Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (2166913 keer gelezen)

veloS

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Pakken] Suitsupply
Reactie #1845 Gepost op: 31 mei 2008 - 00:44:39
Zijn de linnen pakken van SuSu wat? Ik heb alleen twee wolletjes van ze waar ik best tevreden mee ben.

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1846 Gepost op: 31 mei 2008 - 08:43:03
Citaat van: "veloS"
Zijn de linnen pakken van SuSu wat? Ik heb alleen twee wolletjes van ze waar ik best tevreden mee ben.

Ik heb een los linnen jasje, mooie 2,5-knoops. Heb het jasje nog nauwelijks gedragen, maar ik ben er best tevreden mee. Linnen pakken van SuSu heb ik geen ervaring mee.

Storm

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1847 Gepost op: 31 mei 2008 - 14:22:09
Afgelopen dagen weer (te) veel uitgegeven... Jasje gekocht bij SuSu waar ik al lang interesse in had. Het is een zwarte husky-achtige dinnerjacket.

Ik zag het jasje vorige week bij een typetje van Draadstaal (moest een rocker voorstellen 8) ) en ik besloot te gaan kijken of het in mt 44 nog te krijgen was. Zowaar een keer geluk gehad. Maandag haal ik hem op en zal ik een foto ervan posten!!

.Storm
A trouser should hang from the shoulders, not from the waist.’
-Oscar Wilde-

Stef

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1848 Gepost op: 04 juni 2008 - 18:45:32
Voor Juni hebben we helaas niet gehaald. Wil ze eigenlijk bellen om te vragen of ze er al iets van weten, maar op de bon staat een verwachte datum van 16 juni, dus dan zou ik toch te voorbarig bellen.

Geduld is een schone zaak, helaas is alles al schoon, en heb ik geen geduld meer haha. Nog max. 12 daagjes doorbijten iig.

Fashion Victim

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1849 Gepost op: 07 juni 2008 - 15:49:32
Ik moet zeggen dat ik het enthousiasme betreffende S.S. niet echt deel! En ook niet helemaal begrijp...

Accessoires hebben ze wel eens wat leuks, en de laatste hip omdat ze 4x per jaar van collectie wisselen, maar pakken koop ik er ECHT niet meer! Matige kwaliteit en heb er niks mee.

Vast weer perrrrsoonlijk
ucces is relative - the more succes, the more relatives

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1850 Gepost op: 07 juni 2008 - 17:12:00
Dat snap ik dan weer niet, want SuSu is denk ik kwalitatief beter dan Tommy en Hugo. :P
This, madame, is Versailles.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1851 Gepost op: 07 juni 2008 - 17:33:34
Citaat van: "Rogier"
Dat snap ik dan weer niet, want SuSu is denk ik kwalitatief beter dan Tommy en Hugo. :P

True true!

Vertel eens wat je er dan precies aan vindt mankeren.   :?:

Janusz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1852 Gepost op: 07 juni 2008 - 18:23:56
Inderdaad, ben ik nou ook wel benieuwd naar. Hoor ik toch eigenlijk nooit.
"Rugby is a hooligans game played by gentlemen; soccer is a gentleman's game played by hooligans; football is a hooligans game played by hooligans."

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #1853 Gepost op: 08 juni 2008 - 12:21:17
Gerelateerd aan de prijs vind ik het uitstekend maar het natuurlijk geen top-notch. Ik ben ook benieuwd naar welke punten je niet bevallen.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

pieter!

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1854 Gepost op: 08 juni 2008 - 16:12:01
Gerelateerd aan de prijs is het prima, maar zelf ben ik ook niet zo te spreken over de kwaliteit.

Heb vorig jaar mei een basic antraciet pak gekocht bij SuSu dat ik 1 tot 2 dagen per week draag. Jasje is bij de mouwen aan het glimmen, net als de pantalon op het zitvlak. Naar de stomerij brengen heeft dit niet verbeterd, wat nog weleens wil helpen omdat het gewoon vuil kan zijn. Ook heb ik een DFS pak van een jaar of 3 oud dat ik zeer regelmatig draag dat nog als nieuw is. Kost het dubbele, maar lijkt ook twee keer zo lang mee te gaan. Ik geef toe dat het appels met peren vergelijken is, maar voor mij dus geen SuSu pak meer.

Fashion Victim

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1855 Gepost op: 09 juni 2008 - 10:42:42
Ratio:
- Doet 1x wat in je broekzak en de zak scheurt uit
- Slijten als een gek
- Worden snel 'hangerig', na 3 maanden al de 'clochard-look'

Emotie:
- Als eerder gezegd, het merk doet me niks, en dat vind ik ook belangrijk...

@ Rogier: NIETS van dit alles bij Hugo of Tommy hoor!

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1856 Gepost op: 09 juni 2008 - 10:58:47
Ik ga iets heel lelijks zeggen:

Misschien houden Tommy en Hugo door de rijkelijk ter hand genomen pritt-stift inderdaad wat beter vorm.  :P

Zelf heb ik toch wel een aantal pakken van SuitSupply en de zaken die jij noemt komen me niet bekend voor.

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1857 Gepost op: 09 juni 2008 - 11:10:47
Denk dat je de pasvorm van Hugo bij een RTW ss niet snel zal halen. Hugo gebruikt vaker mooiere stoffen dat SuSu. Heb ik het wel over RED Label. Ik heb veel van red label en na een paar jaar dragen ziet het er nog goed uit. Die hemden van SuSu RTW zijn gewoon snoeihard, geen stretch, geen pasvorm.

Fashion Victim

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1858 Gepost op: 09 juni 2008 - 11:27:10
Eens, ik heb het ook over Red Label.

Hou van anders dan anders, en vandaar Red Label...

Ik moet nog even zeggen dat ik van beiden alleen ervaring heb met RTW. Heb altijd precies maat 48, vandaar. Bij SuSu passen dan allebei mijn benen in 1 broekspijp, bij Hugo perfecte fit.

En by the way: als je een maatpak wil, ga je toch niet serieus naar SuSu??
Dan ga ik naar de locale tailor voor een Corneliani

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1859 Gepost op: 09 juni 2008 - 11:33:38
Citaat van: "ruby tuesday"
Denk dat je de pasvorm van Hugo bij een RTW ss niet snel zal halen. Hugo gebruikt vaker mooiere stoffen dat SuSu. Heb ik het wel over RED Label. Ik heb veel van red label en na een paar jaar dragen ziet het er nog goed uit. Die hemden van SuSu RTW zijn gewoon snoeihard, geen stretch, geen pasvorm.

Ruby, het ging over de kwaliteit van de pakken, niet die van de hemden. En het ging ook niet over de pasvorm, maar over het vasthouden van de vorm.

Qua fit zou het bij SuSu-RTW, zowel hemden als pakken, inderdaad allemaal wat strakker mogen, maar de massa verkiest natuurlijk een wat ruimere fit.