Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (2166876 keer gelezen)

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Pakken] Suitsupply
Reactie #1980 Gepost op: 31 augustus 2008 - 18:24:59
Heeft iemand trouwens enig idee wat SuSu met winkels in Litouwen doet? Zal wel te maken hebben met een toevallige connectie daar, want het lijkt mij nou niet een plek die direct in je opkomt als je nadenkt over het uitbreiden van je Neerlandse pakkentoko...
Zou de prijs daar ook aangepast zijn aan de lokale inkomens ;)? Of werkt men daar vooral met een Outlet, waar ze de restjes uit Nederland verkopen?

Iets met groeimarkt en op tijd instappen denk ik.  ;)

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1981 Gepost op: 31 augustus 2008 - 18:40:42
Iets met groeimarkt en op tijd instappen denk ik.  ;)

Binnenkort zal Roemenië ook wel aan de beurt zijn, Roemenen staan er bekend om dat zij graag pronken met luxe en rijkdom (De welgestelde).
Quotidie potest esse ultimo die

Mr.Barry

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1982 Gepost op: 31 augustus 2008 - 18:56:36
Binnenkort zal Roemenië ook wel aan de beurt zijn, Roemenen staan er bekend om dat zij graag pronken met luxe en rijkdom (De welgestelde).

De link tussen "luxe en rijkdom" en Suit Supply ontgaat me volledig. Het lijkt mij dat mensen die graag pronken met "luxe en rijkdom" veelal geinteresseerd zijn in merken als LV, Gucci, DG etcetera en niet Suit Supply.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1983 Gepost op: 31 augustus 2008 - 19:52:25
Vergis je niet in die landen wat je in Moskou nu aan satoriaal werk ziet.Veel merken kom je in Nederland echt niet tegen zal ook wel zo gaan met bovengoemde landen in de toekomst.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1984 Gepost op: 31 augustus 2008 - 21:00:29
Heb daar toch binnenkort een afspraak, zal het weleens vragen ;)

Geen pak van MN?

Bketting

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1985 Gepost op: 31 augustus 2008 - 23:35:35
Even een klein foutje uit de wereld. Dat vanaf 500 was een foutje en moet gemiddeld 500 zijn. Dus van 450 gemiddeld voorheen naar 500 gemiddeld nu voor een pak. Feit blijft wel dat de keuze voor 400 euro heel beperkt is en dat men toch ik 90% van de gevallen op 500+ gaat komen. Dan zijn we het allen eens volgens mij.

Hoe ik aan de informatie kom? Ik werk er. Helaas was de interne communicatie niet helemaal 100%.
Laatst bewerkt op: 31 augustus 2008 - 23:37:35 door Bketting
The key to being happy in the future is staying happy today.

Confrère

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1986 Gepost op: 01 september 2008 - 00:38:56
Idd, dus de 50 euro verhoging...

(voormalig) Oostblok: Moskou heeft zijn eigen unieke positie. Inderdaad vond ik straten als Prospect Mira erg indrukwekkend toen ik er was.

Maar Litouwen is toch een heel ander verhaal... Totaal andere markt dan Moskou.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1987 Gepost op: 01 september 2008 - 19:48:13
Even een klein foutje uit de wereld. Dat vanaf 500 was een foutje en moet gemiddeld 500 zijn. Dus van 450 gemiddeld voorheen naar 500 gemiddeld nu voor een pak. Feit blijft wel dat de keuze voor 400 euro heel beperkt is en dat men toch ik 90% van de gevallen op 500+ gaat komen. Dan zijn we het allen eens volgens mij.

Hoe ik aan de informatie kom? Ik werk er. Helaas was de interne communicatie niet helemaal 100%.
Ben jij van de Rotterdamse filiaal ik loop er weleens binnen maar je weet nooit wie wie is toch.

Bketting

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1988 Gepost op: 01 september 2008 - 20:16:47
Ja ik werk nu vanaf begin 2008 in Rotterdam. Tegenwoordig vooral op vrijdag en zondag. Vraag maar een keertje naar Bob als je langs komt of als je iets nodig hebt.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1989 Gepost op: 01 september 2008 - 20:19:19
Ja leuk zal dat een keer doen.

Ragazzo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1990 Gepost op: 01 september 2008 - 20:22:03
Ja leuk zal dat een keer doen.

same here! Lijkt me toch wat fijner te praten met iemand die er iets meer passie voor heeft dan de gemiddelde verkoper

Bketting

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1991 Gepost op: 01 september 2008 - 20:47:39
same here! Lijkt me toch wat fijner te praten met iemand die er iets meer passie voor heeft dan de gemiddelde verkoper
Als je dan maar niet om 21 uur komt op vrijdag na een 11 uur lange dag want dan is de passie ook wel redelijk gekoeld.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1992 Gepost op: 01 september 2008 - 20:53:11
Hallo je moet wel je mannetje blijven staan ook na een dag van 11 uur :lol:

Pronto

• Bekijk profiel
Reactie #1993 Gepost op: 03 september 2008 - 23:52:29
Jongens bedankt. Ik kwam op jullie forum doordat ik een eerste pak nodig had voor een stage.
Ik heb ongeveer alle posts gelezen in een weekje or so. Doorgaans waren jullie positief over Suit Supply, helemaal in dat segment, goed waar voor je geld ;). Dus ik ben gegaan en heb een erg mooi RTW-pak gekocht, flink afgeprijsd, die nog netjes vermaakt is in een uurtje. Nu wil ik nooit meer anders. Haha.

Vooral de pantelon zit als gegoten en ziet er strak uit, beweegt ook lekker. Hoewel ik de betere jeans nog wel zal dragen, voel ik me zeker beter in deze broek. Ik was al geliefd bij de meisjes maar nu in het kwadraat.  :D

Daarom, dankjewel. Ik heb gratis en voor niks genoeg kennis opgedaan om een strak, kloppend pak en totale stijl te bemachtigen. Voor een goede prijs.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #1994 Gepost op: 03 september 2008 - 23:54:22
Leuk dat de informatie waardevol voor je was. Stel je even voor in onderstaand topic als je wil.
http://www.stijlforum.nl/SMF/index.php?topic=14.0

Misschien wil je een foto plaatsen van het resultaat, je zult zien dat het nog meer inzichten oplevert ;-)
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors