Moet dan wel het logo op staan.
Citaat van: "Rutger Jan"Citaat van: "Mikey Fuoco"Ziet er weer goed uit! Leuk ook dat ze dezelfde, inmiddels zo herkenbare, settings en stijl van fotografie gebruiken. Ik zag een blauwe trenchcoat voorbij komen die er op het eerste gezicht wel aardig uitzag. Leuk ding inderdaad, was mij ook al meteen opgevallen! Helaas nog geen blauw-wit seerzuiger jasje er tussen gezien..
Citaat van: "Mikey Fuoco"Ziet er weer goed uit! Leuk ook dat ze dezelfde, inmiddels zo herkenbare, settings en stijl van fotografie gebruiken. Ik zag een blauwe trenchcoat voorbij komen die er op het eerste gezicht wel aardig uitzag.
Ziet er weer goed uit! Leuk ook dat ze dezelfde, inmiddels zo herkenbare, settings en stijl van fotografie gebruiken. Ik zag een blauwe trenchcoat voorbij komen die er op het eerste gezicht wel aardig uitzag.
Citaat van: "Evan_S"Citaat van: "Rutger Jan"Citaat van: "Mikey Fuoco"Ziet er weer goed uit! Leuk ook dat ze dezelfde, inmiddels zo herkenbare, settings en stijl van fotografie gebruiken. Ik zag een blauwe trenchcoat voorbij komen die er op het eerste gezicht wel aardig uitzag. Leuk ding inderdaad, was mij ook al meteen opgevallen! Helaas nog geen blauw-wit seerzuiger jasje er tussen gezien..Prijs is verhoogd naar €200,- en in Groningen en Zwolle hebben ze 'm nog niet.
Wel een mooi navy pak gepast, misschien volgende week aanschaffen
Citaat van: "Rutger Jan"Citaat van: "Evan_S"Citaat van: "Rutger Jan"Citaat van: "Mikey Fuoco"Ziet er weer goed uit! Leuk ook dat ze dezelfde, inmiddels zo herkenbare, settings en stijl van fotografie gebruiken. Ik zag een blauwe trenchcoat voorbij komen die er op het eerste gezicht wel aardig uitzag. Leuk ding inderdaad, was mij ook al meteen opgevallen! Helaas nog geen blauw-wit seerzuiger jasje er tussen gezien..Prijs is verhoogd naar €200,- en in Groningen en Zwolle hebben ze 'm nog niet.Doen ze leuk! Op zich nog steeds wel goed te doen.
Citaat van: "Dennis"Wel een mooi navy pak gepast, misschien volgende week aanschaffen Een van de nieuwe collectie?
Ik heb zelf van SuSu een Napoli pak.De knoopsgaten zijn wel doorgestikt maar niet open.Als je vraagt of ze de knoopjes eraf halen en de knoopsgaten openmaken en dan die knopen op de onderste "laag" vastmaken.Heb je werkende knoopjes Succes ermee!