Zojuist mijn 1e bestelling ontvangen!. Sozzi subliem idd. Zat wat haast bij omdat het voor mijn broers verjaardag was. Via PM even bericht of alles aan zou komen op tijd. Super service! mooie cadeauverpakking en handgeschreven kaartje maken het voor me af.
Hij wist zelfs dat ik ergens een x neergezet had dat ik sokken van de V&D droeg. Heel erg bedankt Carlo, ga zo door!
Bedankt voor je compliment! Ik ga zeker zo door, voorlopig op dezelfde voet

. Sinds een week is
www.manneninstijl.com online, iets waar ik toch wel trots op ben.
De interactie met jullie hier ervaar ik als zeer belangrijk en prettig. Ik heb dan ook teksten laten vertalen door vertaalbureaus om mezelf te presenteren en introduceren op het Duitse & Franse stijlforum, in hun taal. Vooral de Fransen, maar ook Duitsers zijn een trots volk naar mijn idee. De investering voor vertaling gaat hopelijk zijn vruchten afwerpen.
In Amerika (Styleforum) zitten ze nog niet echt te wachten op een Nederlander, met Italiaanse naam heb ik het idee

. Al een paar maanden wacht ik op de tarieven om te adverteren.
Voor mijn gevoel is het uitbreiden van het forumnetwerk een goede stap in het bereiken van mijn doelgroep en het gelijkmatig uitbreiden van mijn vaste klantenkring.
Wanneer jullie suggesties hebben hoor ik dat uiteraard graag.
Goed weekend heren.
Carlo
edit: volgende week komt de 2e levering sokken/kousen binnen. Het is erg druk bij Sozzi, dus de week daarna komt er een laatste levering. Er zijn overigens nog een paar birdseye kousen beschikbaar (in groen & blauw).