Auteur Topic: [Webwinkel] Mannen in Stijl  (524782 keer gelezen)

Kruimeldief

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #840 Gepost op: 31 juli 2014 - 23:52:30
Zien we je bij goed resultaat volgend jaar met een eigen boot? ;D Zonder gekheid: leuk idee en veel succes gewenst.

Mannen in Stijl

• Gebruiker
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
Re: [Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #841 Gepost op: 01 augustus 2014 - 12:18:17
Zien we je bij goed resultaat volgend jaar met een eigen boot? ;D Zonder gekheid: leuk idee en veel succes gewenst.

Haha dat is nog een brug te ver denk ik. Wellicht dat ik hier nog even verslag doe van mijn belevenissen!

All Tatters

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #842 Gepost op: 01 augustus 2014 - 20:26:10
Leuk, origineel idee zeg (moet wel zeggen dat ik Haantjes niet gelezen heb). Veel succes!

Veel roze sokken meenemen zou ik zeggen. Die kleur ligt toch het meest voor de hand als Gaypride-souvenir. Misschien een speciale 'Koop een regenboog aan sokken'-aanbieding (een van elke kleur) als je later op de dag nog veel sokken over hebt?

Mannen in Stijl

• Gebruiker
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
Reactie #843 Gepost op: 01 augustus 2014 - 23:01:16
Leuk, origineel idee zeg (moet wel zeggen dat ik Haantjes niet gelezen heb). Veel succes!

Veel roze sokken meenemen zou ik zeggen. Die kleur ligt toch het meest voor de hand als Gaypride-souvenir. Misschien een speciale 'Koop een regenboog aan sokken'-aanbieding (een van elke kleur) als je later op de dag nog veel sokken over hebt?

Klopt. Roze heb ik veruit het meest mee. Goede tip van de regenboog aanbieding. Maar men moet maar net 'genoeg' contant geld op zak hebben, pinnen kunnen ze niet ;-).

Mannen in Stijl

• Gebruiker
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
Reactie #844 Gepost op: 04 augustus 2014 - 22:08:21
Goedenavond,

Toch nog even een terugkoppeling over zaterdag.

Ik ben inmiddels opgedroogd. Want naast een roze zaterdag was het zeker ook een natte zaterdag. Maar ondanks dat was het ook een mooie dag. Achteraf sta ik nog steeds achter het idee, maar wellicht was het niet het juiste moment om sokken te verkopen. Dit kwam mede door het weer. In het begin erg warm, vervolgens een aantal hoosbuien. Daarnaast waren de ogen toch op de gracht gericht en daar was ik nu net niet zichtbaar :-).

Maar goed, als je niets probeert weet je het niet. Volgend jaar geen Gay Pride met Mannen in Stijl, maar waarschijnlijk wel als bezoeker.

Fijne avond,

Carlo

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #845 Gepost op: 04 augustus 2014 - 23:14:29
Volgende keer de Chili Peppers inhuren als sokmodel.

TBD

• Moderator
  • Gebruiker
  • Eén miljoen zevenhonderdduizend en nogwat
    • Bekijk profiel
Reactie #846 Gepost op: 04 augustus 2014 - 23:39:44
Ik zag je rijden, maar je was druk met op de foto gaan. No time to say hi.

Mannen in Stijl

• Gebruiker
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
Reactie #847 Gepost op: 05 augustus 2014 - 12:40:52
Ik zag je rijden, maar je was druk met op de foto gaan. No time to say hi.

Jammer! Had me even aangetikt TBD. Altijd leuk om SF-ers te ontmoeten.

Krijg overigens net de eerste foto's binnen van de nieuwe riemen. Hier een preview:

Uiterlijk morgenavond staan ze online.

Mannen in Stijl

• Gebruiker
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
Reactie #848 Gepost op: 06 augustus 2014 - 20:50:10
De nieuwe riemen uit Napels staan online!  http://www.manneninstijl.nl/herenriemen/

Er komen nog een aantal foto's waarbij je de riem ook daadwerkelijk omziet. Ik ga hiermee testen om te kijken of dat iets doet.

De prijs is overigens iets hoger dan de riemen die ik al in het assortiment had (was 44,95 --> nu 49,95). Dit heeft te maken met een hogere inkoopsprijs. Echter, doordat ik de prijs verhoogd heb scheelt het per saldo weinig, aangezien voor alle orders boven de 45,- gratis verzending geldt. Dit ook als extra service naar de klant. Dat was met de oude prijzen niet het geval.

Ook hebben SF-ers natuurlijk nog steeds de kortingscode waarmee 10% extra korting wordt verkregen op het gehele assortiment, dus ook deze nieuwe riemen (code: SF).

