Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (2174554 keer gelezen)

Michael Corleone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Pakken] Suitsupply
Reactie #1755 Gepost op: 01 april 2008 - 10:44:57
Citaat van: "adelante"
Is London niet gewoon duur voor alle kleding? Een Abercrombie&Fitch polootje kost in NYC 49 dollar en in London 69 pond :shock:

abercrombie  & fitch is toch afkomstig uit the states?   Polo shirtje is in ny toch ook goedkoper dan hier. Verklaart een boel.  Het enige wat mij opvalt is dat er de laatste tijd erg veel geld "verdwijnt" De inkoop en verkoopprijzen van US kleding en schoeisel dalen 0,0 teerwijl de auto's wel goedkoper zijn.  dus ergens wordt er veel geld verdiend, en dat is niet aan deze kant van de oceaan..

Bketting

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1756 Gepost op: 01 april 2008 - 15:45:57
Citaat van: "Bachelor"
Citaat van: "Storm"
Het viel mij net op dat Suit Supply prijsdiscriminatie toepast.
E.g. het eerste pak van de classic lijn kost in NL 259,-eu en in GB kost hetzelfde pak 229,- pound sterling. Omgerekend naar euro is dat een prijs van 287,73eu.

Prijsdiscriminatie is op zich niet verboden, maar het is wel apart dat het in casu plaatsvindt. :roll:

Ze betalen voor de dure locatie op Savile Row

Meer nog omdat je wel een bepaalde prijs moet hanteren in London. Anders wordt je gewoon niet serieus genomen.
The key to being happy in the future is staying happy today.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1757 Gepost op: 01 april 2008 - 15:58:44
Citaat van: "Bketting"
E.g. het eerste pak van de classic lijn kost in NL 259,-eu en in GB kost hetzelfde pak 229,- pound sterling. Omgerekend naar euro is dat een prijs van 287,73eu.

Prijsdiscriminatie is op zich niet verboden, maar het is wel apart dat het in casu plaatsvindt. :roll:

Meer nog omdat je wel een bepaalde prijs moet hanteren in London. Anders wordt je gewoon niet serieus genomen.

Het is toch sowieso niets vreemds dat voor dezelfde artikelen in verschillende landen verschillende prijzen gerekend worden? Ik zou dat geen prijsdiscriminatie willen noemen. Heeft natuurlijk ook alles met kostprijs te maken. (Locatie, transportkosten, loonkosten ter plaatse enz.).

Rndtje

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1758 Gepost op: 01 april 2008 - 16:17:49
Citaat van: "Bketting"

Met die gemiddelde pakkenprijs daar, maken die 3 tientjes echt niks uit hoor.
Ik denk meer wat Mikey zegt.

Rutger Jan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1759 Gepost op: 01 april 2008 - 16:18:04
Iemand de trenchcoat al gezien?

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1760 Gepost op: 01 april 2008 - 16:28:22
Citaat van: "Rutger Jan"

Die blauwe?  Volgens mij zag ik die bij de SuSu naast de A4 (Hoofddorp) hangen. Ik zou ze eerst even bellen om teleurstelling te voorkomen.
Niets zo veranderlijk als de mens

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1761 Gepost op: 01 april 2008 - 16:50:32
Citaat van: "Mikey Fuoco"
Het is toch sowieso niets vreemds dat voor dezelfde artikelen in verschillende landen verschillende prijzen gerekend worden? Ik zou dat geen prijsdiscriminatie willen noemen. Heeft natuurlijk ook alles met kostprijs te maken. (Locatie, transportkosten, loonkosten ter plaatse enz.).
Dat is toch al heel gemakkelijk te zien aan de verschillende prijzen in de verschillende landen die je kunt vinden op bijvoorbeeld de labeltjes bij ZARA en bij de HEMA, die mij inderdaad vooral gelieerd lijken aan de elementen die Mikey noemt.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #1762 Gepost op: 01 april 2008 - 21:12:18
Citaat van: "Evan_S"
Citaat van: "Rndtje"
Zal SuSu die nog hebben?

Ik zit er toevallig net naar te kijken: http://www.suitsupply.nl/#/collection/fashion/1749/

Zaterdag ook maar even passen bij SuSu Groningen (mt. 44), en anders wordt het een tripje naar Den-Haag plannen.... Moet sowieso nog gebeuren...

