Auteur Topic: [Webwinkel] Stylish Men  (53223 keer gelezen)

DennisM

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Stylish Men
Reactie #135 Gepost op: 28 april 2014 - 21:51:47
Ik ken je leveranciers niet, maar idealiter zou ik een systeem nemen wat je bij elektronicawebwinkels ook hebt. Waarbij jij eigenlijk het doorgeefluik van de bestelling bent. Bij de elektronica wordt ook nog rechtstreeks naar de particulier verzonden, wellicht moet jij daar in jouw geval tussen blijven zitten.

Je zou dan voor de hardlopers een (kleine) voorraad aan kunnen houden, voor de overige bied je wel de keuze, maar heb je niet de voorraad.

jordi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Stylish Men
Reactie #136 Gepost op: 28 april 2014 - 21:55:34
En wat nou als je leverancier uit China komt en met de boot verstuurd, je kan een klant moeilijk 8 weken laten wachten op zijn bestelling. Om een aantrekkelijke inkoopprijs te bewerkstelligen ben je juist genoodzaakt om gelijk een grote partij af te nemen.
Een arm mens past bijna alles, een rijke heeft moeilijke maten

Merick

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Stylish Men
Reactie #137 Gepost op: 28 april 2014 - 22:50:48
En vaak moet je ook veel grotere hoeveelheden afnemen dan bij electronica. Dan lijkt mij een doorgeefluik constructie niet realistisch.

DennisM

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Stylish Men
Reactie #138 Gepost op: 29 april 2014 - 01:25:24
Ik zeg ook dat ik zijn leveranciers niet ken. Je wil ook niet van 6 verschillende modellen 10.000 stuks voorraad hebben liggen. Die vind je over 10 jaar nog terug. Joris vraagt ons om, zonder achtergrondkennis van zijn onderneming, wat wij zouden doen. Dan kanmik alleen ideale situaties zonder beren op de weg schetsen. Had ook kunnen zeggen dat ie van alle modellen wat in moet slaan, maar dan komen jullie met een cashflow- en voorraadrisicoargument.

marsvos

• Gebruiker
  • The fantastic Marsvos
    • Bekijk profiel
    • Tumblr
[Webwinkel] Stylish Men
Reactie #139 Gepost op: 29 april 2014 - 10:03:52
Minimum order is duizend en het duurt zestien weken voordat ze hier zijn, dan gaat jouw model niet werken denk ik :)

StylishMen

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Stylish Men
Reactie #140 Gepost op: 29 april 2014 - 18:01:50
Allen dank voor de feedback tot dusver.

@Dennis, zo'n model zou ideaal zijn. Helaas is het hier niet mogelijk i.v.m. levertijden en leverhoeveelheden.

Geld dat ik in de hangers stop kan ik bijvoorbeeld niet in Madova gloves steken. Vandaar dat ik nog bij andere interesses ga peilen.
Dat ik voor meer dan een jaar voorraad heb is niet erg; de hangers blijven gewoon goed en ik heb nog ruimte in mijn opslag.
Vanzelfsprekend wil ik wel hangers die aansluiten bij de marktvraag.

Zou mooi zijn als er nog andere SFers willen reageren op de hangers.

Tevens ben ik in zijn algemeenheid nog benieuwd welke productengroepen en eventueel specifieke merken jullie op Stylish Men missen.

grt Joris

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Stylish Men
Reactie #141 Gepost op: 29 april 2014 - 20:25:58
Waarom zit er zo'n groot prijsverschil tussen de brede en de smalle hangers?

Sent from my iPhone using Tapatalk
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

StylishMen

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Stylish Men
Reactie #142 Gepost op: 29 april 2014 - 21:55:59
Timothy; dat was mij ook al opgevallen.

Het antwoord op dit moment is: de hoeveelheid cederhout, manier van produceren (arbeidsintensiever) en het is geen standaard product (Ik heb de schouders 5.7cm breed laten maken. Normaal is dat 4.5 dacht ik.)

DennisM

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Stylish Men
Reactie #143 Gepost op: 30 april 2014 - 01:05:49
Ik denk dat een hanger voor 13,50 niet verkoop als er een (op het oog) vergelijkbare hanger voor 2 euro naast staat. Als zelfs de hanger met pantalonhouder, die op de foto ook brede schouders heeft zelfs goedkoper is, zou ik altijd die met pantalonhanger bestellen. Zo'n extra klip zit niet in de weg, kan ooit nog eens van pas komen en het is nog goedkoper ook.

Overigens hoef je op mijn mening niet af te gaan, ben geen potentiele afnemer in deze. Ik doe het voor nu prima met de hangers die ik bijgeleverd krijg als ik een pak/jasje/broek koop.

StylishMen

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Stylish Men
Reactie #144 Gepost op: 30 april 2014 - 21:14:15
Dag Dennis, dank voor je mening!
Die hanger met pantalonhanger is wat betreft inkoop inderdaad goedkoper dan de brede cederhouten hanger.

Dagobert

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Stylish Men
Reactie #145 Gepost op: 07 mei 2014 - 15:57:58
Zo, nu eens wat anders dan kleerhangers.

Vooraf prima geholpen per e-mail. Uiteindelijk de bestelling mogen ontvangen. Zat goed ingepakt en de geur van cederhout was/is goed te ruiken. Schoenspanners zien d'r goed uit; overige producten zijn ook prima in orde. Al met al zeer tevreden over de service en voordeliger dan een andere webshop (scheelde mij al gauw €12,-). Zeker voor herhaling vatbaar.

DennisM

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Stylish Men
Reactie #146 Gepost op: 07 mei 2014 - 17:04:52
Ik heb ze ook, zelfde ervaring gehad :)

StylishMen

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Stylish Men
Reactie #147 Gepost op: 08 mei 2014 - 18:50:09
Gents, dank voor deze complimenten!

StylishMen

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Stylish Men
Reactie #148 Gepost op: 10 mei 2014 - 14:58:44
Dag allen,

Op deze regenachtige dag heb ik mijn voorraad dassen bekeken.
Van een aantal modellen heb ik nog slechts 1 das in voorraad.

Deze dassen wil ik jullie als eerste aanbieden voor €50,- inclusief BTW en gratis verzending in Nederland.
Op de site blijven de oude prijzen staan. Heb je interesse, reageer of PM me even.

Das 1: Warm Grey
100% cashmere foto op de site: http://stylishmen.nl/das/das/das-cravatta-pelliano-warm-gray.html

Das 2: Duderino, 100% zijde, rechte onderkant. Verschillende tinten blauw

Das 3: Fox Hunt. 100% zijde, groen met geel/goudkleurig stippen

Das 4: Deep Blue. Zwart met blauwe achterkant en blauwe streep bij de knoop/ 100% zijde. punt onderkant 6.5cm breed

Das 5: Sade Hammam. Paars. Punt onderkant 7.5cm breed. 100% zijde

Das 6: Solid Silver. Zwart das. Zilverkleurige achterkant Punt onderkant. 7.5cm breed. 100% zijde.

Das 7: the Magnesium. Zilverkleurig. 100% zijde. Helderblauwe achterkant. Puntige onderkant.

De dassen met andere kleur achterkant hebben rond de knoop een streep in de kleur van de achterkant.
Op de site zelf staan meer foto's.

grt Joris

StylishMen

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Stylish Men
Reactie #149 Gepost op: 10 mei 2014 - 15:03:04
ik zie dat de foto van de fox hunt niet mooi is; de stippen zijn echt goudkleurig en de das is donkergroen. Ook deze foto is overbelicht, je kunt de kleur groen wel goed zien en de rechter stippen geven een correct beeld.