Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (2174571 keer gelezen)

Janusz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Pakken] Suitsupply
Reactie #1800 Gepost op: 07 mei 2008 - 23:27:28
Citaat van: Sergio
Gekozen voor het tweeknoops model? Nog iets veranderd aan de sluitknoop hoogte?
Sluitknoophoogte kan helaas niet bij single cut. Wel het twee knoopsmodel Napoli model. Geen opgestikte zakken zoals bij het Roma model.
Laatst bewerkt op: 31 augustus 2008 - 17:52:29 door Sergio
"Rugby is a hooligans game played by gentlemen; soccer is a gentleman's game played by hooligans; football is a hooligans game played by hooligans."

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #1801 Gepost op: 07 mei 2008 - 23:39:22
Citaat van: "Janusz"
Citaat van: "Sergio"

Sluitknoophoogte kan helaas niet bij single cut. Wel het twee knoopsmodel Napoli model. Geen opgestikte zakken zoals bij het Roma model.

Roma en Napoli zijn toch de confectielijnen?

Maar wat versta je dan onder "single cut"?
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Janusz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1802 Gepost op: 08 mei 2008 - 00:15:12
Citaat van: "Janusz"

Roma en Napoli zijn toch de confectielijnen?

Maar wat versta je dan onder "single cut"?

Single cut is een soort semi maatwerk waarbij op basis van bestaande jas modellen aanpassingen gedaan kunnen worden. Bijvoorbeeld jaslangte, mouwlengte, wijdte, kraagplooien, band en bassin en nog een paar dingetjes. Vooral handig voor mensen met behoorlijk lange armen in verhouding zoals mijzelf. En leuk omdat je zelf je stof kan selecteren.

In principe is dit voor veel mensen wel ideaal. Wanneer je een niet heel apart lichaam hebt is single cut wel een mooie oplossing voor een betaalbaar bedrag. Foto's komen volgen over een week of 5.
"Rugby is a hooligans game played by gentlemen; soccer is a gentleman's game played by hooligans; football is a hooligans game played by hooligans."

adelante

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1803 Gepost op: 08 mei 2008 - 07:30:24

Het zit een beetje tussen een aangepaste RTW en een MTM in, geloof ik.
Lees deze reactie aandachtig, voor je het weet is ie weg.
Distracting older women since 1980

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1804 Gepost op: 08 mei 2008 - 08:29:05
Is het dan ook een 'vanaf' prijs :?:

Janusz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1805 Gepost op: 08 mei 2008 - 08:33:43
Citaat van: "Monsieur Seriziat"
Is het dan ook een 'vanaf' prijs :?:

Nee, dit is gewoon de standaard prijs.

Stef

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1806 Gepost op: 08 mei 2008 - 11:23:14
Ook ik heb MTM pakken gekocht in Antwerpen, een mooi egaal grijze en een blauw met witte streepjes (zou even op de bon moeten kijken hoe ze heten). Vooral de man die me hielp was erg aardig, en heeft me goed geholpen, aangezien ik toch nog wel wat begeleiding nodig heb bij deze dingen.

Ik ben zeer benieuwd hoe de pakken er dalijk uitzien en komen te zitten, hij vertelde me dat het normaal gesproken 4 weken duurde, maar dat het vaak minder lang duurt, dus ik ben zeer benieuwd naar het eindresultaat.

Ik zal foto's posten zodra de pakken over een week of 3-4 binnen zijn :)

Nu heb ik alleen niet dat boekje pak op zak mee gekregen, ik wist dat ze die hadden maar ben het ook vergeten te vragen. Kan ik dat nog gewoon doen, of geld die niet voor acties?

Janusz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1807 Gepost op: 08 mei 2008 - 14:49:47
Denk dat die boekjes al lang weg zijn. Ieder filiaal heeft er maar 100 gekregen ofzo. In Tilburg waren we de boekjes al na 2 weken kwijt.

Dennis

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1808 Gepost op: 08 mei 2008 - 20:00:58
Citaat van: "Stef"
...zodra de pakken over een week of 3-4 binnen zijn :)...

Waarom moeten wij hier dan zolang wachten  :wink:

Gister mijn eigen MTM pakken gepast bij SuSu in Amsterdam, zaten voor zover ik het kan beoordelen perfect, op de mouwlengte na. De moest nog iets korter worden gemaakt. Schouderlijn loopt ook heel mooi, taillering ook goed. Niet mega CTTB zoals de meeste mensen hier, maar ik heb dan ook niet het postuur van de meeste hier. Ik ben 1.67m en vrij breed voor mijn lengte, in tegenstelling tot die magere lange slungels hier  :wink:
Ik ben ook geweldig blij met de keuze van stof en voering. Navy blauw met een paarse voering en een muisgrijze met een roze voering.
Volgens de verkoper zijn bretelknopen standaard op een MTM broek, kan iemand dit bevestigen. Ik wist het namelijk niet.

Als ik mijn pakken volgende week opgehaalt heb zal ik wel eens foto's posten  :D
"Suits are full of joy! They are the sartorial equivalent of a baby’s smile" - Barney Stinson

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1809 Gepost op: 08 mei 2008 - 20:13:44
Natuurlijk zijn bretelknopen niet standaard bij mtm. Bij SuSu misschien, maar dat zou oneindig stom zijn. :P
This, madame, is Versailles.

Stef

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1810 Gepost op: 08 mei 2008 - 20:21:00
Ik heb ook geen bretelknopen, wel nog even over gedacht, had het eigenlijk bij mijn grijze pak wel kunnen doen...

Wat betreft het leveren, in Antwerpen is het niet zo druk als in Nederlandse vestigingen! In A'dam lopen 2 tailors rond, en die zijn non-stop druk, in Antwerpen belde ik om 1 uur, en om 3 uur zat ik bij de tailor.

Hij vertelde dat het normaal 4-7 weken is, maar dat ik ze waarschijnlijk voor juni nog zou hebben :shock:  :D

Btw, een maatoverhemd zit 1000x beter dan confecti, dus ik ben nu ook al helemaal benieuwd naar de maatpakken 8)

adelante

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1811 Gepost op: 08 mei 2008 - 21:41:42
Misschien hebben die travelling tailors het niet zo druk, maar het poolse naai atelier krijgt neem ik aan zowel de bestellingen uit BE als uit NL, dus of je krijgt er voorrang of BE werkt met andere ateliers. :P
Lees deze reactie aandachtig, voor je het weet is ie weg.
Distracting older women since 1980

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #1812 Gepost op: 09 mei 2008 - 09:28:43
Citaat van: "Rogier"
Natuurlijk zijn bretelknopen niet standaard bij mtm. Bij SuSu misschien, maar dat zou oneindig stom zijn. :P

Ook bij SuSu zijn ze niet standaard, moeten ze zelf aanvinken op het formulier.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Fay

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1813 Gepost op: 09 mei 2008 - 11:23:36
Citaat van: "adelante"
Misschien hebben die travelling tailors het niet zo druk, maar het poolse naai atelier krijgt neem ik aan zowel de bestellingen uit BE als uit NL, dus of je krijgt er voorrang of BE werkt met andere ateliers. :P

In Polen wordt niks gemaakt kan ik je vertellen.

Stef

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1814 Gepost op: 09 mei 2008 - 12:51:26
Ik weet het niet, ik denk niet dat alles op een grote stapel daar terecht komt, maar op een grote stapel bij de SuSu vestiging zelf, en als het in die vestiging dan net wat rustiger is kom je al meteen wat sneller bovenop, waardoor je dus een verkorte wachttijd kunt genieten.

Maargoed, allemaal speculaties! :wink: