ik geloof dat er iemand is die "Danny van Kerkwijk" heet, hij schijnt erg goed te zijn. 
Danny heeft al heel wat prachtige schoenen vernield.
Da's wel erg hard gesteld...
Ik zou zeggen dat voor de bedragen die hij hanteert (al dan niet terecht) mensen echt wel gaan klagen (al dan niet op internet) als blijkt dat het niet goed is. Ik heb er iig nooit over gehoord.
Nou, hij heeft anders van mij een paar dure Sutor Mantelassi´s compleet geruïneerd. Carrévormige neuzen veel te rond geslepen, stiksels op ongeveer een centimeter van de rand geplaatst en de hakken, en profiel gezien, veranderd in een glijbaan, die onder de holte van de voet nog minder dan een halve centimeter hoogte hebben.
Verder heeft hij voor wat betreft de hakken en neuzen hetzelfde geflikt bij een paar Edward Greens van krap € 1.000,-- uit hun top range, bij een paar Crockett & Jones en zo kan ik nog wel even door gaan....
Zoals ik eerder al zei: Ik heb niet de indruk, dat er in dit landje echt veel mensen zijn, die werkelijk verstand hebben van schoenen, hun maakwijze en reparatie.
Dat wordt mijns inziens alleen al ondersteund door het feit dat hier pagina´s vol worden geschreven over een merk als Santoni. Soms leuke modellen inderdaad, maar meestal net niet ,met een zweem van ordi en een veel te hoog nouveau riche gehalte.
Overigens heeft Santoni ook moeite om een mooie hak te bouwen. Zo goed als ze er soms aan de voorkant uitzien, zo lelijk zijn ze bijna allemaal van achteren! En bijna allemaal glijbaantjes. Ga maar eens kijken!
Ik vind de achterzijde van een vrouw minstens net zo belangrijk als haar voorzijde en dat geld wat mij betreft ook voor schoenen. Een mooi gebouwde hak en hiel zijn bepalend voor wel of geen sexy schoen!
Gek genoeg zie je in Italië in de top shoenenzaken geen Santoni, of is dat het hem nou juist???
En voor wat YvRA betreft: Hij weet veel, maar slaat natuurlijk de plank ook wel eens mis. En misschien laat hij zich inderdaad wel betalen voor een positieve vermelding...., want ik weet uit zeer betrouwbare bron dat hij er aanvankelijk beslist niet aan wilde om Danny te vermelden.