Auteur Topic: [Webwinkel] Mannen in Stijl  (524778 keer gelezen)

Mannen in Stijl

• Gebruiker
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
Re: [Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #810 Gepost op: 06 mei 2014 - 22:50:23
Handig voor de "hoogwater" fans, dan kunnen ze de waterstand aftekenen   :thumbsup:

Altijd handig ;-).

Ik noteer die 2 van jou. De mate van korting wordt echter bepaald door het aantal deelnemers. Maar mocht jij de enige zijn Mark dan hebben we het daar nog wel even over natuurlijk. Het lijkt me stug overigens..anders koop ik er voor mezelf ook een aantal.

Mannen in Stijl

• Gebruiker
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #811 Gepost op: 14 mei 2014 - 20:33:54
Goedenavond heren,

Ik deel graag het volgende met jullie. Naast Mannen in Stijl heb ik voor nog iets een bovengemiddelde interesse: voetbal. Het komende WK komt steeds dichterbij. Alhoewel ik denk dat het voor Oranje een zeer lastig toernooi gaat worden, wil ik het WK een extra spannende draai geven door een voetbalpoule op te zetten: de Mannen in Stijl WK Poule 2014!

Ik wil graag zoveel mogelijk deelnemers verwelkomen. Dus dit is niet weer zo'n standaard EK of WK poule. Ik heb het meedoen interessanter gemaakt door de volledige inzet te verdelen onder de prijswinnaars (1 t/m 3). Daarnaast stel ik vanuit Mannen in Stijl prijzen beschikbaar voor:
- de top 3
- de rode lantaarndrager
- juiste voorspelling meest extreme uitslag (bijv. 4-5)

Meld je aan via deze link en maak het komende WK nog spannender! http://www.wkvoorspellen.nl/aanmelden?pouleid=63181

Inzet €5,- p.p. Ik kom later terug op de rekening waar dit naartoe overgemaakt kan worden.

edit: je hoeft geen verstand van voetbal te hebben. Meestal wint diegene die het minst verstand heeft.
Via het topic zal ik ook zo nu en dan de tussenstanden doorgeven. Uiteraard kun je de actuele stand ook direct via WK Voorspellen zien.

Doe allen mee! Lijkt me leuk.

Groet,
Carlo

Ter herinnering. We hebben de komende maand nog, maar 11 deelnemers is tot nu toe karig. Doe mee en ik beloof jullie een extra dimensie aan de toch al spannende WK maand straks in juni! Hopelijk beleven we weer zo'n moment als toen:

Heb overigens wel een aanpassing gemaakt in 1 van de spelregels. Het is nog een beetje afhankelijk van het aantal deelnemers, maar met dit aantal krijgt de winnaar de gehele prijzenpot uitgekeerd. Tot 20 deelnemers krijg de winnaar alles. Daarboven ga ik een nieuwe verdeling maken in het prijzengeld zodat de nummer 2 en wellicht 3 ook een gedeelte krijgen. Nog eenmaal de link waar je je kunt aanmelden: http://www.wkvoorspellen.nl/aanmelden?pouleid=63181

Aanmelden kan heel snel, de voorspellingen kunnen in de week voor het toernooi worden ingevuld. Deelname is 5,-.

Fijne avond,

Carlo

Mannen in Stijl

• Gebruiker
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
Reactie #812 Gepost op: 25 mei 2014 - 21:36:09
Heren, goedenavond.

Door drukte heb ik nog niet kunnen bestellen. Vanavond ga ik alles uitwerken en de order plaatsen bij Sozzi. Mocht er nog interesse in onderstaande kousen zijn laat het me z.s.m. weten.

Prijs regulier: €22,95. SF prijs €18,95, incl. gratis verzending vanaf 2 paar.

Heren,

Ik kreeg een voorstel vanuit Milaan of ik interesse had om deze kousen met korting in te kopen. Ik weet nog niet zeker of ik het doe, maar de kans is zeer zeker aanwezig. Ik vind ze wel mooi namelijk! Specs: 85% pure virgin wol, 15% nylon. Dit zijn de foto's, excuses voor de kwaliteit van de foto's. Deze komen rechtstreeks uit Milaan.

1.

2.

3.

4.

Reguliere prijzen voor deze kousen liggen op €22,95. Ik kan nog geen definitieve prijzen noemen want die zijn grotendeels afhankelijk van de afname. Ze gaan echter naar verwachting < €20,- verkocht worden. Ik zal een prijs maken waarin de SF korting van 10% sowieso verwerkt is.

Mocht je interesse hebben dan hoor ik graag het fotonummer en eventueel welke kleur.

Marknuch

• Gebruiker
  • One does not simply walk into Pitti Uomo
    • Bekijk profiel
Reactie #813 Gepost op: 26 mei 2014 - 16:49:29
Je hebt een pb (terug).   ;)
"Auscultare disce, si nescis loqui."

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #814 Gepost op: 26 mei 2014 - 18:55:50
Die zijn wel mooi.

Mannen in Stijl

• Gebruiker
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
Reactie #815 Gepost op: 26 mei 2014 - 19:55:54
Bedankt heren. Mark: ze zijn besteld.

Mannen in Stijl

• Gebruiker
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
Reactie #816 Gepost op: 30 mei 2014 - 21:59:51
Goedenavond,

Van de donkerblauwe gestreepte wollen kousen (foto 2, kousen 1) heb ik toch wat extra ingekocht. Blauw blijft een populaire kleur. Door die hele beschikbare serie op te kopen kreeg ik alsnog een goede korting. Nieuwe prijs is dan niet €18,95 maar €16,95 (alleen die navy variant). Let op: reguliere prijs is €22,95.