Naar mijn idee voer ik nog steeds een hele scherpe prijs gezien de kwaliteit van de riemen.

Als er vragen zijn hoor ik het graag.

Groet & fijne avond,

Carlo

Juul

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #849 Gepost op: 08 augustus 2014 - 09:38:52
Mooie toevoeging aan je assortiment! 'Fit' foto's vind ik altijd fijn, geven vaak een beter beeld van het daadwerkelijk product. Houden zo!

Mannen in Stijl

• Gebruiker
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
Reactie #850 Gepost op: 09 augustus 2014 - 08:27:54
Mooie toevoeging aan je assortiment! 'Fit' foto's vind ik altijd fijn, geven vaak een beter beeld van het daadwerkelijk product. Houden zo!

Bedankt Juul. Ondanks dat het moeilijk is om het professioneel te kunnen overbrengen moet ik zeggen dat ik nu ook wel tevreden ben!

Mannen in Stijl

• Gebruiker
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
Reactie #851 Gepost op: 15 augustus 2014 - 10:49:39
Goedemorgen,

Ik zeg het bijna met schaamrood op de kaken, maar de komende 2 weken ben ik met vakantie. Heb geprobeerd vervanging te zoeken, maar ook door het regelmatig op maat maken van riemen heb ik er bewust voor gekozen de boel heel even stil te leggen en het niet over te dragen.

Was de vakantie zelf eerlijk gezegd een beetje vergeten  8), heb eergisteren namelijk nog een blog met kortingsactie op de site gezet. Deze actie geldt nog voor de gehele maand augustus en geeft recht op 20% korting op gekleurde sokken (kortingscode: kleurrijkestartvandedag). Dus mocht je na morgen iets bestellen, weet dan dat ik het 30 augustus weer oppak. Er komt ook nog een melding te staan op de website.

Qua timing niet helemaal handig, maar tot en met morgenochtend kan ik eventuele bestellingen nog versturen.

Tot over 2 weken.

Groet,
Carlo

Mannen in Stijl

• Gebruiker
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
Reactie #852 Gepost op: 02 september 2014 - 07:03:34
Goedemorgen,

Op verzoek van 1 van de SF leden heb ik navraag gedaan bij Sozzi of er extra kleuren beschikbaar waren in de birdseye kousen variant (katoen). Normaal moet ik grotere aantallen per kleur en soort bestellen, maar door de contacten die ik inmiddels met Sozzi heb kan ik - wanneer iets toevallig op voorraad is - in kleine aantallen afnemen.

Dit zijn voorlopig de kleuren die beschikbaar zijn in S. Hier heb ik specifiek naar gevraagd aangezien dit de gewenste maat was. Waarschijnlijk zijn in deze varianten ook nog wel een aantal maten M (43-45) beschikbaar.

Wanneer er interesse is kan ik dus additionele kleuren inkopen. Prijs is 21,95, maar met de 10% SF korting is dat 19,95.
De kleuren + beschikbaarheid (in S dit geval) op de foto zijn:

Zwart 15 paar/ lichtblauw 10 paar/ bruin 7 paar / beige 10 paar/ bordeauxrood 15 paar/ lichtgrijs 6 paar/ donkergroen  3 paar/ donkergrijs  20 paar

Ik hoor graag of er interesse is. Eind deze week (uiterlijk) ben ik van plan weer een bestelling te plaatsen.

Groet,
Carlo

Mannen in Stijl

• Gebruiker
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
Reactie #853 Gepost op: 14 september 2014 - 19:43:15
De afgelopen dagen had Mannen in Stijl een kortingsactie voor haar klanten en nieuwsbrief abonnees. Aangezien dit de laatste avond is waarop de kortingscode geldt wil ik de code ook graag met de lezers van het Stijlforum delen.

Met kortingscode 'Sale!' krijg je maar liefst 40% korting op alle dassen en pochetten! Deze hoge korting is uniek bij Mannen in Stijl en komt met name door de beperkte voorraden en ideeën om nieuwe producten toe te voegen.

Groet,
Carlo

Mannen in Stijl

• Gebruiker
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
Reactie #854 Gepost op: 17 september 2014 - 19:31:30
Goedenavond,

Op verzoek van een aantal leden de blauwe katoenen en wollen kousen zojuist weer aangevuld. Daarnaast een aantal mooie birdseye varianten voor Punt, vers uit Italië!

Ik merk dat de kortingscode ook nog niet altijd doorkomt. Geen probleem, maar om retourbetalingen te voorkomen geef ik het nogmaals aan: met code SF krijgen alle SF-ers 10% korting.

Groet & fijne avond,
Carlo