Auteur Topic: [Webwinkel] Mannen in Stijl  (524763 keer gelezen)

Bill Splates

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #735 Gepost op: 18 maart 2014 - 20:12:01
Bij mij is het precies andersom. De sozzi's pillen en hebben al eerder doorschijnende plekken op de hiel dan de pantha's.

C&A

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #736 Gepost op: 18 maart 2014 - 20:24:07
Bij mij gaan Pantharella's ook sneller stuk. Sozzi vind ik prima deal. Als je meer geld voor sokken wil uitgeven is Gallo nmm een aanrader, maar lastig in effen kleuren te vinden.
Kastopruiming, dassen van Tie your Tie, Passaggio, Sozzi, Rubinacci, Classico Como

http://www.stijlforum.nl/SMF/index.php?topic=8878.new#new

Nerazzurri

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #737 Gepost op: 19 maart 2014 - 09:33:50
Draag al jaren Pantherella's en alleen de katoenen slijten snel. Wol niet mij bij.
Formerly known as Ruby Tuesday

C&A

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #738 Gepost op: 19 maart 2014 - 11:08:44
heb met name veel wollen en cashmere pantharella's gehad die het in de wasmachine snel begaven... en de katoenen slijten idd heel snel.
Kastopruiming, dassen van Tie your Tie, Passaggio, Sozzi, Rubinacci, Classico Como

Mannen in Stijl

• Gebruiker
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
Reactie #739 Gepost op: 19 maart 2014 - 22:10:31
Het mooiste is wanneer de sokken/kousen binnenste buiten in een waszakje (dit om wrijving zoveel mogelijk te voorkomen met de andere was) op maximaal 30 graden worden gewassen. Natuurlijke stoffen zoals merino en kasjmier pillen gemiddeld sneller dan veel synthetische stoffen.

Ik begrijp goed dat dit niet altijd lukt. Maak mezelf er ook nog weleens schuldig aan :mrgreen:

edit: kom er zoals beloofd nog even bij je op terug Bill.

C&A

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #740 Gepost op: 19 maart 2014 - 22:22:05
Kom op Carlo! Wie doet dat nou. Sokken in een apart waszakje?

Mannen in Stijl

• Gebruiker
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
Reactie #741 Gepost op: 19 maart 2014 - 22:27:48
Kom op Carlo! Wie doet dat nou. Sokken in een apart waszakje?

Ik zo nu en dan. Althans, als ik of de vrouw eraan denkt. Maar ik ben dan ook een bijzondere met sokken. Dat besef ik me goed ;-).

jordi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #742 Gepost op: 19 maart 2014 - 22:29:16
Binnenste buiten doe ik wel maar dat zakje laat ik achterwege
Een arm mens past bijna alles, een rijke heeft moeilijke maten

Tobias

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #743 Gepost op: 19 maart 2014 - 22:44:46

Binnenste buiten doe ik wel maar dat zakje laat ik achterwege

Beginneling83

• Gebruiker
  • Forum Rollade
    • Bekijk profiel
Reactie #744 Gepost op: 21 maart 2014 - 13:35:30
Zojuist mijn 1e bestelling ontvangen!. Sozzi subliem idd. Zat wat haast bij omdat het voor mijn broers verjaardag was. Via PM even bericht of alles aan zou komen op tijd. Super service! mooie cadeauverpakking en handgeschreven kaartje maken het voor me af.
Hij wist zelfs dat ik ergens een x neergezet had dat ik sokken van de V&D droeg. Heel erg bedankt Carlo, ga zo door!
Life is not always a matter of holding good cards, but sometimes, playing a poor hand well.

Mannen in Stijl

• Gebruiker
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
Reactie #745 Gepost op: 21 maart 2014 - 20:18:04
Zojuist mijn 1e bestelling ontvangen!. Sozzi subliem idd. Zat wat haast bij omdat het voor mijn broers verjaardag was. Via PM even bericht of alles aan zou komen op tijd. Super service! mooie cadeauverpakking en handgeschreven kaartje maken het voor me af.
Hij wist zelfs dat ik ergens een x neergezet had dat ik sokken van de V&D droeg. Heel erg bedankt Carlo, ga zo door!

