Auteur Topic: [Webwinkel] Stylish Men  (49899 keer gelezen)

StylishMen

  • Gebruiker
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
Re: [Webwinkel] Stylish Men
Reactie #30 Gepost op: 08 mei 2013 – 20:30:16
Dag Soptor en Jeroen,

Dank voor de feedback, erg nuttig en ik ga er zeker iets mee doen.

Korte reply op enkele punten:
Meervoud vs enkelvoud heeft te maken met de SEO. Volgorde van de categorieën is volgens mij gebaseerd moment waarop deze oorspronkelijk is aangemaakt. Alfabetisch kan geen kwaad.
De categorie accessoires is inderdaad nietszeggend. Ik kom niet op een goede naam voor deze categorie; kantoor accessoires dekt de lading ook niet echt. Wat ik wil voorkomen is dat ik voor elke productgroep een categorie heb en de categorielijst te lang wordt; neem dassen daar staan nu bow ties en dassen (dassen ivm SEO) in. Pochets horen daar inderdaad niet in thuis.
Foto's. Het merendeel van de foto's is al aangepakt. Sommige foto's zijn inderdaad geoptimaliseerd ivm snelheid, hierdoor is de zoomfunctie  bruikbaar maar nutteloos tenzij je pixels wilt tellen. Een aantal andere foto's is gewoon bagger. Dit wordt aangepakt!

Lettertype is al aangepast t.o.v. de vorige versie. Ook is het hele menu anders en leesbaarder. Dit neemt niet weg dat er nu teveel lettertypes zijn en deze niet in lijn met elkaar zijn. Helvetica in de producttekst leest lekker weg, het voorbeeld dat je laat zien is inderdaad beter leesbaarder dan de huidige opzet.

Naast alle wijzigingen in de lay-out zal ik ook gaan kijken naar eventuele andere producten om de keus per productgroep te vergroten. Alleen Pantherella in categorie sokken is bijvoorbeeld te weinig. Cashflow blijft wel een issue om direct vele extra producten op voorraad te leggen.

groet Joris

StylishMen

  • Gebruiker
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
Re: [Webwinkel] Stylish Men
Reactie #31 Gepost op: 31 mei 2013 – 10:51:06
Beste SFers,

Van de vorige feedback is veel (niet alles) verwerkt:
- Lay-out zaken
- Lettertype
- Pochet heeft eigen categorie

Nu heb ik enkele specifieke vragen. Op de site kan ik namelijk categoriefoto's toevoegen. Hier ben ik op dit moment mee aan het experimenteren.

Wat vinden jullie mooier:
1. Categorie zonder categoriefoto: http://stylishmen.nl/blazers.html
2. Met foto: http://stylishmen.nl/schoenverzorging-1/schoenspanners.html  (of vele andere categorieën)

Tweede vraag heeft te maken met de hoogte van de categoriefoto's.
Door de categoriefoto vallen de producten meer naar beneden. Vinden jullie dit hinderlijk?

Wederom bedankt!

groet Joris

Lewis

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.851
    • Bekijk profiel
Re: [Webwinkel] Stylish Men
Reactie #32 Gepost op: 31 mei 2013 – 13:13:44
Vind het niet hinderlijk, maar het idee staat of valt natuurlijk met de kwaliteit van de foto en het product op die foto.
Wat een enorme winnaar is hij toch!

carpe diem

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.439
    • Bekijk profiel
Re: [Webwinkel] Stylish Men
Reactie #33 Gepost op: 31 mei 2013 – 13:27:08
optie 2

je hebt inmiddels enkele mooie merken. Daar hoef je je niet voor te schamen!

Zoek je het ook buiten de grenzen?

Begin een klein beetje Woodsofshropshire gevoel te krijgen........
Be yourself no matter what they say

StylishMen

  • Gebruiker
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
Re: [Webwinkel] Stylish Men
Reactie #34 Gepost op: 31 mei 2013 – 19:54:38
Dank voor de feedback. De kwaliteit van enkele categoriefoto's is inderdaad niet als gewenst waardoor het hele effect wegvalt.  Deze foto's zullen worden aangepast.

@Lewis, allereerst dank voor je compliment. De site richt zich op dit moment nog enkel op Nederland en België. Vertaling naar Engels zal nog even duren, dit is wel een grote wens!

grt Joris

Vriend35

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.358
    • Bekijk profiel
Re: [Webwinkel] Stylish Men
Reactie #35 Gepost op: 10 juni 2013 – 17:11:22
Foutje op de site.

Er staat 2x een andere naam voor deze bril RB2132 & RB 2140

Je zet wel mooi onder aan de pagina "Powered by eye-wear.nl" maar waarom zouden wij hem daar niet kopen ipv bij jou? is daar €7,- goedkoper.