Naast deze sokken ook weer nieuwe grijze wollen en katoenen sokken besteld. In M waren de katoenen inmiddels uitverkocht. Voor diegenen die mij hebben gemaild: binnen een week zijn ze er weer. Ook weer nieuwe donkerblauwe Sea Island katoenen sokken gekocht en uiteraard nog vele andere aanvullingen.

Goed weekend!

Mannen in Stijl

• Gebruiker
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
Reactie #817 Gepost op: 01 juni 2014 - 21:43:30
Speciaal voor Vaderdag (15 juni a.s.) heb ik al mijn klanten een nieuwsbrief met aanbieding verstuurd. Aangezien hier ook regelmatig mensen bestellen buiten de website om - en ik deze mailadressen niet heb - plaats ik hier ook nog de kortingsactie van 'hoog naar laag'. Hoe eerder je je bestelling plaatst hoe hoger de korting:

1-2 juni --> 15% korting
3-4 juni --> 14& korting
5-6 juni --> 13% korting
7-8 juni --> 12% korting
9-10 juni --> 11% korting
11-15 juni --> 10% korting

De bestelling wordt standaard geleverd met gratis geschenkverpakking. Vanaf 2 paar of vanaf 45,- ook gratis verzending.

Kortingscode is Vaderdag-2014. Deze code geldt voor alle accessoires.

Groet & fijne avond,

Carlo

Mannen in Stijl

• Gebruiker
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
Reactie #818 Gepost op: 07 juni 2014 - 18:26:51
De kousen zijn gearriveerd. Alleen kleine fout in de levering zie ik.

Deze zijn geleverd:
beiden navy, maar 1 met mosgroene streep + teen/hiel. De andere navy.

Terwijl ik kleur 1 en 3 had besteld, zie foto:

Het is overigens one size fits all/most.

Mannen in Stijl

• Gebruiker
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
Reactie #819 Gepost op: 08 juni 2014 - 20:48:57
Inmiddels hebben zich al ruim 20 mensen aangemeld voor de Mannen in Stijl voetbalpoule, waaronder ook  een aantal van SF. Erg leuk moet ik zeggen! Nieuwe aanmeldingen kunnen zich nog steeds aanmelden via:

http://www.wkvoorspellen.nl/aanmelden?pouleid=63181

Het aanmelden kan vrij simpel. Voor het invullen van de standen heb je nog even.

Mocht je mee willen doen kun je de 5,- overmaken op  rekeningnummer 528925725 tnv Mannen in Stijl.

Groet,
Carlo

Nerazzurri

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #820 Gepost op: 10 juni 2014 - 10:36:09
Carlo,

Moet je ook al de tweede ronde etc invullen?
Formerly known as Ruby Tuesday

Mannen in Stijl

• Gebruiker
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
Reactie #821 Gepost op: 10 juni 2014 - 20:06:15
Carlo,

Moet je ook al de tweede ronde etc invullen?

Op de website staat dat je de wedstrijden tot 1 seconde voor aanvang kunt invullen. Je moet alleen niet vergeten het toernooiverloop te voorspellen. Die sluit bij aanvang van de eerste wedstrijd! Doe je dat niet dan mis je erg veel punten.

Omdat het inschrijven nog kan tot de eerste wedstrijd zal ik donderdag of vrijdag aangeven hoe de prijzenverdeling precies zal zijn. Dit is afhankelijk van het aantal deelnemers.

Fijne avond & succes!

Mannen in Stijl

• Gebruiker
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
Reactie #822 Gepost op: 23 juni 2014 - 07:49:19
Goedemorgen allen & met name nieuwe SF leden.

Ik krijg regelmatig bestellingen binnen waar de kortingscode 'SF' niet is gebruikt. Vervolgens stort ik dit handmatig terug omdat ik wel vind dat men daar recht op heeft.

Dus ook voor de nieuwe leden nog even: kortingscode SF geeft recht op 10% korting. Vanaf 2 paar = gratis verzending.

Ben trouwens bezig met een relaunch voor de website. De 'oudere' leden weten hoe ik eind 2012 gestart ben. Om eerlijk te zijn wil ik daar zelf niet meer aan terugdenken...tenenkrommend als ik er zo op terugkijk. Ach, het heeft Mannen in Stijl wel gevormd zoals het nu is. Alles doen met eigen financiële middelen en iedere euro investeren in verbetering. Maar er komt dus een nieuwe site aan, die ook responsive is voor de mobiele gebruikers. Een groep die steeds meer groeit.

Daarnaast heb ik een offerte aangevraagd bij een aantal partijen in Italië om een private label lijn sokken te laten maken. Nadeel is dat je direct grote hoeveelheden moet laten produceren, dus zal in eerste instantie klein beginnen. Mijn gevoel zegt dat dit wel een goede stap is. Naast het A-merk Sozzi, een private label met de bedoeling elkaar te versterken.

De volgende vragen zou ik aan jullie willen voorleggen:
- Ik krijg meerdere offertes, dus zijn er voorkeuren voor stoffen (wol, katoen)
- Kousen of sokken?

Fijne dag!

Groet,
Carlo

zampa di gallina

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #823 Gepost op: 23 juni 2014 - 11:43:23
Geen grote besteller maar mijn persoonlijke voorkeur zijn is katoenen kousen in  de zomer en wol in de winter.

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Reactie #824 Gepost op: 23 juni 2014 - 12:28:45
Wollen kousen, zomer en winter.

Ik weet niks van retail, maar waarom zou je dit doen? Die Sozzi kousen zijn al zo vriendelijk geprijsd, goede kwaliteit en in groot aanbod te krijgen dat ik niet begrijp welke extra markt je wilt aanboren met dit private label? Veel goedkoper kan niet lijkt me.
The man with style, is the man who can smile