@MightyLinger, allereerst dank voor je concrete antwoord! Dit neem ik zeker mee in mijn uiteindelijke beslissing.
En mocht ik sommige hangers van je wensenlijst niet groot aanschaffen, dan ga ik proberen die speciaal voor jou in zeer beperkte oplage mee te bestellen. Keep you posted!
@Iedereeen; zoals jullie uit bovenstaande zinnen kunnen opmaken, ben ik er zeker nog niet uit wat ik ga bestellen.
Ik heb nu feedback vanaf SF, van een aantal vaste klanten en van wat potentiële B2B klanten.
Helaas springt er, behalve de dunne cederhouten hanger met inkepingen, nu niet direct een duidelijke winnaar uit. Men vindt de cederhouten hangers erg mooi, echter de coat hanger is vanwege het cederhout wel aan de prijs. De gecombineerde bruine hanger met pantalonhanger wordt bij b2b als niet praktisch ervaren.
Zelf ga ik sowieso voor de dunnere cederhouten hangers, dat is wel duidelijk uit de feedback en sluit mooi aan bij mijn spanners.
Vanwege het gemęleerde beeld wil ik jullie nogmaals vragen om met je feedback te komen.
Stel je staat in mijn schoenen, wat zou je bestellen?
De foto's staan op
http://www.mijnalbum.nl/Album=3BRXIQ7Z#LKUG8KPBeven langs de pantherella's scrollen en dan zie je de hangers. Dat is makkelijker dan ze hier allemaal posten; dan wordt de post zo lang .
Alvast dank voor de feedback.