Laatst bewerkt op: 10 juni 2013 – 17:16:08 door Jeroenvriend35

ML

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.523
    • Bekijk profiel
Re: [Webwinkel] Stylish Men
Reactie #36 Gepost op: 10 juni 2013 – 17:58:40
Hoe gaat 't ondertussen met je nageltjes, Jeroen?
I am free of all prejudice. I hate everyone equally.

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.

Winnaar SF-voetbalpoule 2016 en nog een paar keer, ben de tel kwijt.

Bill Splates

  • Moderator
  • Gebruiker
  • Berichten: 7.158
    • Bekijk profiel
Re: [Webwinkel] Stylish Men
Reactie #37 Gepost op: 10 juni 2013 – 18:04:41
Is ook hier een automatisme, ML. Altijd even kijken of iemand niet tabbladen vol keiharde pron heeft open staan.

Vriend35

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.358
    • Bekijk profiel
Re: [Webwinkel] Stylish Men
Reactie #38 Gepost op: 10 juni 2013 – 20:40:42
Hoe gaat 't ondertussen met je nageltjes, Jeroen?

I don't get it..... zeker de tabladen bovenaan  :P

moet het vrouwke van me ook helpen met d'r schoenen

Orno

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.035
    • Bekijk profiel
Re: [Webwinkel] Stylish Men
Reactie #39 Gepost op: 10 juni 2013 – 22:59:37
Waarom een H&M kortingscode!?!?
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Tobias

  • Gebruiker
  • Berichten: 949
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Stylish Men
Reactie #40 Gepost op: 10 juni 2013 – 23:22:30
Alle kleine beetjes helpen;)

TBD

  • Moderator
  • Gebruiker
  • Berichten: 2.964
  • Eén miljoen zevenhonderdduizend en nogwat
    • Bekijk profiel
Re: [Webwinkel] Stylish Men
Reactie #41 Gepost op: 11 juni 2013 – 01:16:10
Is ook hier een automatisme, ML. Altijd even kijken of iemand niet tabbladen vol keiharde pron heeft open staan.

Zoals de waard is...

GuyS

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.163
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Re: [Webwinkel] Stylish Men
Reactie #42 Gepost op: 11 juni 2013 – 01:29:17
Is ook hier een automatisme, ML. Altijd even kijken of iemand niet tabbladen vol keiharde pron heeft open staan.

En daarom post ik alleen screencaps van relevante stukken scherm :)

StylishMen

  • Gebruiker
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
Re: [Webwinkel] Stylish Men
Reactie #43 Gepost op: 23 juni 2013 – 12:45:07
Dag allen,

Met de vorige eigenaar van eye wear hadden we de afspraak een klein deel van de heren zonnebrillen op de site te zetten.
Hij heeft eye wear verkocht en sindsdien zijn er geen prijsupdates (vandaar dat de ene bril bij ons duurder of juist goedkoper was dan bij eye wear zelf) of wijzigingen in het assortiment meer geweest.

Op dit moment zijn we druk in gesprek met de nieuwe eigenaar over hoe, en onder welke voorwaarden, ik de zonnebrillen op mijn site kan aanbieden.
Hier zijn we nog niet uit, vandaar dat ik de hele categorie zonnebrillen heb uitgezet.

Groet Joris

StylishMen

  • Gebruiker
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
Re: [Webwinkel] Stylish Men
Reactie #44 Gepost op: 18 augustus 2013 – 18:42:21
Dag allen,

Korte update:

Zonnebrillen
Het zonnebrillen verhaal lijkt te stranden; ik kan ze wel aanbieden, maar dan ook echt alle brillen van eyewear. Probleem is dat ik dan als affiliate voor de andere partij werk, je wordt dus naar een andere site doorverwezen. Hier ben ik niet blij mee en ik wil niet 100+ brillen op de site hebben.

Creditcardhouders
Van Smartcaze staan er nu enkele creditcardhouders live. Er komen er nog 1 of 2 bij.
Deze week zullen er van het merk Dosh enkele creditcardhouders (met ruimte voor briefgeld) worden live gezet. Gaat om de Aero en de Magic serie.
De verzendkosten van een bestelling met enkel een creditcardhouder zijn €2,45. Helaas betaal je eerst 4,95 en wordt er 2,50 teruggestort. De winkelwagen heeft nogal moeite om dit in één keer juist te berekenen...

Sokken en kousen
Er zal wat meer kleur aan ons het assortiment van Pantherella worden toegevoegd, dit met het oog op het voorjaar.
Later zullen er ook kousen bijkomen.  Dit is dan echt voor de Pantherella fans; Carlo voorziet jullie volgens mij al keurig van de Sozzi kousen.