Auteur Topic: [Webwinkel] Stylish Men  (49843 keer gelezen)

StylishMen

  • Gebruiker
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Stylish Men
Reactie #45 Gepost op: 06 oktober 2013 – 15:43:36
Dag allen,

Waar een update.

Eind oktober zullen er suθde- en lederen riemen op de site verschijnen.

Begin februari zullen de nieuwe Pantherella sokken en kousen in Nederland op de markt verschijnen.
Ik heb van de lijn Business Modern een gering aantal besteld, dus mocht je interesse hebben, reageer / PM even dan bestel ik bij indien de interesse groter is dan mijn bestelling.

De prijzen zijn zoals altijd €15,95 per paar. Voor jullie gaat hier nog 10% vanaf. Mocht je meerdere paren willen bestellen, neem even contact op; een kwantumkorting is mogelijk.

Hier komen de foto's (in de preview zag ik ze niet, dus ik hoop dat het werkt zo niet dan staat hier het album: http://www.mijnalbum.nl/Album=3BRXIQ7Z )

Battersea / Retro birdseye serie:





Cheyne / New Micro stripe:





Conduit / Mini Gingham check





Groet Joris

StylishMen

  • Gebruiker
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Stylish Men
Reactie #46 Gepost op: 21 december 2013 – 16:20:04
Dag allen,

Zij er nog SFers die interesse hebben in Albert Thurston bretels?
Ik heb de nieuwe catalogus binnen (helaas geen losse plaatjes anders had ik die gepost) en ga nog dit jaar een bestelling bij hen plaatsen.

Mocht je interesse hebben, stuur me aub een PM en dan stuur ik je de catalogus in PDF vorm toe.

groet Joris

Swann

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.575
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Stylish Men
Reactie #47 Gepost op: 21 december 2013 – 18:24:03
Shiftappeltjevier. Of shiftappeltjedrie voor volledig screenshot.

StylishMen

  • Gebruiker
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Stylish Men
Reactie #48 Gepost op: 21 december 2013 – 20:13:45
De ene brochure is 56 pagina's de ander 76. 
Vandaar dat het me makkelijker lijkt om de PDF's te versturen.

Mocht iemand de PDF's willen inzien, stuur aub een PM. Ik zal nog proberen om hier de mooiste selectie te posten.

Fijne avond!

Emilio

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.317
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
[Webwinkel] Stylish Men
Reactie #49 Gepost op: 22 december 2013 – 18:40:27
Ff uploaden naar je website, of een wetransfer linkje maken is denk ik makkelijker en drempel verlagend..


StylishMen

  • Gebruiker
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Stylish Men
Reactie #50 Gepost op: 23 december 2013 – 08:53:44
@Emillio, dank voor de tip. Niet bij stilgestaan.
Bijgaand de link die ik naar mezelf heb laten mailen als dit niet werkt zet ik de PDF's even op een andere locatie.

https://www.wetransfer.com/downloads/0c5c1150380a8771f8b2c88af2fa5d3a20131223073900/c4ae5208748bb39e1ba326f539b26d4720131223073900/740e72

Deze link is wat mooier:
http://we.tl/LmgtbK2c96


grt Joris

Laatst bewerkt op: 23 december 2013 – 08:59:00 door StylishMen

StylishMen

  • Gebruiker
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Stylish Men
Reactie #51 Gepost op: 23 januari 2014 – 19:55:06
Dag allen!

Wederom een update over mijn webshop!

Er zijn mooie dingen onderweg:
1. Over 3 weken komen de nieuwe Pantherella sokken binnen! Het gaat om de Battersea serie uit bovenstaande post. Maar ik ga er vanuit dat de foto's nu wel goed onderaan deze post staan. Zo niet dan vraag ik me echt af wat ik fout doe....

2. Nieuwe bretels van Albert Thurston; nieuwe kleuren en 2 special editions.
Als ze online staan post ik dat.

Dit zijn de twee specials:



3. Nieuwe creditcardhouders van Dosh toegevoegd:
 http://stylishmen.nl/heren-portemonnee/creditcardhouder.html

4. Daarnaast druk bezig om het assortiment in dassen, sokken, pochets en shawls uit te breiden. De Pantherella sokken zijn de eerste stap.

Tot de volgende update!

Groet Joris

De Pantherella Battersea foto's:





StylishMen

  • Gebruiker
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Stylish Men
Reactie #52 Gepost op: 28 januari 2014 – 17:58:10
Hi,

Ik ben erg benieuwd wat jullie van deze tassen vinden?
De afmetingen zijn: 58 x 34 x 23cm

Dank voor jullie feedback!



carpe diem

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.439
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Stylish Men
Reactie #53 Gepost op: 28 januari 2014 – 19:20:17
Ik vind die groene wel aardig. De zwarte ziet er cheap uit.
Heb je nog meer in t assortiment kwa soorten en maten. Keus uit 1 is geen keus. Zo werkt t bij mij althans
Be yourself no matter what they say

StylishMen

  • Gebruiker
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Stylish Men
Reactie #54 Gepost op: 28 januari 2014 – 20:48:48
Dag Carpe Diem,

Dank voor je reactie!

