Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (2166906 keer gelezen)

maartenthieme

• Bekijk profiel
Re: [Pakken] Suitsupply
Reactie #1875 Gepost op: 17 juni 2008 - 22:11:14
jow jow
SUITSUPPLY IS A ONE-OF-A-KIND BRAND THAT ACHIEVES STRONG INTERNATIONAL GROWTH=

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1876 Gepost op: 17 juni 2008 - 22:41:06
Citaat van: "maartenthieme"
Bij Suitsupply Rosada hebben ze een aantal sample pakken binnen gekregen.

Oh ja? Hebben ze dat bij SuSu Roosendaal, mijnheer de assistent-shopmanager van SuSu Roosendaal?

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1877 Gepost op: 17 juni 2008 - 22:43:15
Hehe.

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1878 Gepost op: 17 juni 2008 - 22:48:39
Bel Fokke maar ff op dat zn personeel in Roosendaal staat te jokke  =;  :lol:
Quotidie potest esse ultimo die

adelante

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1879 Gepost op: 17 juni 2008 - 22:49:46
Ik dacht dat het die van de dierenpartij was :o
Lees deze reactie aandachtig, voor je het weet is ie weg.
Distracting older women since 1980

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1880 Gepost op: 18 juni 2008 - 08:57:29
Vraag me ten zeerste af of headquarters dit soort acties waardeert.  :lol:

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1881 Gepost op: 18 juni 2008 - 09:59:03
Citaat van: "adelante"
Ik dacht dat het die van de dierenpartij was :o

is vast die broer..

Harm

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Thuisbarista.nl
Reactie #1882 Gepost op: 18 juni 2008 - 19:33:56
Bij Suitsupply Rosada hebben ze een aantal sample pakken binnen gekregen. Allemaal in maat 50. Deze pakken doen ze nu weg voor 99 euries.
Super pakken voor heeeel weinig. :)

Allemaal gaan zou ik zeggen ;)

Zit er premie op voor je?

Btw. Je mag positief zijn maar vind je onderschrift nogal....

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1883 Gepost op: 18 juni 2008 - 19:35:27
Gaat echt nergens over, zo plat als een dubbeltje. :P
This, madame, is Versailles.

adelante

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1884 Gepost op: 18 juni 2008 - 20:33:50
Citaat van: "Harm"
Bij Suitsupply Rosada hebben ze een aantal sample pakken binnen gekregen. Allemaal in maat 50. Deze pakken doen ze nu weg voor 99 euries.
Super pakken voor heeeel weinig. :)

Allemaal gaan zou ik zeggen ;)

Zit er premie op voor je?

Btw. Je mag positief zijn maar vind je onderschrift nogal....

alleen de maatwerk tailors werken daar op premiebasis...

Fay

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1885 Gepost op: 19 juni 2008 - 10:39:03
Niet waar...

adelante

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1886 Gepost op: 19 juni 2008 - 10:44:19
prima

Fay

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1887 Gepost op: 19 juni 2008 - 14:56:45
Citaat van: "adelante"
prima

Oeh, beetje aangebrand?

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1888 Gepost op: 04 juli 2008 - 11:03:44
Citaat van: "zibb.nl"
Suitsupply laat Olympiërs niet in hemd staan

Door: Otto Blaauwgeers | zibb.nl | 23 juni 2008
De openingsceremonie van de Olympische Spelen is voor de directie en werknemers van Suitsupply hét moment om naar uit te kijken. De Nederlandse deelnemers lopen in Peking achter de Nederlandse vlag strak in hún pak. Het bedrijf is er anderhalf jaar druk mee geweest.

Sportkoepel NOC*NSF wilde in de pakken van sporters, begeleiders en bestuur een verjongingsslag maken, vertelt Wouter de Keizer van Suitsupply, de officiële kledingleverancier van de Olympische helden. 'Wij zijn een jong bedrijf en meenden die slag wel te kunnen maken.' In totaal worden er 650 setjes vervaardigd, bestaande uit een pak, (broek en jasje), een overhemd, een das of een sjaaltje voor de vrouwen, sokken, een paar schoenen en een riem. Ook krijgen de sporters een polo en een korte broek.

Creatie blijft geheim
Suitsupply heeft de pakken zelf ontworpen en vervaardigd. De creatie blijft strikt geheim tot 3 juli, want dan dragen de verschillende sportbonden 'hun' sporters officieel over aan de chef de mission van de Nederlandse olympische ploeg. 'We hebben de sporters wel betrokken bij de keuze van het ontwerp', verklapt De Keizer. 'Judoka Mark Huizinga en hockeyster Fatima Moreira de Melo zaten in de commissie om het definitieve ontwerp uit te kiezen.'

Drie voorstellen zijn volgens De Keizer gedaan. De keus was duidelijk: 'Een zeer vooruitstrevend pak, een minder vooruitstrevend pak en een behoudend pak, waarvan we op 3 juli zullen zien waarop de keus is gevallen.'

Team van vier mensen
Het probleem van kleding maken voor de Olympische Spelen is dat je niet precies weet voor wie je werkt. Lang was het onzeker welke sporters allemaal mee zouden gaan naar Peking. 'We hebben met maar liefst 2000 mensen een doorpas gehad.' Al deze maten zitten in het systeem van Suit Supply.