Je kunt het ook naar een filiaal bij jou in de buurt laten komen volgens mij.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Rutger Jan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1763 Gepost op: 02 april 2008 - 00:18:58
Citaat van: "maboc"
Citaat van: "Rutger Jan"

Die blauwe?  Volgens mij zag ik die bij de SuSu naast de A4 (Hoofddorp) hangen. Ik zou ze eerst even bellen om teleurstelling te voorkomen.

Nah, SuSu Groningen is 5 minuten fietsen voor mij, dus ik neem daar morgen o.i.d. wel even een kijkje. Het blijft namelijk wel een zeer leuke jas.

Rndtje

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1764 Gepost op: 02 april 2008 - 09:00:19
Citaat van: "Sergio"
Citaat van: "Evan_S"
Citaat van: "Rndtje"
Zal SuSu die nog hebben?

Ik zit er toevallig net naar te kijken: http://www.suitsupply.nl/#/collection/fashion/1749/

Zaterdag ook maar even passen bij SuSu Groningen (mt. 44), en anders wordt het een tripje naar Den-Haag plannen.... Moet sowieso nog gebeuren...

Je kunt het ook naar een filiaal bij jou in de buurt laten komen volgens mij.

Volgens mij bedoeld ie heerlijk S.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[edit mod]
 :arrow: En hier is deel VI

Letsparty

• Bekijk profiel
Reactie #1765 Gepost op: 02 april 2008 - 09:18:29
DEEL V: http://www.stijlforum.nl/viewtopic.php?t=2242
[edit mod]
----------------------------------------------------------------------------------------------

Binnenkort wil ik ook eens een SuSu gaan bezoeken alleen lees ik hier op het forum, dat er nogal wat verschil zit in het personeel, etc.

Zodoende zit ik te twijfelen naar welke SuSu ik zal gaan: Roosendaal (Rosada), Tilburg of Den Bosch. Eventueel dat ik naar Rotterdam ga, omdat ik nog niet weet of ik voor een RTW of MTM ga.

Janusz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1766 Gepost op: 02 april 2008 - 10:36:30
Citaat van: "Letsparty"
Binnenkort wil ik ook eens een SuSu gaan bezoeken alleen lees ik hier op het forum, dat er nogal wat verschil zit in het personeel, etc.

Zodoende zit ik te twijfelen naar welke SuSu ik zal gaan: Roosendaal (Rosada), Tilburg of Den Bosch. Eventueel dat ik naar Rotterdam ga, omdat ik nog niet weet of ik voor een RTW of MTM ga.

Roosendaal is een soort van outlet geloof ik. Als je zegt wanneer je langs wilt komen help ik je in Tilburg  :)
"Rugby is a hooligans game played by gentlemen; soccer is a gentleman's game played by hooligans; football is a hooligans game played by hooligans."

Winne2

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1767 Gepost op: 02 april 2008 - 14:47:14
Ben gister bij SuSu A'dam geweest om invulling te geven aan mijn deelname aan het 2 maatpakken-concept.

Aardig om te horen dat je '50 schouders, 48 taille, en 52 heupen' hebt :lol: Ik waardeer zulke eerlijkheid wel.

Kortom ruimte voor aanpassingen tov. het paspak. Niet voor een extreem strakke look gegaan, jasje getailleerd met mate, 2knoops met de bovenste wat omlaag ;) (hier lezen helpt maar't was overduidelijk), broek ook ingenomen met de pijp op 21cm.

Een mooie lichtgrijze stof genomen, en een wat groffere donkerblauwe. Begin mei moet het af zijn, dan passen we verder.

Meneer berichtte me ook dat SuSu in het najaar MTM smokings gaat aanbieden. Erg zonde dat ik er 1 nodig heb a.s. zaterdag en maandag... Nou ja ik red mezelf in elk geval met het op maat gemaakte smokingoverhemd dat morgen bij Russo Italia binnenkomt.
TAFKADM

adelante

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1768 Gepost op: 11 april 2008 - 12:02:19
Lees deze reactie aandachtig, voor je het weet is ie weg.
Distracting older women since 1980

veloS

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1769 Gepost op: 11 april 2008 - 17:26:43
Heb vorige week een aangepast RTWtje gekocht in de SuSu te Amsterdam.  :evil: Ga ik maandag ophalen; es kijken of ik ze dan kan overhalen met het boekje alsnog mee te geven.