (Terwijl SuSu Schiphol toch ook schoenen heeft?).storm
Deze twee dames komen uit Zuid-Afrika en werken gewoon bij Suitsupply als fulltime personeel. Contact komt volgens mij doordat de marketingcampagnes van Suitsupply altijd daar geschoten worden. Aardige meiden trouwens.
Gezien jouw avatar kan ik daar volledig inkomen... Nee, no problemo, heb me wellicht wat gebrekkig uitgedrukt. Maar ik bedoelde het zeker zoals ik het geschreven heb.
Alleen derby's?
Dat was ook mijn gedachte... En die GESP.
Heb ook een Chelsea boot van die fabrikant gezien, ik weet alleen niet of die ook in de winkels komt.