Goedemorgen allen & met name nieuwe SF leden.
Ik krijg regelmatig bestellingen binnen waar de kortingscode 'SF' niet is gebruikt. Vervolgens stort ik dit handmatig terug omdat ik wel vind dat men daar recht op heeft.
Dus ook voor de nieuwe leden nog even: kortingscode SF geeft recht op 10% korting. Vanaf 2 paar = gratis verzending.
Ben trouwens bezig met een relaunch voor de website. De 'oudere' leden weten hoe ik eind 2012 gestart ben. Om eerlijk te zijn wil ik daar zelf niet meer aan terugdenken...tenenkrommend als ik er zo op terugkijk. Ach, het heeft Mannen in Stijl wel gevormd zoals het nu is. Alles doen met eigen financiële middelen en iedere euro investeren in verbetering. Maar er komt dus een nieuwe site aan, die ook responsive is voor de mobiele gebruikers. Een groep die steeds meer groeit.
Daarnaast heb ik een offerte aangevraagd bij een aantal partijen in Italië om een private label lijn sokken te laten maken. Nadeel is dat je direct grote hoeveelheden moet laten produceren, dus zal in eerste instantie klein beginnen. Mijn gevoel zegt dat dit wel een goede stap is. Naast het A-merk Sozzi, een private label met de bedoeling elkaar te versterken.
De volgende vragen zou ik aan jullie willen voorleggen:
- Ik krijg meerdere offertes, dus zijn er voorkeuren voor stoffen (wol, katoen)
- Kousen of sokken?
Fijne dag!
Groet,
Carlo