Als een sporter meer spiermassa krijgt of nog een paar kilo aankomt of kwijtraakt voor de wedstrijd in Peking, houdt het kledingbedrijf hier rekening mee. 'We sturen een team van vier mensen mee naar China. Zij kunnen op het laatste moment nog een pak spelden. Een atelier ter plaatse kan nog laatste veranderingen aanbrengen.'

Zenuwen
Volgens De Keizer was het geen probleem om alle uiteenlopende lijven in het pak te krijgen. 'Wij werken met brede "maatbogen" en we maken alles tot op het detail passend. Voor de personen die buiten deze maatboog vallen hebben we maatpakken aangemeten.'

Hij kijkt uit naar 8 augustus, als de Nederlandse pakken aan het oog van de wereld worden getoond. De Keizer zal last van zenuwen krijgen. Hij wil tijdens de wereldwijd massaal bekeken openingsceremonie niet in zijn hemd komen te staan. Maar hij is vol vertrouwen dat de juiste maatregelen zijn genomen om een nachtmerrie op 8 augustus te voorkomen. 'Want we willen natuurlijk niet dat er uitgerekend dan een broek van de kont afzakt.'

Bron: http://www.zibb.nl/10231769/Nieuws/Nieuwsbericht/Suit-Supply-laat-olympirs-niet-in-hemd-staan.htm

Citaat van: "sportwereld.nl"
Olympiërs gekleed voor de vorstin

Door HENK VAN DER SLUIS

ALMERE - Vier jaar geleden klaagde Fatima Moreira de Melo in haar column in deze krant over de olympische kleding voor Athene. Chef de mission Peter Vogelzang was verbolgen en gaf de hockeyster een officiële berisping voor haar openhartige kritiek. Nu is ze zeer tevreden over Oranjes tenue tijdens de Spelen van Peking. Logisch, ze mocht er ditmaal zelf over meepraten.

Charles van Commenée (links) en Thea Limbach (rechts) tonen de Olympische kleding. FOTO WFA

Moreira de Melo: ,,De vorige keer ‘zwommen’ we in de kleding, het zat allemaal veel te ruim. Dat heb ik gewoon gezegd. Nu is meer rekening gehouden met de vrouwen.’’

Met dank aan Fatima, een van de sporters in de breed opgezette kledingcommissie. ,,Tijdens onze eerste vergadering is veel gezegd, het ging er hard aan toe. Maar het is allemaal goedgekomen. Er zijn flexibele pakketten samengesteld. De vrouwen hebben getailleerde shirts en korte broekjes. De variatie is enorm. Je kunt een turnster tenslotte niet hetzelfde laten dragen als een kogelstoter.’’

Iedereen reageerde gistermiddag enthousiast bij de presentatie van de kleren van Suit Supply en Asics. De modeshow vond plaats in het Topsportcentrum van Almere tijdens een Cirque du Soleil-achtige happening, inclusief breakdancers. Slechts een enkeling viel over de ‘Pipo de Clown-schoenen’ bij het nette grijze pak met oranje das.

Over dat pak is vooraf flink gediscussieerd. ,,Er was zelfs even sprake van een pak van joggingstof. Dat hebben we afgekeurd. Te warm. Bovendien: zó kun je toch niet naar de koningin toe? Dan moet je er verzorgd uitzien,’’ aldus Moreira de Melo.

Ook de kleur blauw haalde het niet. ,,Te college,’’ stelde de hockeyinternational, die gisteren zelf in de nieuwe kleren op de ‘catwalk’ verscheen. Ze droeg als extra de gouden armband die ze van vriend Raemon Sluiter al had gekregen voor haar dertigste verjaardag, vandaag.

,,Ik ben een heel nieuwsgierig type. Toen ik wist dat hij iets voor me had gekocht, heb ik net zo lang gezeurd tot hij mij het cadeau alvast maar gaf. Raemon heeft nog een verrassing voor me, zegt hij.’’

Tijdens de bijeenkomsten over de kleding wilde ze alles weten, van de breedte van de tailleband tot de lengte van de sportbroekjes.

,,Een brede tailleband is vervelend tijdens het sporten. En vrouwen willen ook geen broekje tot over de navel. In Japan, waar Asics vandaan komt, is dat wel gebruikelijk. Al die zaken zijn naar onze wensen aangepast, het is constructief verlopen,’’ zegt de Rotterdamse.

Opvallend zijn de witte trainingspakken. De sporters droegen zelf de kleur wit aan. ,,Het blijft natuurlijk moeilijk om het iedereen naar de zin te maken. Het uiteindelijke resultaat is altijd een compromis, maar ik ben zeer enthousiast.

En over vier jaar? Dan helpt Fatima Moreira de Melo zelf misschien wel mee met het ontwerpen. ,,Ik denk er serieus over om naar de Mode Academie te gaan. Kleding heeft me altijd al geïnteresseerd.’

Bron: http://www.sportwereld.nl/olympischespelen/2418750/Olympirs_gekleed_voor_de_vorstin.html

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1889 Gepost op: 04 juli 2008 - 11:11:10
Het ziet er zó Oger uit, echt jatterij. :P
This, madame, is Versailles.