Bedankt voor je compliment! Ik ga zeker zo door, voorlopig op dezelfde voet :-). Sinds een week is www.manneninstijl.com online, iets waar ik toch wel trots op ben.

De interactie met jullie hier ervaar ik als zeer belangrijk en prettig. Ik heb dan ook teksten laten vertalen door vertaalbureaus om mezelf te presenteren en introduceren op het Duitse & Franse stijlforum, in hun taal. Vooral de Fransen, maar ook Duitsers zijn een trots volk naar mijn idee. De investering voor vertaling gaat hopelijk zijn vruchten afwerpen.

In Amerika (Styleforum) zitten ze nog niet echt te wachten op een Nederlander, met Italiaanse naam heb ik het idee  :mrgreen:. Al een paar maanden wacht ik op de tarieven om te adverteren.

Voor mijn gevoel is het uitbreiden van het forumnetwerk een goede stap in het bereiken van mijn doelgroep en het gelijkmatig uitbreiden van mijn vaste klantenkring.

Wanneer jullie suggesties hebben hoor ik dat uiteraard graag.

Goed weekend heren.

Carlo

edit: volgende week komt de 2e levering sokken/kousen binnen. Het is erg druk bij Sozzi, dus de week daarna komt er een laatste levering. Er zijn overigens nog een paar birdseye kousen beschikbaar (in groen & blauw). 

Mikael

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #746 Gepost op: 21 maart 2014 - 20:28:49
 Carlo,

Probeer nog het Russische forum. Daar is men ook geïnteresseerd in wat jij verkoopt. Er zijn twee fora in het Russisch.

http://styleforum.ru/ en
http://www.gentsclub.ru/

De eerste lees ik al jaren niet, maar denk dat je kan altijd proberen, de tweede, daar neem ik af en toe een kijkje en zie dat ze veel online sokken/kousen  kopen van verschillende aanbidders. Ze hebben daar een speciaal rubriek voor winkeliers en je kan daar adverteren. Als ik iets voor je kan betekenen, laat het maar weten.

Mannen in Stijl

• Gebruiker
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
Reactie #747 Gepost op: 21 maart 2014 - 22:35:51
Goede tip Mikael, ik ben er direct mee aan de slag gegaan :-).

Jay

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #748 Gepost op: 22 maart 2014 - 11:54:33
Mooi bezig Carlo! Misschien werkt 'over the calf' (OTC) socks beter dan long socks. Daarnaast snap ik "Free shipment above € 125,-; Special shipping offer €5.95 for orders worldwide (< € 25,-)" niet helemaal, wat gebeurt er tussen 25,- en 125,-? :)

Mannen in Stijl

• Gebruiker
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
Reactie #749 Gepost op: 22 maart 2014 - 12:41:16
Mooi bezig Carlo! Misschien werkt 'over the calf' (OTC) socks beter dan long socks. Daarnaast snap ik "Free shipment above € 125,-; Special shipping offer €5.95 for orders worldwide (< € 25,-)" niet helemaal, wat gebeurt er tussen 25,- en 125,-? :)

Goede tip Jay mbt OTC, zal er even naar kijken.

Verzendkosten vond ik een lastige om eerlijk te zijn. Als ik naar concurrenten kijk betaal je in veel gevallen het volle pond aan verzending wanneer je 1 of 2 paar sokken wil bestellen. Dat wilde ik niet. Daarom die 5,95. Deze verzendingen verstuur ik onverzekerd. Ik weet dat ik hier een risico loop aangezien ik geen tracking code hiervoor kan overleggen. Voor mijn idee een onderscheidende factor. Tussen 25 & 125 is de verzending zoals deze onder shipment staat. Daar heb ik een overzicht gemaakt van totale kosten per land of continent (dit moet nog wat strakker trouwens). Mijn verzendbeleid is dat de klant en ik beiden een deel betalen. Dat vind ik wel zo eerlijk.