Auteur Topic: [Webwinkel] Stylish Men  (53226 keer gelezen)

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Stylish Men
Reactie #105 Gepost op: 14 maart 2014 - 20:16:22
Daarom wil ik juist gelakte. Heb je daar problemen mee gehad?

All Tatters

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Webwinkel] Stylish Men
Reactie #106 Gepost op: 14 maart 2014 - 20:24:33
Yes, cheap-ass donker gelakte hangers. De lak gaf dus af... De laksporen kwamen er ook na meerdere keren wassen niet uit dus hemden en hangers weggegooid.

Linger

• Gebruiker
  • The Mighty Linger
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Stylish Men
Reactie #107 Gepost op: 14 maart 2014 - 20:32:50
Auw, da's zuur

Dieter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Stylish Men
Reactie #108 Gepost op: 14 maart 2014 - 20:35:56
Ik heb wit gelakte hangers van Ikea, hemden glijden inderdaad lekker zoals NOBD aangeeft. Nooit problemen mee gehad.
Grammar Nazi's: They usually dwell on forums and correct the grammar/spelling of others. It is a sophisticated form of trolling.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Stylish Men
Reactie #109 Gepost op: 14 maart 2014 - 22:38:15
Yes, cheap-ass donker gelakte hangers. De lak gaf dus af... De laksporen kwamen er ook na meerdere keren wassen niet uit dus hemden en hangers weggegooid.

Ah, dat is vervelend. De lak moet natuurlijk wel braaf op het hout blijven zitten.

StylishMen

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Stylish Men
Reactie #110 Gepost op: 17 maart 2014 - 19:26:59
Dag allen,

Korte update; ik ga samples opvragen van de volgende vier artikelen:

1: cedar pants hanger

2: cedar hanger schouders 5.7 cm (dus breder dan op de foto)

3: simpele cedar hanger (niet specifiek voor Stylish Men)

4. Lotus wood hanger in walnut finish met 5.7 cm brede schouders (wederom breder dan op de foto)

Zodra ik eea binnen heb laat ik dat weten.

grt Joris

Beginneling83

• Gebruiker
  • Forum Rollade
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Stylish Men
Reactie #111 Gepost op: 17 maart 2014 - 19:41:28
Mooi!
Life is not always a matter of holding good cards, but sometimes, playing a poor hand well.

C&A

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Stylish Men
Reactie #112 Gepost op: 17 maart 2014 - 20:12:21
4 ziet er veelbeloved uit joris. beperk je het aanbod ook tot één van deze modellen. of maak je nu eerst keuze voor bepaalde leverancier en type en ga je dan ook uit dezelfde reeks hangers voor hemden en broeken (net de klemmen) doen ?
Kastopruiming, dassen van Tie your Tie, Passaggio, Sozzi, Rubinacci, Classico Como

http://www.stijlforum.nl/SMF/index.php?topic=8878.new#new

StylishMen

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Stylish Men
Reactie #113 Gepost op: 17 maart 2014 - 20:33:07
Dag C&A.

Als de kwaliteit goed is, dan komt nummer 4 in ieder geval op de site.
Ik ga nog vragen of model 4 ook met klemmen te krijgen is. Zo niet, dan probeer ik 'pants hangers' van hetzelfde materiaal en de zelfde kleur te bestellen. Als dit beschikbaar is, neem ik dit mee in het sample proces.

Wat betreft modellen; ik moet de onderhandeling nog starten, maar als ik al deze modellen en de minimum orderhoeveelheid zou afnemen dan vergt dit een te grote investering. Vandaar dat ik het aantal modellen moet beperken en/of de orderhoeveelheid per model moet verlagen, met als gevolg een hogere inkoopprijs. Nummer 4 heeft op dit moment mijn voorkeur.

Eerst de samples ontvangen en de kwaliteit bekijken.

grt Joris

C&A

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Stylish Men
Reactie #114 Gepost op: 17 maart 2014 - 20:53:35
Ik ben benieuwd joris. Misschien idee om jouw voorraadrisico en financieringsissue op te lossen door al deel voor te verkopen hier op sf ?
Kastopruiming, dassen van Tie your Tie, Passaggio, Sozzi, Rubinacci, Classico Como

StylishMen

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Stylish Men
Reactie #115 Gepost op: 17 maart 2014 - 21:07:40
Dag C&A,

Een zeer goed voorstel! Als het sample proces klaar is zal ik hier zeker de interesse peilen.

In de praktijk zal het waarschijnlijk beperkt bijdragen; bij dit soort orders neem ik namelijk enkele duizenden (ik probeer op 1000 per product uit te komen) stuks per product af. Dus kom maar door met de bestelling van 100+ hangers haha.

Zonder gein, ik ben oprecht blij als jullie de producten mooi vinden en er eventueel vooraf al wat van zouden willen kopen. Maar ik verwacht niet dat de SFers er gelijk duizenden afnemen. Mocht ik me hierin vergissen, let me know; dan bestel ik wat extra  :D

grt Joris

C&A

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Stylish Men
Reactie #116 Gepost op: 17 maart 2014 - 21:11:43
100 dezelfde , of 100 verdeeld over pakhangers , (normale) broekhangers en shirthangers ?

StylishMen

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Stylish Men
Reactie #117 Gepost op: 17 maart 2014 - 21:28:48
Hey C&A,

Die 100+ was meer als grap bedoeld. Ik ben blij met elke order, ook al is het 1 hanger.
Vanzelfsprekend kun je, afhankelijk van wat ik inkoop, alles combineren.

Ik ga eerst de samples opvragen, kwaliteit controleren en dan een deal maken.
Afhankelijk van de voorwaarden zullen het meerdere producten zijn. Het liefst koop ik zowel een cederhout variant (pak hanger + pants hanger) en de donkere variant. Bij de donkere variant is het de vraag of deze gemaakt kan worden inclusief de pants hanger. Kan dat niet dan de pakhanger en de losse pants hanger.

Keep you posted!

grt Joris

Linger

• Gebruiker
  • The Mighty Linger
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Stylish Men
Reactie #118 Gepost op: 18 maart 2014 - 01:11:04
@StylishMen:

1. Ja
2. Ja
3. Ja, maar zou je aub willen overwegen om ze met inkeping te leveren? Dan kan mevr. Linger ze voor ook jurkjes, hempjes, rokjes e.d. kunnen gebruiken.

Tenslotte: please, please, please ook de combi van 1 en 2? zoals eerder aangegeven? Alomvattende en eeuwigdurende dank zal uw deel zijn.

StylishMen

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Stylish Men
Reactie #119 Gepost op: 18 maart 2014 - 20:42:31
@MightyLinger,

De inkepingen is volgens mij mogelijk. Wel zo handig om mevrouw Linger happy te houden!
Combi 1 en 2 zal ook navragen.

grt Joris