Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (2166865 keer gelezen)

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Pakken] Suitsupply
Reactie #1995 Gepost op: 04 september 2008 - 01:03:48
Jongens bedankt.
Inderdaad, hier lopen ààrdige jongens rond! Maar ik ondersteun het voorstel van Sergio: foto's plaatsen levert nog veel meer opbouwend (dus niet automatisch positief) commentaar op!

Pronto

• Bekijk profiel
Reactie #1996 Gepost op: 04 september 2008 - 22:59:30
Okee, komt 'ie. Ik ben klaar voor de ontgroening, brand me maar af ;)

Slechte foto's --> iPhone eerste generatie, 1 jaar oud, 2 megapixel kutcamera.

Laatst bewerkt op: 04 september 2008 - 23:14:02 door Pronto

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1997 Gepost op: 04 september 2008 - 23:05:34
Hehe de hoek is wellicht wat ongelukkig, dus een echt heel goed beeld heb ik niet.
Maar....het lijkt goed te passen toch, en mooie stof zo te zien.

Ik zou wel voor wat meer kleur gaan. Ander overhemd en andere das en/of natuurlijk een pochet.

Wat voor schoeisel heb je erbij?
Niets zo veranderlijk als de mens

Pronto

• Bekijk profiel
Reactie #1998 Gepost op: 04 september 2008 - 23:11:15
Hehe de hoek is wellicht wat ongelukkig, dus een echt heel goed beeld heb ik niet.
Maar....het lijkt goed te passen toch, en mooie stof zo te zien.

Ik zou wel voor wat meer kleur gaan. Ander overhemd en andere das en/of natuurlijk een pochet.

Wat voor schoeisel heb je erbij?

Zwarte, van Manfield (?), weet niet meer precies. Weet sowieso niks van schoenen, maar ik denk als je smaak hebt, hoeft het niet per se 300 euro te kosten. Gaat erom hoe je het draagt, of het klopt met de rest.. ja toch?

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1999 Gepost op: 04 september 2008 - 23:11:56
Okee, komt 'ie. Ik ben klaar voor de ontgroening, brand me maar af ;)

[IMGs]
Als je gewoon stil blijft staan, geen handen in je zakken doet, enz. kun je pas een goed beeld krijgen.
Een zwart hemd zou ik niet doen, en die das eigenlijk ook niet, is niet goed gestropt én is veel te kort.
Pak líjkt niet verkeerd.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2000 Gepost op: 04 september 2008 - 23:13:43
Pak is prima, wit overhemd en andere das, evt.  een pochet.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2001 Gepost op: 04 september 2008 - 23:14:48
Zwarte, van Manfield (?), weet niet meer precies. Weet sowieso niks van schoenen, maar ik denk als je smaak hebt, hoeft het niet per se 300 euro te kosten. Gaat erom hoe je het draagt, of het klopt met de rest.. ja toch?

Met ton-sur-ton weet ik niet of je je eigen mening kunt staven. :)

Pronto

• Bekijk profiel
Reactie #2002 Gepost op: 04 september 2008 - 23:15:44
Pak was 189 euro, RTW. Nice?

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2003 Gepost op: 04 september 2008 - 23:19:03

Hoeft zeker niet hoor, ik snap precies wat je zegt. Maar... als je de modellen van "van Lier" vergelijkt met Santoni zie toch wel verschillen.

Ooit las ik hier ergens op het forum "die klompen van van Bommel". Toen ik het las dacht ik...bullshit...dat zijn prima schoenen. Todat ik voor het eerst Santoni aan mij onderstel zag. Toen werd mij duidelijk dat er toch echt wel verschil is (model/kwaliteit), en daar betaal je voor :-)
Niets zo veranderlijk als de mens

Pronto

• Bekijk profiel
Reactie #2004 Gepost op: 04 september 2008 - 23:24:24
Met ton-sur-ton weet ik niet of je je eigen mening kunt staven. :)

Ton-sur-ton uit den boze? Je moet wel weten dat ik het uberhaupt nooit ga dragen als de echte liefhebbers hier. Voor mij is pasvorm het belangrijkste, en shit combineren en zorgen dat het bij je past vind ik leuker dan je aan elke 'klassieke' regel te houden...

Maar natuurlijk wil je altijd hogere kwaliteit, wanneer je geproefd hebt. Ik ook. Dus eigenlijk kun je beter meteen in het hoogste segment beginnen, want alle pakken die je -in de weg naar het mooiste pak- heb aangeschaft, wil je nooit meer aan.  :lol:

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2005 Gepost op: 04 september 2008 - 23:27:30
Je moet dragen wat jij mooi vindt, maar dan moet je niet naar onze mening vragen. :idea:
Je riem is iets te lang btw.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #2006 Gepost op: 05 september 2008 - 09:06:56
Pronto: Je bent op de goede weg maar er zijn nog wat andere topic voor je om door te lezen, zoals hierboven al aangegeven. Pak lijkt inderdaad best goed te zitten. Overigens hulde dat je foto's durft te plaatsen ;-)
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

TBD

• Moderator
  • Gebruiker
  • Eén miljoen zevenhonderdduizend en nogwat
    • Bekijk profiel
Reactie #2007 Gepost op: 05 september 2008 - 10:16:32
Jongens bedankt. Ik kwam op jullie forum doordat ik een eerste pak nodig had voor een stage.

Waar ga je stage lopen, in welke branche? Dat maakt ook nogal uit voor de adviezen die je zal ontvangen. Daarnaast sluit ik me bij de heren hierboven aan. Helemaal als het je eerste pak is, dan is het misschien makkelijk om eerst de 'klassieke' stijl onder de knie te hebben alvoren je naar een eigen stijl gaat toe werken.

Pronto

• Bekijk profiel
Reactie #2008 Gepost op: 05 september 2008 - 11:14:28
Waar ga je stage lopen, in welke branche? Dat maakt ook nogal uit voor de adviezen die je zal ontvangen. Daarnaast sluit ik me bij de heren hierboven aan. Helemaal als het je eerste pak is, dan is het misschien makkelijk om eerst de 'klassieke' stijl onder de knie te hebben alvoren je naar een eigen stijl gaat toe werken.

In de multimedia branche, creatieve types allemaal dus. Maar jullie hebben wel gelijk denk ik, ik heb m'n pak vandaag aan met wit overhemd en lichtblauwe (grotere) das en het staat inderdaad toch net iets beter:).

Ben benieuwd hoelang ik mezelf er van kan weerhouden om 1000euro Santoni's te kopen... :-^
En de echte mooie maatshirts van 200euro of meer, zo mooi spul allemaal! Damn

Dorpsgek

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2009 Gepost op: 05 september 2008 - 11:21:15
Als je gewoon stil blijft staan, geen handen in je zakken doet, enz. kun je pas een goed beeld krijgen.
Een zwart hemd zou ik niet doen, en die das eigenlijk ook niet, is niet goed gestropt én is veel te kort.
Pak líjkt niet verkeerd.

Kan ik mij volledig in vinden. Wat betreft schoenen: persoonlijk vind ik dat deze de basis vormen van je outfit. Je kunt nog zo'n mooi pak hebben; stijlloze stappers kunnen het totaalbeeld volledig neerhalen. (daarmee natuurlijk niet suggererend dat schoenen van Manfield per definitie 'stijlloos' zijn ;)). Schoenen die niet altijd honderden euro's hoeven te kosten.

Succes met stage!