Helaas is er weinig keuze omdat het aanbod van deze leverancier beperkt. Dit is de enige weekender die ze hebben. Dus geen keuze in afmetingen of een ander model, wel in materiaal: de canvas variant en de full leather variant (zie onderstaande twee foto's).

Elke variant komt in twee kleuren; Canvas in khaki & zwart en Full leather in Zwart en Bruin.
Prijsverschil tussen beide varianten is aanzienlijk; de Canvas zal €205 kosten en de Full Leather €400

Ik liep tegen deze tas aan en was erg benieuwd naar jullie mening. Hierbij nog de foto's van de leather variant:


StylishMen

  • Gebruiker
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Stylish Men
Reactie #55 Gepost op: 05 februari 2014 – 21:30:37
De Pantherella's zijn binnen en staan live!
http://stylishmen.nl/sokken.html

Speciaal voor jullie heb ik een actiecode aangemaakt waarmee je 10% korting ontvangt op een eventuele bestelling.
Code: SF2014




De Pantherella Battersea foto's:






StylishMen

  • Gebruiker
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Stylish Men
Reactie #56 Gepost op: 14 februari 2014 – 21:18:00
Dag allen,

Is er hier interesse in de Kasjmier Pantherella sokken?

Deze sokken ga ik namelijk vervangen door andere kajsmier sokken. Vandaar dat ik ze opruim voor €27,50 per paar ipv de huidige €47,50. Van elke kleur en in elke maat heb ik nog een paar of 3 tot 6 op voorraad.

Graag even een mailtje als je interesse hebt; als ik ze voor €27,50 op de site zet worden er een hoop mensen boos op me..

groet Joris



StylishMen

  • Gebruiker
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Stylish Men
Reactie #57 Gepost op: 02 maart 2014 – 12:16:20
Dag allen!

Graag hoor ik jullie mening over het volgende.

Op dit moment heb ik kwalitatief gezien de beste schoenspanners in mijn assortiment:
1. Hiel- en neusstuk gemaakt uit ιιn stuk massief cederhout
2. Geen schoenspanners met gelijmde stukjes cederhout
3. Alle onderdelen van messing

Vandaar dat mijn schoenspanners een paar euro duurder zijn dan de echte prijsvechters.

Nu denk ik eraan om mijn schoenspanners te voorzien van een merk zodat op de lange termijn mensen zullen ontdekken dat schoenspanners van dat betreffende merk gewoon beter zijn. Echter, een messing plaatje met logo op de spanner is niet echt stijlvol. Wat is jullie mening?

Tweede vraag:
Ik heb nu de spanners met messing knop:


Zal ik ook de volgende spanners aan mijn assortiment toevoegen (aub wel het Bexley logo wegdenken):


Derde en laatste vraag voor nu; adviseren jullie ook het product 5 paar schoenspanners (zal iets van €99 worden) toe te voegen?
De staffelkorting gaat in de praktijk verder bij een nog grotere afname. Dus mocht je er echt veel nodig hebben, stuur even een email!

Alvast dank voor jullie mening!

Goed weekend.

groet Joris

Linger

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.521
  • The Mighty Linger
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Stylish Men
Reactie #58 Gepost op: 02 maart 2014 – 22:24:12
Joris, mijn mening als volgt:

1. merk
Niet doen. Oppassen voor V&D-syndroom - (huis)merken hebben pas meerwaarde als ze wat voorstellen en als dat als zodanig wordt herkend. Zo niet dan beter goede p/k leveren zonder merk.

2. model
Ja! Ik heb alles met messing knop maar zou dit model liever hebben - je kunt een paar met twee vingers dragen.

3. kwantumkorting
Doen. Liefhebbers hebben meerdere schoenen en zoeken dus ook meerdere spanners.

Succes.


jordi

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.889
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Stylish Men
Reactie #59 Gepost op: 03 maart 2014 – 01:48:18
Afgelopen week wat spulletjes van Stylishmen gekocht o.a schoenspanners, fox umbrella en wat Saphir onderhoudspullen.

Ditmaal gekozen voor Stylishmen aangezien zij beloven spanners te kunnen leveren dat uit een houtblok gesneden is. Het hout van de spanners is met mijn leke kennis het mooiste cederhout wat ik tot nu toe ben tegengekomen (vuurrood). De voor- en achterkant van de spanner loopt ook door wat dus betekent dat het uit een blokhout gesneden wordt en de schroefjes bevatten mooi ringetjes, jaja ik weet het een kniesoor die dat opvalt ;).

De Fox umbrella ben ik ook zeer positief over goede prijs/kwalitietverhouding in de sale gekocht.

Door de lage prijs icm hoge kwaliteit is dit voor mij de webshop voor mijn schoenen accessoires geworden.
Een arm mens past bijna alles, een rijke heeft moeilijke maten